F.r.i.e.n.d.s

مارس 8, 2010 § 9 دیدگاه

خب..خیلی چیزها مانده که این چند ماهه باید ازشان می‌گفتم و نشد. چندتایی‌ش اینهاست:

  • درخت ابدی : پیش از این که وبلاگ داشته باشد می‌نوشت. فقط دکمه سند را نمی‌زد. حالا چند ماهی‌ست این دکمه را می‌زند. از وبلاگ‌نویسی‌‌اش چنان ذوق زده شدم که مطمئن بودم فورا اینجا برایش تبلیغ مفصلی می‌کنم. نشد. او البته نیازی به تبلیغ من ندارد. کار خودش را می‌کند و بخاطر وبلاگش طی مدت کوتاهی کلی خواننده پیدا کرده. با این حال اگر دلتان برای یک وبلاگ درست حسابی تنگ شده بود به درخت ابدی سر بزنید. دست خالی برنخواهید گشت.
  • رویای تهران: شرمین نادری نویسنده است. از آنهایی که ذاتشان با قصه عجین است. کسانی که صفحه نوستالژی‌ش را در چلچراغ دیده‌اند می‌دانند چه می‌گویم. طی این ایام ناخوشیم کتاب اولش درآمد. همه‌مان از این که ناشر گمنامی را انتخاب کرده، از طرح جلد و چاپ بدش لجمان درآمد. با این حال نفس ماجرا خودش اتفاقی است که یکسال دیگر دلیلش را می‌فهمید. وقتی مجموعه دومش که- الان دارد می‌نویسد و معرکه است- با سرو شکلی آبرومند چاپ شد و همه‌تان به صرافت پیدا کردن کتاب اول این نویسنده نوظهور می‌گشتید یاد اینجا بیفتید و از دخمه‌های انقلاب سراغ رویای تهران را بگیرید.
  • ماجرا از این قرار بود که …:  ماجرا از این قرار بود که طی دفعه‌هایی که ساسان عاصی می‌آمد دفتر و می‌نشستیم و غر می‌زدیم و فحش می‌دادیم به زمین و زمان گاهی صحبتی هم می‌شد از کتابش که مدتها بود داده بود ناشر. وقتی » ماجرا از این قرار بود که…» درآمد خودش حتی خبر انتشارش را در وبلاگش ننوشت. بعضی دیگر از رفقای وبلاگستان البته به موقع این اتفاق را یادآوری کردند اما شخصن دین خودم می‌دانستم به آن چایی های بدون قندی که با هم خوردیم به قدر مقدوراتم برای این ماجرا که همه‌مان را – به علاوه خوانندگانی که ساسان را نمی‌شناسند و از کتابش لذت برده‌اند و خواهند برد- خوشحال کرد، کاری بکنم. خورد به سفرمرگ ‌هایی که رفتم و هیچ کار نکردم.
  • گرگ بیابان:  حسام مقل همه وبلاگ‌نویس‌ها یک نیمه‌اش دون دیگو است ( که بچه‌های مطبوعات این نیمه‌اش را می‌شناسند) و یک نیمه‌اش زورو است که فقط خوانندگان وبلاگش  می‌شناسند. سن وبلاگ‌نویسی‌اش کم نیست و کارش قطعه نویسی‌است. بعضی‌هاشان شاهکارند و کسی باورش نمی‌شود این گهرهای گرانبها حاصل کار همان دون دیگوی خجالتی کم حرف باشد. با این حال من مدتی بود کشف کرده بودم و منتظر فرصتی بودم نقابش را بردارم و به همه نشان دهم قصه روی دیگری هم دارد.

بله …نشد که اینها را بنویسم.

§ 9 پاسخ برای F.r.i.e.n.d.s

  • درخت ابدی می‌گوید:

    سروش جان، حتا دین خدا هم از تبلیغ بی نیاز نیست، چه برسه به ما! خیلی لطف داری. مفتخریم به این دوستی 8-9ساله. شاد و برقرار باشی.

