همیشه با تو بوده‌ام

آوریل 29, 2009 § 18 دیدگاه

(پوف‌ف‌ف… خیلی سانتی‌مانتال از آب درآمد ، حذفش کردم)

§ 18 پاسخ برای همیشه با تو بوده‌ام

  • kafkamirza می‌گوید:

    ای بابا، سانتیمانتال هم چیز بدی نیست. کمش خوبه.

  • ننه سرما می‌گوید:

    خب از اینکه شانس خوندنش رو داشتم خوشحالم منم موافقم که سانتی مانتالم بعضی وقتا تو زندگی لازمه . همه اون حسا رو منم توی کاشان داشتم انگار ژنهای هزار ساله ی ادم رو یکی از بی نهایت تاریخ میگیره و ماساژ می ده یه حس ارامش توپ که با توصیف خراب میشه تازه اون موقع می فهمی که کجای این خاک مچ پاتو چسبیده و تو رو پاگیر کرده من این سانتی مانتالو خیلی دوست داشتم

  • اشکان می‌گوید:

    من کاری به سانتی‌مانتالش ندارم! اما از توصیف خانه‌ی طباطبایی‌ها بی‌نهایت لذت بردم و حسش کردم… و تصمیم گرفتم در اولین فرصت سری به کاشان بزنم. حیف شد برش داشتین. هرچند وطن‌دوستی همیشه یک پدیده‌ی سانتی‌مانتال (بدون بار منفی این کلمه) است چون به هیچ وجه عقلانی و منطقی نیست!!

  • مجتبی می‌گوید:

    من که نخوندم

  • Azin می‌گوید:

    نع
    نبود..

  • خواننده قدیمی 40جراغ می‌گوید:

    وای نه
    چرا برداشتین آخه
    دوس دارین یکی از کنجکاوی بمیره
    خواهش میکنم دوباره بذارینش.مخصوصا که درباره کاشانه.مخصوصا که سانتی مانتاله

  • صادق صادقی می‌گوید:

    سلام
    می‌دونستی پستی که حذف می‌کنی تو گوگل ریدر باقی می‌مونه و خونده می‌شه ؟
    حالا بدون .

  • خازییل می‌گوید:

    سر فرو کردیم توی چاه گوگل ریدر، میان تاریکی و بوی نم و دیواره های بند بند، خواندیم و لذت بردیم.
    بچه ها را هم بی نصیب نگذاشتیم.
    🙂

  • Alireza می‌گوید:

    متن قشنگی بود سروش جان . بنظر خودت یکم این وسواس بی مورد نیست ؟

  • اد می‌گوید:

    منم خوندم.
    هه! خیالم راحت شد. چقدر کیف داره نوشته ای رو که نویسندش نمی خواد بخونی, می خونی؟
    *با تشکر از صادق صادقی بابت راهنماییش

  • هانی می‌گوید:

    چرا حذف کردین؟؟؟؟ من از گوگل ریدر خوندم و لذت بردم. خوبه که اونجا می مونه؛ البته برای خواننده ها نه نویسنده ها!!!

  • bibimonavvar می‌گوید:

    جامعه گرسنه حریص مریض جنسی!
    http://bibimonavvar.wordpress.com/2009/05/01/case/

  • شيخ می‌گوید:

    سانتى مانتال در نگاه خواننده؟
    يا در وصف؟
    يا حتى تغيير ذهنى ات را هم الان سانتى مانتال مى بينى؟

    [حس مى كنم به ترتيب جوابش نه، آره ، نه باشه، نه؟!]

این چیست؟

شما در حال خواندن همیشه با تو بوده‌ام در خواب بزرگ هستید.

فرا

