لا سلامک لا کلامک

ژوئیه 19, 2010 § 14 دیدگاه

 

لا باحلامک لا باوهامک راح ترجع یوم تلاقینی…

لا سلامک لا کلامک و لا منک نظره بترضینی…

 

جولیا پطرس را چند دقیقه است کشف کرده‌ام ( ممنون از بی‌اسم )

…ترانه لا باحلامک‌اش را از اینجا بردارید. ترجمه‌ فارسی‌اش را اینجا بخوانید.

فقط قبلش چک کنید ESSE مشکی‌تان تمام نشده باشد و تنها باشید. چون در 5 دقیقه و 35 ثانیه ناک‌اوتتان خواهد کرد.

§ 14 پاسخ برای لا سلامک لا کلامک

  • ناشناس می‌گوید:

    چه دیار اسرار آمیزیست …

  • گلچهره می‌گوید:

    هنوز دانلودش نکردم.( ESSE مشکی، انتخاب مورد علاقه ی من .) الان امکان آتیش زدنش و ندارم یعنی بذارم از سرکار برگشتم گوش بدم؟ 😀

  • گلچهره می‌گوید:

    گوش دادم. معنی اش از خود آهنگش قشنگتره.حیفه ESSE حروم کنیم براش 😉

  • ali می‌گوید:

    سلام! ببخشید من اسم خانوم آروز خسروی را سرچ کردم اومدم اینجا. آن مطلبتان را خواندم. فقط یک سوال اساسی برایم پیش آمد. آنجایی که محسن نامجو در فیلم زندگیش می گوید ده سال از زندگیش را عاشق کسی بوده منظور همین آروز خسروی است؟
    ممنون

  • ali می‌گوید:

    الان متوجه شدم که شما اشتباه نوشته اید آنجا. آنگه در فیلم مستند نامجو است آروز خسروی است. اما آن کسی که نامجو عاشقش بوده کسی دیگر است.

    • خواب بزرگ می‌گوید:

      من نمی‌دانم که نامجو ده سال عاشق ایشان بوده یا نه. به هر حال آنها تاریخ دلداری دارند که سالهای 77-78 گویا پنهانش هم نمی‌کردند. انوی وی… چنان‌که می‌دانید عشق نامجو، کبد شکیبایی، روسری گلشیفته ربطی به ماها ندارد.

  • تک درخت می‌گوید:

    tak ahango play kardam ba repeat. nemidunam ta key

  • کلمات می‌گوید:

    اوووف عجب چیزی بود. آقا سروش یه آهنگ دیگه توی همون وبلاگ پیدا کردم به اسم کلمات.

  • […] ها که با لاسلامک خانم پطرس شبی را خراب گذراندید. حق‌تان است که نیمه خوش زندگی را […]

  • تمامت تنهایی می‌گوید:

    خیلی زیباست
    همسر من عرب است و من هفت سال است که آهنگهای عربی گوش می دهم. اول زیاد نمی فهمیدم چی می گویند. وقتی آهنگهایشان را می شنونم دوبار خراب می شم یکبار به خاطر خود شعر یکبار هم به خاطر شعرهای جفنگی که خواننده های ایرانی می خوانند
    کاظم ساحر را هم گوش بدهید

  • تمامت تنهایی می‌گوید:

    مطمئن باش که خوب است. شاعر شعرهایش شاعر بزرگ عرب قبانی است. بعضی آهنگهایش را هم خودش ملودیش را ی سازد.
    اهل عراق است و شعرهایش به عربی کتابی نزدیکتراست و اگر عربی را در دبیرستان خوب نمره گرفته باشی می توانی بفهمی چه می گوید. کلیپهایش هم محشر است.
    من خیلی دوستش دارم
    کلا در خواننده های عرب ، درصد بالایی خواننده خوب و متعهد به متن پیدا می کنی. درست برخلاف ایرانیها که هرچی بند ت ب ان ی باشد بهتر می دانند!!!!!!!!!!!

این چیست؟

شما در حال خواندن لا سلامک لا کلامک در خواب بزرگ هستید.

فرا

