Previously…

مارس 9, 2009 § 27 دیدگاه

این 140 صفحه ویژه‌نامه نوروزی، تقصیر همه نبودن‌ها را شخصن به عهده می‌گیرد:

§ 27 پاسخ برای Previously…

  • یوسف می‌گوید:

    سلام
    شماها آبادان هم اومدید؟کجای آبادان بودید؟
    کی اومدید کی رفتید؟
    راستی الان دارم تصویر شما را نگاه نمیکنم فکر نمی کردم این شکلی باشید.با تصورم خیلی فرق داشتید.

    موفق باشید
    ———-
    خواب بزرگ: بله، بازار ته‌لنجی‌ها…خیابان امام. جمعه آبادان بودیم 🙂

  • nirvana می‌گوید:

    in vizhe name ke hanooz roo dakke ha nayoomade aghaye roohbakhsh….ma hamchenan montazerim

    ——–
    خواب بزرگ: انشالا فردا رو دکه است 🙂

  • عسل می‌گوید:

    من ناراحتم هنوز نیومده…..:-(

  • نینو می‌گوید:

    نوشته بودین دوشنبه میاد.من از یکشنبه دارم می پرسم اومده میگه نه! تموم شه نوروزم عزا میشه.

  • شازده می‌گوید:

    بابا چشممون به جمال کلامتون روشن شد. اصلا آتیش گرفت… یکی زنگ بزنه آتیش نشانی!

  • مسعود می‌گوید:

    جناب روحبخش عزیز ویژه نامه تان اهواز هنوز نرسیده، کی قرار است بالاخره ما چشممان به جمال این ویژه نامه ی نوروزی روشن شود؟؟؟

  • azam می‌گوید:

    chera hanooz ro dake nist???:(

  • پس کو این ویژه نامه؟

    ——–
    خواب بزرگ: عصر 4 شنبه در تهران توزیع شد 🙂

  • محمد می‌گوید:

    اونجا که نوشته «+یک هدیه…»
    فکر کردم قراره عکس کوروش.ض رو به عنوان هدیه بدین :‌)))))

    ———
    خواب بزرگ: :)))

  • azam می‌گوید:

    چه خبر شدهوامروز از دكه روزنامه فروش تو اهواز مي پرسي:پس كو اين چلچراغ؟ميگه شنبه مي آيد،شايدم يك شنبه.
    ما به شدت منتظريم ها

  • ميم می‌گوید:

    مرسي آقاي روحبخش… مرسي

  • تهمینه می‌گوید:

    بله دیدم که امیرژوله بود یا حسین پور؟ خودش را کشت، عینک زده بود به شعله ی شمع و نوشته بود رئیس جمهور انتخاب شد! عزیز من نه به داره نه به باره هااا! شما هم دیدم پیشنهاد کتاب را از وبلاگتان کپی پیست کرده بودید آنجا! و شعر مهدی استاد احمد هم دقیقا از وبلاگش کپی برداری شده بود… البته بقیه شو وقت نکردم بخونمااا

    ———
    خواب بزرگ: بقیه‌اش رو هم بخونید ( البته آنهایی را هم که خوانده‌اید دوباره بخوانید که هم ژوله و بزرگمهر را اشتباه نگیرید هم چیزی که ژوله نوشته اشتباه نخوانید 😉 )

  • خازییل می‌گوید:

    شخصن ویژه نامه را گرفتم، بعد از این که تقصیر همه ی نبودن ها را به عهده گرفت، اعترافاتش را ثبت کرده، امضا گرفتم و دارش زدم.
    حالا می شود جنازه اش را خواند.
    جنازه خوانی هم عالمی دارد.

  • صامده بذرافشان می‌گوید:

    واقعا شديدا عميقا خسته نباشيد ! خيلي خوشحالم ! خيلي خوشحالم براي هممون ! با اينكه من نمي دونم دقيقا كدوم نبودنها رو به گردن گرفته ؟ اون دو هفته تعطيلي؟ اين دو هفته تعطيلي؟ يا نبودن يه عده از اعضاي تحريريه رو؟ نه . اين آخري رو نمي تونه گردن بگيره . چون بايد خودشون باشن و گردن بگيرن. ولي وي‍ژه نامه ي خوبي بود. هر چند بعضي مطالبش براي اونهايي كه شماها رو خيلي دوست دارن و وبلاگهاتون رو زود به زود مي خونن تكراري بود. اهوازي ها انگار مي خواستن سفرنامه تون رو ببينن تو اين شماره. ولي من يه نگاه كردم كه چاپ نشده بود.خسته نباشيد.عيد امروز(ولادت پيامبر و امام صادق) هم كبارك !
    پي نوشت : شماها واقعا هنوز نمي دونيد پوستر رو چجوري وسط مجله چاپ مي كنن؟ من اين پازل دو تيكه اي رو چه كارش كنم؟!
    پي نوشت 2 : 20 صفحه هم كه به خودتون تخفيف دادين ! 123 صفحه كه بيشتر نيست شيطونا !

