به سلامت؟

ژوئیه 28, 2009 § 13 دیدگاه

1

نکته‌اش را گرفتید؟ نوشته پس ار پرواز به دلایل نامعلوم ، به سلامت به فرودگاه برگشت!

خبر واقعی است که پریروز جام‌جم آنلاین منتشرش کرده

و خب بعله… متاسفانه روزی زنده‌هامان برای دیگران تعریف خواهند کرد که اینها واسه شما جوک است، برای ما خاطره

§ 13 پاسخ برای به سلامت؟

  • عذرا می‌گوید:

    واسه شما جوکه برای ما درد!

  • kafkamirza می‌گوید:

    بخندم؟‌ گریه کنم؟ ناسزا نثار کنم؟‌ یا چی؟

  • Nik.W3ll می‌گوید:

    لابد (گلاب به روتون) مستراح طیاره خراب بوده،خلبان هم عجیب 1 یا 2 داشته.خوب چیکار می کردن وسط زمین و هوا؟؟
    اینجا ایرانه.
    ==========
    دبی (به به) عجب جایی است؟؟؟!!!

  • چلچراغی می‌گوید:

    آقا مسائل امنیتی رو که من و شما نباید بدونیم آخه راهی میشه برای ورود دستهای بیگانه
    تمام اینها دسیسه های آمریکا و انگلیس خدانشناسه که هواپیماهامون فرت فرت سقوط میکنن

  • زرافه می‌گوید:

    البته اگه تا اونموقغ نسلمون منقرض نشده باشه

  • صامده بذرافشان می‌گوید:

    سلام
    خب فکر کنم منظورش این بوده که با اینکه نقص فنی نداشته ولی معلوم نیست چرا به جای اینکه بره ماهشهر برگشته تهران. حالا جمله بندی اش بد بوده ؛ شما هم قضیه رو بی خودی بزرگش کردی.

  • نجوا می‌گوید:

    خب حتماً اصل خبر رو هم شنیدید.
    رفیق پدرمون در اون پرواز بود. گویا موتور هواپیما آتش میگیره و با مهارت خلبان بر باند پر از کف نشسته میشه.
    جالبه بدونین که ایشون گفتن که همون جا که افت ارتفاع چیدا کرد هواپیما، چند نفر از مسافرا سکته کردن!

  • حمید می‌گوید:

    شاعر می گه دو دو تا ده تا سند دارم سند دارم

  • sara می‌گوید:

    به نقل از بعضی ها کار کار انگلیسی هاست!!!
    اگه از من بپرسن میگم حتمآ این کشور بد بدا چشممون زدن.
    باید به همه هواپیما هامون وهمه قطارهامون چشم قربونی وصل کنیم.
    اصلآ هیچکس چشم دیدن مارو نداره ها!!!

  • ناشناس می‌گوید:

    به نظر من درسته که وضعیت صنعت هواپیمائی ایران زیاد خوب نیست اما نسبت به ادبیات روزنامه نگارهامون وضعیت بهتری داره!!!!

  • ااا می‌گوید:

    به نظر من درسته که وضعیت صنعت هواپیمائی ایران زیاد خوب نیست اما نسبت به ادبیات روزنامه نگارهامون وضعیت بهتری داره!!!!

این چیست؟

شما در حال خواندن به سلامت؟ در خواب بزرگ هستید.

فرا

