رادیو گوریل

مه 7, 2010 § 21 دیدگاه

گوریل فهیم لطف کرد و این‌بار در برنامه‌رادیویی‌اش از خواب بزرگ پرسید…

§ 21 پاسخ برای رادیو گوریل

  • […] This post was mentioned on Twitter by hot_blog. hot_blog said: خواب بزرگ: رادیو گوریل http://bit.ly/bnP2du […]

  • حامد می‌گوید:

    نصف بيشتر لينك ها (از متن اصلي گرفته تا فيد رفقا ؛ دو در دو و…) همگي فيل. تره !
    ما رو دنبال نخود سياه ميفرستي رفيق !؟

  • یلدا حقی می‌گوید:

    صداتون اصلن خاص نیست… نوشتنون خیلی خاصه … من پاک گیج شدم….

  • میم می‌گوید:

    سلام یه سوال راجب یکی از پستاتون؟آیا وقتی اون رژیمو داشتین ریزش مو پیدا نکردین؟

    • خواب بزرگ می‌گوید:

      ممم. یادت نمی‌آید داشته باشم. البته چون کل ماجرا یکی دو ماه بود اگر هم بوده باشد چنان شدید نبود که بفهمم

  • کافه نسبیت می‌گوید:

    چقدر هیجان انگیزه وقتی آدم صداها رو میشنوه! کلی تصورات آدم عوض میشه

  • هلیا می‌گوید:

    البته کاملا مشخص بود که گوشی رو کوبیدید به دیوار…صدا خراب شده و اینا…قشنگ معلوم بود…راس میگم:))

  • فیفیل می‌گوید:

    سلام. کامنت من ربطی به رادیو گوریل ندارد. مربوط به پست عکس دارتان است. همان پست خانواده سیمسون. ممنون که جواب من را دادید! حالا فهمیدم که چرا در سی سالگی، هنوز احساس 18 ساله بودن می کنم!

  • راحله می‌گوید:

    سلام… خوبين خوشبختم از آشناييتون خيلييييييي!!
    لينكاتونم باز نمي شه!

  • neda می‌گوید:

    سلام…
    بعد میشه من یه سوالی بپرسم که ربط داره به چند پست پیش؟
    یه کتابی معرفی کردین «رویای تهران» _شرمین نادری_ بعد من خواستم از نمایشگاه بخرمش که اونجا ناشرش(نشر شهر بود درسته؟) نبود..بعد میشه اگه امکان داره یه آدرس بدین که از کجا میشه تهیه ش کرد؟
    مثلا اگه جایه خاصی توی انقلاب هست که باید رفت آدرس دقیقشو بدین ..
    اگه امکانش باشه راهنماییم کنید لطفا

    • خواب بزرگ می‌گوید:

      اگر اشتباه نکنم کتابفروشی نشر شهر را سه جا دست‌کم در تهران به خاطر دارم: میدان فلسطین، ضلع جنوبی پارک لاله و پارک گفتگوی تمدن‌ها

  • neda می‌گوید:

    مرسی و ممنون:)

  • ناشناس می‌گوید:

    میخوای هلپینگت کنم 1 گوشی بخری
    برنامه بچه مردم و داغون نکنی

  • bahar می‌گوید:

    اسمم بهار بود
    کامنت قبل هم مال من بود
    نیس من خواننده ی گوریلم واس خاطر اونه :d

    • خواب بزرگ می‌گوید:

      🙂 آره همه بهم همینو می‌گن. ولی بدیش اینه که نه می‌تونم چیزی سنگین‌تر از 5310 داغون خودم بگیرم نه حاضرم پول بیشتری بدم 🙂

  • bahar می‌گوید:

    حالا من عمرا تا حالا برا گوریل کامنت گذاشته باشما
    :d
    فقط می خونمش یه عمره
    :d
    حالا بازم هلپینگ مالی خواستی بگو :d
    منم اصفونی :d

این چیست؟

شما در حال خواندن رادیو گوریل در خواب بزرگ هستید.

فرا