    ——–
    خواب بزرگ:
    ممنون 🙂
    سفر اهواز بعد بستن این شماره بود. انشالا شماره بعد …
    پوستر قرار بود جور دیگه چاپ شه…پوفففف از صحافی
    تعداد صفحه مجله همیشه با صفحات آگهی حساب می‌شه

  • صامده بذرافشان می‌گوید:

    راستي ! واسه اين پستت چه عكسي گذاشتي كه باز نمي شه؟ روش هم كه كليك مي كنم مي نويسه : « مشترك گرامي دسترسي به اين سايت امكان پذير نمي باشد!» .مگه عكس روي جلد مجله نيست؟ والا من كه مجله رو ديدم ؛ يه بهرام رادان كچل روشه. مگه بهرام رادان كچل مشكل منكراتي داره ؟ يعني مثلا قبلا زلفهاش حكم روسري رو داشت؟

    ———–
    خواب بزرگ: :))

  • marzie می‌گوید:

    حوصله نامه نوشتن به مجله رو که ندارم (می دونم این بی حوصله گی خیلی بده) حداقل کاری که می توانم بکنم اینه که اینجا تشکر کنم و خسته نباشید بگم

    ———
    خواب بزرگ: ممنونم

  • پیمان می‌گوید:

    سلام
    طبق گفته گوگل تولبار ظاهرا رنک سایت شما در گوگل چهاره و این رنک به نظر من رنک خوبیه. نمیدونم چطور بگم چون زیاد اهل تبادل لینک و اینجور بچه بازیا نیستم ولی برای کمک به افزایش رنک سایتم مجبورم که بگم آیا لینک سایت من رو توی وبلاگتون قرار میدین ؟ خیلی خوشحال میشم اگه این کار رو انجام بدین و دیگه همین !
    توی آدرس زیر هم میتونید لینک این وبلاگ رو هم مستقیما ثبت کنید.
    پیشاپیش ممنون و متشکر.
    پیمان

    http://www.karshenasi.com/page/link.php

  • Mojtaba می‌گوید:

    سلام
    امیدوارم در کار خود موفق باشید و همیشه این وبلاگتون سر پا باشه
    مدیر وبلاگ چلچراغی : مجتبی نریمیسا
    http://www.40cheraghi.blogfa.com

  • امیرهادی می‌گوید:

    خیلی خوب بود، خوشحال شدم.

    ———-
    خواب بزرگ: 🙂

  • مینیاتور می‌گوید:

    مينياتور

    مینیاتوری گروهی از اتفاقات و نوشته‌های روزآمد و مهم بر روی وب

    وبلاگی گروهی برای به اشتراک گذاشتن لینکهای خواندنی در عرصه‌ی فرهنگ و ادب و اندیشه. پایگاهی در راستاي گسترش و اشاعه‌ي گفتمان فرهنگي و خانه‌ای امن برای انعکاس اخبار و نوشته‌هایی با علایق و سلایق مختلف. وبلاگي كه از آن شماست

    دامنه هاي مرتبط:

    www[dot]miniature[dot]blogfa[dot]com
    www[dot]miniature[dot]tk
    www[dot]1020[dot]tk

  • خازییل می‌گوید:

    خوش مان آمد واقعن. مقسی.

    ——–
    خواب بزرگ: قابل نداشت

  • خلوت ليلا می‌گوید:

    به شرطي كه بشه مجله را پيدا كرد. كويسك‌هايي كه براي خريد بهشون سر زدم مي‌گفتند تعداد محدودي برايشان آوردند و همه به فروش رسيده.

  • marzie می‌گوید:

    یه چیز خیلی جالب…. من شنبه مجله رو گرفتم وقتی شروع کردم به خواندن فهمیدم مجله تقریبا هر 20 صفحه یک بار بر عکس می شه گفتم حتما خواستین تینیجر بازی در بیارین ولی برای دوستم یه مجله دیگه خریدم دیدم صفحه ها همه از یک طرف اند !!! صحافی ای که باهاش کار می کنید واقعا بده لطفا صحافی تون رو عوض کنید تا این مشکلات پیش نیاد…!!!…!!!

    ——-
    خواب بزرگ: حق با شماست. صحافی خواسته تین ایجر بازی دربیاره!:(

  • parisa می‌گوید:

    hanooooz mashhad nayoomade !!!

  • حسين می‌گوید:

    سلام. من كي بيام در باره مجله حرف بزنيم؟ كلي نقد و نصيحت دارم.به خصوص حالا كه شده 700$ انتظار ما هم شده 700 برابر. !

  • سعید می‌گوید:

    سلام اگر مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید خوشحال میشم

  • سعید می‌گوید:

    سلام سایتی قشنگی داری اگر مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید خوشحال میشم

این چیست؟

شما در حال خواندن Previously… در خواب بزرگ هستید.

فرا

