یعنی ممکن است؟

آوریل 10, 2010 § 18 دیدگاه

می‌خواهم ..بله می‌خواهم وبلاگنویسی را خیر سرم دوباره از سر بگیرم. منظم‌تر وجدی‌تر. بدون لایو رایتر هم که دست آدمیزاد به نوشتن نمی‌رود.به همین دلیل است که حدود دو ساعت و چهل دقیقه است با این ارور درگیرم:

گوگل کردم این طرف و آن‌طرف. به راه حل‌هایی رسیدم برای حل مشکل در وردپرس دات ارگ. اما دریغ از کسی که بگوید حل این مشکل را در وردپرس دات کام . چند تا ایمیل با سرکار خانم hanni  در پشتیبانی وردپرس رد و بدل کردیم که نمی‌دانم چرا وقتی مکان جغرافیایی‌ام را پرسید و گفتم دیگر جوابم را نداد. خلاصه همسایه‌ها یاری کنید تا خواب بزرگ وبلاگ‌داری کند….

پی نوشت: البته که ممکن است. با وجود رفقایی شفیق کار نشد ندارد. خواب بزرگ بزودی آغاز می‌شود…

§ 18 پاسخ برای یعنی ممکن است؟

  • علی غفوری می‌گوید:

    شاید این کمک کنه اگر شما از پراکسی ها مثلا اولترا سرف استفاده می کنید ممکن است به علت تنظیمات پراکسی برنامه هایی از کار بیوفتد مثل اپدیت ویندوز برای این کار می تونید در صفحه اینترنت اوپشن از تب کانکت ، کانکشن خود را انتخاب کنید و گزینه setting را بزنید و تیک use proxy server را بردارید

  • mhmazidi می‌گوید:

    با سلام.
    قربا علت اينه كه مخابرات نازنين https را در وردپرس فيلتر كرده. لايو رايتر وقتي مي‌خواهد پست را به وردپرس بفرسته از https بايد استفاده كنه. 😦
    يك راه مي‌تونه اين باشه: هربار خواستي پست كني فيلترشكن رو فعال كني بفرستي دوباره حالت عادي
    راه ديگه: به داشبورد خود وردپرس عادت كني. واقعا غيرممكنه! ولي من هم همين كارو دارم مي‌كنم :((

    • خواب بزرگ می‌گوید:

      سلام دکتر جان!
      برای هر پست؟ مممم.راه دلچسبی نیست گو این که همین حالا بنا بر توصیه شما با وجود فعال کردن چیزشکن سعی کردم و نشد باز.
      راه دوم که سخت تر است. داشبورد وردپرس به قدری دلگیر و دست و پا بسته است نطق آدمیزاد را کور می‌کند.
      انگار همچنان باید از نوت پد و ورد کمک گرفت…
      اگر روزی راهی برای این مشکل یافتید یا سرویس به دردبخوری را شخصا امتحان کردید که خوش بود، ممنون می‌شوم اگر خبریم کنید.

  • علی گنجه ای می‌گوید:

    من هم همین مشکل را داشتم و با فیلتر شکن حل شد. البته تا جایی که یادمه با اولتراسرف هم درست نمیکرد (اولتراسرف مشکل ریز و درشت زیاد داشت) و بعدا JAP به داد رسید

  • آقا گرگه می‌گوید:

    امیدورام فصل جدید وبلاگ نویسیت وفق باشه . ما که با گودر دنبالتیم . اگه موردی هم بود کامنت یذاریم . زت زیاد

  • لیلا می‌گوید:

    اخر چکاره شدی؟

  • vahn می‌گوید:

    سلام. من هم همین مشلکل را داشتم ناچار شدم با Deepest Sender کار کنم/

  • نیلوفر می‌گوید:

    چه خبر خوبی ;;)

  • neda می‌گوید:

    سلام -من امروز دنبال مطالبي بودم كه با وبلاگت آشنا شدم
    ازنوشته هات واقعالذت بردم -من هم تقريبا از نويسندههايي كه معرفي كرده بودي خوشم مياد–ديد تازه ايي بهم دادي و با بعضي از نويسنده كه ناآشنا بودم آشنا شدم
    باز هم ميگم واقعا نوشته هات جالب بودندواز خوندنشون لذت بردم
    موفق و مويد باشي
    در پناه حق

  • ASIYEH می‌گوید:

    در هر حال خانم هاننی خیلی ادم ببخشیید ی.او.ب.و بوده است
    اوهوم

  • صامده بذرافشان می‌گوید:

    با استناد به قانون جرايم رايانه اي
    دسترسي به تارنماي فراخوانده شده امكان پذير نمي باشد.
    سلام! وقتی روی کلمه ی «رفقا» کلیک کردم با این عبارات مواجه شدم. چه شانسی دارید! امیدوارم برای 40چراغ هم بیشتر بنویسید. اون که دیگه «لایو رایتر» نمی خواد.

    • خواب بزرگ می‌گوید:

      این رفیق نادیده آقای گناهکار است و خدا داند نرم‌افزارهای بی‌هوش چه کلمه‌ای یافته‌اند که امکان فراخوانی‌اش را ناپذیر کرده‌اند.

  • […] This post was mentioned on Twitter by hot_blog. hot_blog said: خواب بزرگ: یعنی ممکن است؟ http://bit.ly/ao3poz […]

این چیست؟

شما در حال خواندن یعنی ممکن است؟ در خواب بزرگ هستید.

فرا

