بیا که امشب زورباییم

ژوئیه 26, 2010 § 15 دیدگاه

 

هی…شما ها که با لاسلامک خانم پطرس شبی را خراب گذراندید. حق‌تان است که نیمه خوش زندگی را هم ببنید. ببینید ما ها که می‌توانیم با یک ترانه در خود فرو رویم و آتش سیگارها را فراز کنیم و غم عالم خراب شود روی سرمان، همچنین می‌توانیم رِند و شیطان و بازیگوش باشیم، رقص زوربایی کنیم بر ساحل این هاویه جهان و دردها را حواله دهیم به اعضاء اسفل. معرفی می‌کنم این شما و این ورِ دیگر خانم پطرس.

اگر کسی عربی‌اش خوب بود در کامنت‌های اینجا همه‌مان را مسرور کند.

§ 15 پاسخ برای بیا که امشب زورباییم

  • اسم من رو روی کارت بنویس می‌گوید:

    گاهی اوقات باید با بزن برقص خدا رو ستایش کرد،من که آماده ام…خانوم پطرس هر ورش از اون ورش عالی تره .

  • sayeh می‌گوید:

    سلام, ببخشید که سوالم ربطی به این ÷ست نداره ولی من دربدر دنبال قسمت (booz,broadz & bullets) شهر گناه فرانک میلرم.همه رو دارم غیر از این.می خوام دانلودش کنم.÷یداش نمی کنم.لطفا یه کمکی بهم بکن تا پیداش کنمو و شهر گناهمو تکمیل کنم.مرسی و ممنونم.

  • Helen می‌گوید:

    لاسلامک رو بیشتر دوست داشتم.

  • sayeh می‌گوید:

    به خاطر تایپ غلط کلمه های «پست» و «پیداش» در کامنتم عذرخواهی می کنم,کیبوردم قاطی کرده,یه چیز دیگه درباره ساخت قسمت های بعدی فیلمش چیزی می دونی بهم بگی,به نظر من قسمت اولش بی نظیر بود.

  • آیدین می‌گوید:

    اصلا خوب نبود دیگه تو مایه های لاسلامک چی داری؟

  • anonymous می‌گوید:

    من به نظرم اومد اون آهنگه یه کم تو مایه های adio kerida -Yasmin Levy بوده:
    http://www.4shared.com/audio/1MLHj5xn/03_-_Adio_Kerida.htm

  • پرده پرنگار می‌گوید:

    آهنک لاسلامگ رو بار اول که شنیدم نصفه رها کردم و با خودم گفتم باس به این رفیقمون یه کم موسیقی برسونیم..

    اما بار سوم و اینا بود که بعد از مدت ها کت بیلی جین ام ر
    و پوشیدم و باهاش رقصیدم. اسموث کریمینال.

  • پرده پرنگار می‌گوید:

    اتفاقن چند روز پیش بود با دوستم در این باره بحث می کردیم. واسه هردو طرف بحث دلیل های زیادی هست اما من فکر میکنم چانگ تسه شاعری کرده و بشر امروز به خاطر فن آوری حیرت آور ساخت دنیاهای مجازی جو گیر شده.

    مثلن تریلر مایکل رو در نظر بگیر. توش از شگرد دنیاهای درون هم و قر و قاطی استفاده شده و در ضمن رکورد پر فروش ترین آلبوم پاپ دنیا رو داره.

    روزی میرسه که هرکس تو تخت خودش بخوابه و به بهشتش کانکت شه اما یادمون نره که ما هر کاریم بکنیم یه جور حیوونیم.

    دیگه اینکه تویcross over marvel vs dc یه آخر قصه به دوتا خداوندگار بر می خوریم که دارن با هم بازی می کنن و تمام سوپرهیروها مهره های اونها هستن. انقدر دنیا تو دنیاس که آدم سرگیجه میگیره….گفتم شاید واست جالب باشه بدونی

  • ناشناس می‌گوید:

    من ملحم بركات رو هم پيشنهاد مي كنم خصوصن اهنگ كيف ؟ فكر كنم خوشتون بياد

این چیست؟

شما در حال خواندن بیا که امشب زورباییم در خواب بزرگ هستید.

فرا

