رویای چهاردهم: خام‌خوارها

اوت 29, 2009 § 12 دیدگاه

80/4/24 خواب می‌بینم:

یک نفر بود که عده‌ای را مجبور می‌کرد گوشت خام آدمیزاد بخورند. آنها را در زیرزمینی خوفناک به زنجیر کشیده بود. لبان و انگشتان خون‌چکانشان از جویدن گوشت خشک خسته بود.

مرد خودش در پشه‌بند دراز کشیده بود. چشم‌بندی گذاشته بود و آب‌میوه می‌خورد.

بندیان، برهنه و زخمی، خود را آزاد کرده بودند و به پشه‌بند نزدیک می‌شدند. به تختش رسیدند و پشه‌بند را کنار زدند…

§ 12 پاسخ برای رویای چهاردهم: خام‌خوارها

  • kafkamirza می‌گوید:

    یه پیشنهاد دارم، روزنامه نگاری رو بزار کنار بشین همین خواب‌هاتو فیلم کن یا حداقل کتاب
    (بابت چاپ اون مطلب هم تشکر، ‌مسعودم)

  • hana می‌گوید:

    اگر آخر خواب این نمی شد می مردم .

  • م.ایلنان می‌گوید:

    اگرچه محبوبه می گوید این آخری اما من هم چنان می گویم دهمی،اون دخمه هه.واقعاً فوق العاده بود.به شدت هیجان زده ام ببینم آخر این رویاهای وحشتناک چه رویایی خواهد بود،صفحه ای کاملاً سفید و یک دست یا…نمی خواهم بدانم،می خواهم کم کم به آن آخری برسم.اما زودتر…خیلی زودتر

  • شرمین می‌گوید:

    عین بچه ها منتظرم که منم خوابم را تعریف کنم.دیروز سر رویای سیزدهم ،یادم به ایرانی های قدیم افتاد که به جای عدد سیزده می گفتن ؛خیلی. حالا خوابهای تو هم خیلی شد ،اما به یک دوم ظرف هم نرسید. خوابهای من را هم نگو ،پر از رنج و درد و خون ریزی. خواب پانزدهم اما وقتی آمد مهیای یک معجزه باش .عدد پانزده با مشخصه انرژیک و اسطوره ای عدد شش ،از آن اعداد عجیبی است که یک جوری به دل می نشیند.
    مگر نه اینکه ما همه دنبال معجزه ایم؟

    • چلچراغی می‌گوید:

      میگم چرا خود شرمین وبلاگ نمیزنه؟
      نکنه بلد نیست؟
      اگه بلد نیست جان من یه نفر یادش بده؟
      منتظر وبلاگت هستیم شرمین…

  • رضا. پ می‌گوید:

    راستي
    تيزر فيلم جديد جيمز كامرون را ديده ايد:
    اگر نديده ايد اين لنيك اش
    شگفت انگيز است حيف كه نمي توان سه بعدي ديدش :

    http://keepvid.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dj6AAt-oV3wE

  • شرمین نادری می‌گوید:

    دوست خوب چلچراغی.من از اهالی صفحه جادویی نیستم. من کاغذی ام،شرمنده.این توانایی خاص سروش است که من را وادار به نوشتن بر صفحه مجازی می کند.

این چیست؟

شما در حال خواندن رویای چهاردهم: خام‌خوارها در خواب بزرگ هستید.

فرا

