گفتگوی اختصاصی با آلن دوباتن‌ (که فرانسوی نیست!)

مارس 14, 2010 § 10 دیدگاه

…گفتگویی که می خوانید همین دو ماه پیش انجام شده. آقای دوباتن با حوصله به سئوالات مهرناز مصباح درباره آدم های تاثیرگذار زندگی اش, منبع درآمدش و نظرش درباره ایران پاسخ داده است. کسانی که می خواهند نسخه مفصل این گفتگو را بخوانند چند هفته ای صبر کنند. کتاب» خوشی ها و مصائب کار» دوباتن را نشر چشمه زیر چاپ دارد. کپی‌رایتش خریده شده، ترجمه شده و نسخه مفصلی از این مصاحبه ضمیمه کتاب است….

§ 10 پاسخ برای گفتگوی اختصاصی با آلن دوباتن‌ (که فرانسوی نیست!)

  • بنفشه می‌گوید:

    چه عجب که بالاخره بانو آپ کردند! توی بلاگ خودشان که نمی شود کامنتی گذاشت. پس سخت سرگرم ترجمه بوده اند و مصاحبه این روزها! سلام و تحیات مرا ابلاغ کنید آقای خواب بزرگ.

  • فراني گلاس می‌گوید:

    به به!
    به به!
    خيلي خوشحال شدم.
    تبريك مي‌گويم.
    خوشحال شدم.
    خيلي خوشحال شدم،
    واقعن خوشحال شدم،
    خو خوشحال شدم!

  • سودي می‌گوید:

    سلام
    بعداز مدتها آمده ام دم عيدي سلام بدهم.انگار كه وام دار اين سلامم.كه مي دانم كه نمي شناسي اما من خوب مي دانم وام دار اين سلامم.
    وبگردي هاي دوره نوجواني و دبيرستان چند سال پيش حالا جايش را داده به فعاليت هاي دانشجويي كه الحق و الانصاف رمق نمي گذارند درين شرايط براي آدم.
    حالابه اين نتيجه رسيده ام كه همه را ول كنم بچسبم به دوتاونصفي وبلاگ كه هنوز وقتي ميخواهم حرف بزنم سراغ آنها مي روم و نقب مي نزم به چيزهايي كه خوانده ام تويشان و هنوز هم مل ريگ بيابان نيست آنهايي كه خوانده ام.
    خلاصه چيزي كه از فعاليت دانشجويي برايم ماند:مقدارمتنابهي افسردگي بود كه قرصش را مي خوريم.و بي اعصابي هايي كه ديگر نميگذارند هيچ چيز جز موسيقي بي كلام ساده وروان بشنوم و هيچ چيز جز سريالهاي مزخرف خانوادگي را ببينم.

    • خواب بزرگ می‌گوید:

      بله که خوانندگان قدیمی را خوب می شناسم. چه خوب که حالا وارد مرحله تازه زندگی شان شدند و چه بد که به آدم حس پیری می دهد 🙂

  • سودي می‌گوید:

    فراموشم شد…گرچه از آدمي كه اغلب يادش ميرود كدام ايستگاه متروبايد پياده شود و يايادش ميرود امروز كلاس دارد يا نه و يادش مي رود وقتي چيزي خريد آن را با خود بايد به خانه بياورد و يادش مي رود جاي كليدها همراه كيسه زباله هاي زباله داني شهرداري نيست بعيد هم نيست منظور كامنتش را يادش برود:
    دلم مي خواهد كتابش را بخوانم نه آن چيزي كه ليدي توي سايتش گذاشته بود و از مجله محبوب روزهايم آ’ده بود.پس دندان رجگر مي گذاريم.
    و عيد شما هم مبارك باشد.الههي
    يك چيزهاي ديگري هم بود كه باز يادم نمي ايد و خب با اجازه مرخص مي شوم.
    عيد خوبي داشته باشيد جميعا

  • azadeh می‌گوید:

    فریادی و دیگر هیچ
    چرا که امید آنچنان توانا نیست
    که پا بر سر یاس بتواند نهاد!
    با دل نوشته ای از این روزهای بی نفس و با شعری به روزم منتظر و حضور و نظرتان هستم
    اگر اجازه بدهید لینک وبلاگتان را به لیست پیوندهایم بیافزایم
    بدرود

  • صبح رامهرمز می‌گوید:

    سلام اقا سروش عزیزم من وبلاگتو لینک کردم دستت درد نکنه اگه تو هم منو لینک کنی .

  • درخت ابدی می‌گوید:

    این مطلب رو تو وب لیدی خوندم و لذت بردم. بی صبرانه منتظرم کتاب دربیاد تا حالش رو ببریم.

  • محمدحسین می‌گوید:

    میرحسین موسوی:امسال را باید سال استقامت و پایداری بدانیم و بنامیم.
    سال نو را به شما و خانوادتان شادباش می گویم

این چیست؟

شما در حال خواندن گفتگوی اختصاصی با آلن دوباتن‌ (که فرانسوی نیست!) در خواب بزرگ هستید.

فرا

