رویای سی و پنجم: فلاش‌بک کامل

سپتامبر 20, 2009 § 5 دیدگاه

27 /6/ 88 خواب می‌بینم:

به گذشته رفته‌ام. دوران دانشگاهم با بچه‌های آن‌موقع. قاعده سفرم این است: گذشته خودم را نمی‌توانم تغیر بدهم اما می‌توانم در سرنوشت دیگران تاثیر بگذاریم. من آینده‌شان را می‌دانم. می‌توانم باهاشان صحبت کنم. مراقب اشتباهاتشان باشم.

در شهودی ناگهان می‌فهمم دیگران هم قادر به این سفرند. آنها هم مثل من تنها می‌توانند به دیگران کمک کنند.

حالا رازی است بین ما. بین من و آینده این بچه‌ها. که شاید حالا جایی دیگر دارند با گذشته من سر و کله می‌زنند تا آدم شوم.

باید امیدوار باشی به گذشته بچه‌ها کمک کنی تا آنها هم به گذشته تو کمک کنند. شاید در این فرصت کمیاب و عجیب بتوانیم هم را رستگار کنیم.

§ 5 پاسخ برای رویای سی و پنجم: فلاش‌بک کامل

این چیست؟

شما در حال خواندن رویای سی و پنجم: فلاش‌بک کامل در خواب بزرگ هستید.

فرا