  • شرمین نادری می‌گوید:

    هم درخت ابدی عالی بود هم تو که همیشه درست در لحظه ای که با بی خیالی وبلاگت را باز می کنم تا نوشته هایت را برای بار هزارم دوره کنم ، غافلگیرم می کنی برادر جان.

  • فراني گلاس می‌گوید:

    هوممم،‌دلتنگ نوشتن‌تان بوديم رفيق،
    ممنون از اين پيشنهاد‌هاي خوب.

  • majid می‌گوید:

    سلام دوست عزیز وبلاگتونو لینک کردم شما هم افتخار بدین و منو لینک کنین ممنونم ازتون

  • هری هالر می‌گوید:

    و کم رفقایی پیدا می شوند که حرفت را بخوانند و حرفشان را بخوانی و فقط آنها می توانند زمانی که نقاب زورو را می زنی حضور داشته باشند و در آن لحظه که خسته و واداده نقاب را برمی داری تا عرقت بنشیند و به روزمرگی ات برگردی، فقط آنها هستند که اجازه حضور دارند. حالا آن نقاب را بده، وقت رفتن است…

  • علی می‌گوید:

    دوست خوب من در مورد ایشون قضاوت نمیکنم اما من خودم بعد از تحقیق در مورد ایشون این حرفها رو میزنم.
    به غیر از مستند بی بی سی در مورد این آدم من یه دی ودی کامل مستند در مورد ایشون دیدم .تمام افرادی که در این مستند صحبت کردن از شاگردان بسیار نزدیک کارلوس کاستاندا بودن.ایشون به گفته خود این زنهای کار آموز از تمام اونها درخواست سکس کرده و در طول مدت به اصطلاح کار آموزی این روابط ادامه داشته.در واقع به گفته خود این زنهای اغفال شده بعد از مرگ کارلوس متوجه شدن اون با صدها نفر از زنها به همین منوال رابطه جنسی مرتب داشته.به گفته خود همین زن کار آموز در این مستند که از زبان کارلوس نقل میکنه که اون بیشتر از هر مرد هرزه ای تو کل دینا با زنهای بیشماری رابطه سکس داشته.خیلی از زنها بعد از این به فکر خود کشی افتادن که بعد از گفتن این موضوع به اون کارلوس گفته که براش هیج اهمیتی نداره.البته این اغفال های جنسی بعد از شستشو مغزی اونها به عنوان بخشی از آموزش به اونها انجام می شده.شاگردان مردش هم اون را بعد از مدتی یه آدم هرزه میخوانندو روش زندگی اون رو کاملا غیر اخلاقی میدونن .

    این دی وی دی حجمش بالاس اما لینک دنلود مو تورنت را براتون اینجا میگزارم:

    http://search.utorrent.com/search.php?q=calos%20castanda&e=http%3a%2f%2fwww.bittorrent.com%2fsearch%3fclient%3dutorrent2000%26search%3d&u=1

  • علی می‌گوید:

    تو را به خدا مسلکها را بدون تحقیق از بنیان گزارشون تبلیغ نکنید

  • علی می‌گوید:

    البته میتونید این را هم که avi هست و مستند در مورد کالوس کاستاندا هست جستجو کنید

    Carlos Castaneda Enigma Of a sorcerer.avi

  • نیکی و پویا می‌گوید:

    هنوزم بعد از یک سال واسه بعضی چیزهای 40 چراغ دلم تنگ میشه.(با اینکه بعد از انتخابات به شدت از 40 چراغ زده شدم.) راستی سلام نکردم نه؟ شما که وبلاگ نیکی رو میشناسید پس نیاز به معرفی نداره. اگه یه سر به ما بزنید و نظرتون رو بگید مارو خوشحال میکنید.

این چیست؟

شما در حال خواندن F.r.i.e.n.d.s در خواب بزرگ هستید.

فرا

