به گیرنده‌های خود دست بزنید!

مه 12, 2010 § 9 دیدگاه

به گیرنده‌های خود دست بزنید، گرچه اشکال از فرستنده است!

لینک‌های خواب بزرگ فیل.تر نیستند، اما شما احتمالن فیل. شده می‌بیندشان .

ماجرا کمی پیچیده است. از آنجایی که صفحه لاگین وردپرس مدتهاست مورد عنایت واقع شده برای نوشتن با لایورایتر باید هر بار طی طریقی کنم و از طریق پروک.سی مطلب آپ کنم. به همین دلیل لینک‌هایی که می‌گذارم آدرس غیر عادی و فیل.شده پیدا می‌کنند.  پس:

1. علی‌الحساب کارگران مشغول کارند که لینک‌های قبلی را تا جایی که دل و دماغشان اجازه می‌دهد تصحیح کنند.

2. ولی راه معقول‌تر، بی‌مشکل و راحت‌الحلقوم خواندن خواب بزرگ و اساسا هر وبلاگی استفاده از فید استاندارد آن وبلاگ است. در حال حاضر فید اصلی من ( در فیدبرنر) 700 مشترک دارد ، در حالیکه حدود 900 نفر خواب بزرگ را از طریق فید وردپرسی‌اش دنبال می‌کنند. پس آهای 900 نفر عزیزی که اینجا را دائم می‌خوانید و ای خوانندگانی که هنوز فید اینجا را مشترک نیستید، لطفن به گیرنده های خود دست زده، این آدرس را مشترک شده  و وبلاگ‌نویسی را از نگرانی برهانید:

http://feeds.feedburner.com/bigsleep

§ 9 پاسخ برای به گیرنده‌های خود دست بزنید!

  • […] This post was mentioned on Twitter by hot_blog. hot_blog said: خواب بزرگ: به گیرنده‌های خود دست بزنید! http://bit.ly/aoseGB […]

  • شیدا می‌گوید:

    زدیم!

  • حامد می‌گوید:

    آخه عزيز دل برادر : واي به روزي كه بگندد نمك !
    لينكهاي » فيد اصلي من» و «فيد اينجا» و » اين آدرس» هم فيل.تريزه هستند !
    نميشه مرحمت فرموده و علي الحساب به سبك ماقبل دوران طلا (عصر مس و مفرغ) آدرسها را دستي بصورت …/www. … .com تايپ بفرماييد !؟

    • خواب بزرگ می‌گوید:

      عجيب است ولي من اين را اصلن با لايورايتر ننوشتم! فيد اين است:
      http://feeds.feedburner.com/bigsleep

      • حامد می‌گوید:

        نميدانم. احتمالن محله ما در بخش فيل.تريزاسيون شديد قرار گرفته ! چون همين feeds.feedburner.com… هم براي ما «تارنماي جيز» تشريف دارند!
        از بقيه دوستان در ساير مناطق يا شهرهاي ديگه هم بپرسيد تا بفهميم داستان چيه

        • خواب بزرگ می‌گوید:

          1. محله‌تان را عوض كن 🙂
          2. همچنان لازم نيست به مستقيم به اين آدرس بروي. ريدر محتويات فيد را خودش مي‌يابد. برو به اكانت گوگل ات. وارد ريدر شود، دکمه اد سابسکریپشن بالا سمت چپ را بزن، آدرس را وارد و اد کن.
          3. آی اس پی ات را عوض کن

  • پوریا می‌گوید:

    منم زدم، به امید روزهای بدون فیل…..

  • هدی می‌گوید:

    1-پروژه‌ی خواب بزرگ خونی‌ام تموم شد و من الان کلی چیز یاد گرفتم و می‌خوام دوباره برم به اولین نوشته‌ی وبلاگت و دونه دونه لینکهات رو بجوم.سری اول که هیچ کدوم‌اش رو باز نکرد.من‌ام که با فایر فاکس بودم و بی فی‍.لتر شکن.و الان که هم یه فی‍.لتر شکن درست درمون دارم هم این لینکی که خودت دادیکارم رو راحت‌تر کرد. به این میگن یک خوشبختی درست و حسابی مجازی.

    2-این بند بند نوشتن‌ات یا به قول همون سردبیر بیانیه حزبی صادر کردن‌ات خیلی به من تو راحت خونی و راحت فهمی نوشته‌هات کمک کرد.پس همچنان بیانیه حزبی صادر کن.من می‌خونم.-خود شیفتگی مزمن!-

    3- و مرسی که فقط از خودت نمی نویسی.از تجربیاتی می‌نویسی که به درد هممون می‌خوره.مرسی که خودخواه نیستی و خود شیفتگی مزمن نداری.

    • خواب بزرگ می‌گوید:

      1. خوشحالم
      2. آره طرف خیلی پرت گفت. این فرم جذاب قطعه نویسی است.
      3.این البته عادت روزنامه‌نگاری‌ست. باید بتوانی جوری از خودت بنویسی که فقط درباره خودت نباشد، یا درباره چیزها جوری بگویی که مسئله شخصی‌ات باشد. شاید اگر دست خودم بود ترجیح می‌دادم با همان خودشیفتگی مزمن سر کنم
      4. من وقتی از وبلاگی خوشم می‌آید می‌روم و ته و تویش را در می‌آورم. همه آرشیوش را می‌خوانم، اگر وبلاگ سابقی داشته باشد طرف می‌روم پیدا می‌کنم.گاهی تعجب می‌کنم چطور کسی از نوشته‌ای خوشش می‌آید و یک کامنت پا در هوا می‌گذارد و یک چیزی می‌پرسد که من یک پست قبلش مفصل توضیح داده‌ام. خلاصه نگران بودم نسل این نوع وبلاگ‌خوانی دیگر ور افتاده باشد. به همین دلیل الان خوشحالم.

این چیست؟

شما در حال خواندن به گیرنده‌های خود دست بزنید! در خواب بزرگ هستید.

فرا

