این 6285 لعنتی نمی‌گذارد الان بهاریه بنویسم

مارس 19, 2009 § 28 دیدگاه

…و چرا 6285‌های زندگی تمامی ندارند؟

§ 28 پاسخ برای این 6285 لعنتی نمی‌گذارد الان بهاریه بنویسم

  • Azin می‌گوید:

    سفر خوش
    عیدتون هم مبارک..

  • تاراز می‌گوید:

    سلام.خوبی عزیز…..
    من به تو سر می زنم و سر دردم خوب می شود….
    سال نو مبارک…..به امید سالی بهتر

  • نینو می‌گوید:

    عیدت مبارک.
    سال خوب و خوش و بدون غم و بدون غصه و بدون احمدی نژاد برات آرزو می کنم.

  • نسیم شمال می‌گوید:

    آی گفتید… بهاریه نوشتن هم سخت شده ها

    سال نو مبارک

  • bikalak می‌گوید:

    سلام دوست عزیز امیدوارم سال خوبی داشته باشی

    چهار دعای برتر لحظه تحویل سال

    اول دعا برای ظهور آن بی مثال

    دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال

    سوم رسیدن ما به قله های کمال

    چهارم تمام جیب ها پر ز پول ، اما حلال

    خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم
    Bikalak.com
    Bikalak.wordpress.com

  • خازییل می‌گوید:

    مقصد را ننوشته بود.

    ——-
    خواب بزرگ: اهواز:)

  • صامده بذرافشان می‌گوید:

    به قول خودتون ، سال گاوتون مبارك !

    پي نوشت : خداييش اين وي‍ژهنامه تون رو با تُفِ شرمين چسبوندين؟ هر چي مي خوام مواظبش باشم ، بازم جيگر زليخا شده ! لابد بازم پوف به صفحه بندي !

    ———
    خواب بزرگ: آه شرمین بیچاره عزیز که روحش بی خبر است …

  • absrd می‌گوید:

    سال نو مبارک جناب خواب بزرگ . سفر بی خطر 🙂

    ———–
    خواب بزرگ: ممنونم 🙂

  • پریزاد می‌گوید:

    سال نوتون مبارک..آقا سروش.من که سر از سیاست زیاد در نمیارم.راست میگن فروردینی ها سیاست مداران خوبی نمیشن..
    من با خاتمی مخالف نیستم..موافق..باید..خداییش سیاست فقط عذابه..من اگه درگیر این مسائل بشم دیوونه میشم..گاهی وقتها یه خورده میشم..ایشالله هر کی میاد خوب باشه..ایرونو بسازه همین.گندگاری نکنه..مردم هم راحت باشند ..پشتشون هم گرم باشه..

    ———–
    خواب بزرگ : سال نوی شما هم

  • امیر قادری می‌گوید:

    سلام سروش روح‌بخش عزیز. اصل بحث من به خاطر جهت‌گیری سیاسی‌اش نیست، اما دیدگاه‌ کلی‌ات را سر آن مطلب درباره سیدمحمد خاتمی خیلی دوست داشتم. این جور واقع‌بینی کم گیر می‌آید و این ربطی ندارد که خاتمی را دوست دارم یا ندارم. می‌گذارم در کافه‌ام که باقی بچه‌ها هم – اگر تا به حال نخوانده‌اند – بخوانند.

    ——–
    خواب بزرگ: ممنون 🙂 سلام به رفقای نادیده کافه برسانید

  • Novecento می‌گوید:

    چه جالب !

  • با سلام

    مدیریت سایت تخصصی دانلود موبایل هستم لینک وب پر بار شما رو در قسمت دوستان سایت قرار دادم لطفا شما هم برای حمایت از ما لینک ما را قرار دهید با تشکر

    حمید

  • نازلی ل.م می‌گوید:

    سال نو مبارک …شرووش :دی

    ———
    خواب بزرگ: 🙂 مبارک

  • صامده بذرافشان می‌گوید:

    آپ كه نمي كني.منم كه هر كاري مي كنم عكس اين پست رو نمي تونم ببينم(كلا رفتي تو كار عكسهاي منكراتي ها!) حالا تا من از فضولي نمردم جون من بگو اين 6285 كه گفتي يعني چه؟!

    ———-
    خواب بزرگ: شماره پرواز بود به اهواز 🙂

  • ن.د می‌گوید:

    سلام سروش روحبخش. اومدم بگم سبک نوشتنت رو تحسین میکنم.و دید و سلیقت.انتخاب کلماتت استادانست.و مرتب به اینجا سر میزنم.بنویس!هر چقدر کوتاه.

