این مرد

سپتامبر 19, 2014 Comments Off on این مرد

اگر تا کنون گوگل کرده باشید می‌دانید رایج نیست که در جستجوی عبارت عامی مثل this man -اگر نام فیلم یا کتاب نباشد- به نتیجه خاصی برسید. اما قصه this man فرق دارد. همین الان گوگل‌ش کنید…

سورپرایز!

 

0

نه سال است که آدم‌هایی از سراسر جهان مدعی می‌شوند که چهره این مرد را در خواب دیده‌اند. چهره کسی که در عالم واقع هیچ گاه با او روبرو نشده‌اند. ماجرا از مطب روانپزشکی در نیویورک شروع می‌شود که طراحی‌های یکی از مراجعین‌ش را به همکار دیگری نشان می‌دهد و می‌بینند بیمارانشان چهره یکسانی را از مرد مرموزی در رویاهاشان طراحی کرده‌اند.

سایت  thisman.orgآغاز به کار می‌کند و شروع می‌کند به ضبط شواهدی از حضور این مرد در رویاهای مردم. با سر زدن به این سایت نمونه‌ای از گزارش‌ها یا تئوری‌هایی که درباره این مرد وجود دارد را خواهید دید. می‌توانید به صفحه فیس‌بوک‌شان هم سر بزنید.

این سایت به زبان‌های مختلف دنیا پوستری درباره این مرد ساخته که نسخه فارسی هم دارد:

9

در مطلب فارسی سایت اپک تایمز هم می‌توانید خلاصه‌ کامل‌تری از ماجرای این مرد را بخوانید.

+++

من از 13 سالگی رویاهام را می‌نویسم و گاهی طراحی‌شان می‌کنم. وقتی توسط یکی از خوانندگان وبلاگ با ماجرای این مرد آشنا شدم کمی جا خوردم. در رویایی مربوط به 25 تیر 79 چهره مردی را دیده بودم که چون کمی عجیب بود و جزییات خاصی داشت، طراحی‌اش کرده بودم. آیا بیگ‌اسلیپ هم این مرد را دیده‌ است؟

111

20140919_132848

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

این چیست؟

شما در حال خواندن این مرد در خواب بزرگ هستید.

فرا