    ——–
    خواب بزرگ: ممنون از لطفتان. کاش می‌دانستم این لطف از آن کیست 🙂

  • Armin Ebrahimi می‌گوید:

    سلام
    با داستان «مسیر قرمز» به روزیم

    با احترام

    آرمین ابراهیمی

  • با سلام

    مدیریت جاست پرشين هستم لینک وب پر بار شما رو در قسمت دوستان سایت قرار دادم لطفا شما هم برای حمایت از ما لینک ما را تحت عنوان دانلود برنامه موبايل قرار دهید
    با تشكر

  • مهرنوش می‌گوید:

    سلام . مهرنوشم از سایت احساسات دات کام . سایت ما جاییه که می تونین صداتون رو به گوش عشقتون برسونین . حتی اگه گمش کرده باشین . ابزار رایگان وبلاگ در رابطه با عشق و احساسات هم براتون آماده کردیم . پیروز و پابنده باشید

  • سهیل جان‌نثاری می‌گوید:

    6285؟ سال نو مبارک. واچ‌من هم اومد! هنوز نتونستم دانلودش کنم، ولی به نظر میاد اونقدرا هم بد نبوده. حداقل رأی IMDB که چنین چیزی بود. اهواز خوش گذشت؟! هوا خوب بود امسالD:

    —-
    خواب بزرگ: سال نوی شما هم. آرای ماه های اول آی ام دی بی را در باره بلاک باسترها خیلی جدی نگیرید. یادتان هست که دارک نایت. اهواز هم عالی بود. جای دوستان خالی

  • farshad می‌گوید:

    با سلام من شمارو با نام خواب بزرگ لینک کردم در صورت تمایل ما را با نام (کار20 موبایل ) لینک کنید و ما را مطلع سازید
    با تشکر

  • دامون می‌گوید:

    سلام جالبه من اینجا لینکم خودمم نمیدونستم!!!!
    و اینکه یکی پیدا شده که فکر کنم بیشتر از من لاست دوست داره!!
    من تقریبا جان لاک رو می پرستم یا چیزی در این مایه ها!!!
    وب جالبیه
    لینکتون کردم

  • Mojtaba می‌گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای سروش روحبخش

    به مناسبت سالروز درگذشت صادق هدایت که ۱۹ فروردین ماه هست داستانی نوشته ام که خوشحال میشم این داستان رو بخونید و نظرتون رو در موردش بدید. آخه نظر شما برای من خیلی مهمه

    منتظر نظر شما هستم

  • خازییل می‌گوید:

    ما که بدون خواب بزرگ کارمان نمی شود. شما را نمی دانم.
    🙂

    ——-
    خواب بزرگ:کارتان نمی شود یا کاریتان نمی شود؟ 😉

  • Sara می‌گوید:

    تاریخ نوشته:
    19 مارس 2009
    امروز:
    9 آوریل 2009

    باید صبر کنیم هنوز؟

  • آلاله می‌گوید:

    بهاریه نوشتن مثل سگ ولگرد بدجوری پاچه ادمو می گیره،ولکنم نیست.چاربار محلش نذاری روشو کم میکنه…بیخیال فعلن که بهانه ای شده که بعد مدت ها به اینجا سربزنم(به قولی باعث خیر شده)…سال نو مبارک!…هرچند کمی دیر(فقط کمی ها…)

  • امیرهادی می‌گوید:

    سلام سروش جان، عملن من را مرخص کردی. راستی چرا سر نمی زنی به بلاگ من؟

  • نسيم می‌گوید:

    از سفر برنگشتي يا بهاريه نوشتنت نمي ياد؟

    —–
    خواب بزرگ: حالا از بهار که گذشت ولی دریغا زمانی برای نوشتن…

  • احسون می‌گوید:

    آقا من همین الان اینجا رو پیدا کردم (هر چند که گم نشده بود) , تصمیمی واسه نوشتن دارین یا یه وبلاگ سوخته رو کشف کردم ؟

    ———–
    خواب بزرگ: نه آقا ما هنوز نسوختیم برادر. یک کم بیزی هستیم برمی گردیم خیلی زود

این چیست؟

شما در حال خواندن این 6285 لعنتی نمی‌گذارد الان بهاریه بنویسم در خواب بزرگ هستید.

فرا

