فید لاست

ژانویه 22, 2009 § 17 دیدگاه

 

اگر دوست دارید چند ساعت بعد از نمایش در امریکا لاست 5 را ببینید، لسینینگتان خوب است ، اینترنت پرسرعت دارید و تورنت هم بلدید: این فید را مشترک شوید. به محض این که اپیزودی وارد دنیای نت شود با خبر می‌شوید و سریع دانلود می‌کنید.

اگر تورنت بلد نیستید اینجاها را بخوانید: + + +

اگر اینترنت پرسرعت ندارید یکی تهیه کنید.

اگر لسینینگتان خوب نیست کلاس زبان بروید.

اگر لاست دوست ندارید …پس وای بر شما!

 

+لاست برای کسانی که ندیده‌اند

+لاست برای کسانی که دیده‌اند

+هنر لاست‌نویسی

+جاوید لاست

§ 17 پاسخ برای فید لاست

  • خازییل می‌گوید:

    وای بر ما.

  • نازلی ل.م می‌گوید:

    مرسی..بابت پیشنهاداتت ..؛))

  • م س ا ف ر می‌گوید:

    تهیه می کنیییییییییییییییم!

  • :D می‌گوید:

    ما فقیر بیچاره ها چاره ای جز صبر نداریم

  • بدنویس می‌گوید:

    یه تحقیق بکن ببین صدا سیما قصد پخششو نداره.
    تحقیقشم سخت نیست، باید ببینی وضع اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و لباس پوشیدن عوامل چجوریه تا بفهمی بدرد تلویزیون ما میخوره یا نه.!!! 😀
    در غیر اینصورت، وای برما

  • یوسف می‌گوید:

    سلام
    بسته 24 به دست شما رسید؟

    ———-
    خواب بزرگ: بله بله …ایمیل تشکر نرسید مگر؟

  • Mory می‌گوید:

    لینک کردنت باعث شد اون پست آموزش دانلود تورنت رو تصحیح کنم…
    موفق باشی…

    ———-
    خواب بزرگ: 🙂

  • خیلی اسم این سریال را شنیده‌ام. امّا هیچ‌چیز راجع به‌اش نمی‌دانم و نمی‌خواهم هم بدانم. دوست دارم فقط هرچه زودتر دیدن‌اش را شروع کنم. به هر طریقی و از هر جایی. این سریال در حال حاضر دقیقاً چه روزی و چه ساعتی از کدام شبکه‌ی ماهواره‌ای پخش می‌شود؟
    خیلی ممنون می‌شوم به‌ام بگویید چون اینترنت پرسرعت ندارم که دانلودش کنم.
    خیلی ممنون می‌شوم.
    http://axsazi.wordpress.com/

    ———-
    خواب بزرگ: از یک شبکه کابلی در امریکا پخش می‌شود و چاره‌ای جز خریدنش ندارید

  • محمد می‌گوید:

    سلام
    در اینکه سریال لاست سریالی هم زیبا هم با معنا است شکی نیست.ولی از سیزن 4 لاست از یک سریال با منطق به بی منطقی میل پیدا کرد.از نظر من آن لاست منطقی و علمی خیلی بهتر از این لاست بی منطق و تخیلی است.حداقل تا سیزن 3 دلمان خوش بود که همه این حوادث حتما منطقی برای خودشان دارند.
    ولی از سیزن 4 علنا فهمیدیم که هیچ منطقی در کار نیست و فقط یک سریال تخیلی خوش ساخت است.

  • محبوبه میم می‌گوید:

    ممنون از لطفت . به مهرناز سلام برسون.

  • منا می‌گوید:

    من اصلا لاست دوست ندارم نمیدونم چرا؟مثل این میمونه که من فوتبال دوست ندارم !!!! راستی شما فوتبال دوست دارید؟

    ———-
    خواب بزرگ: نه! متاسفانه فوتبالی نیستم. نه این که بدم بیاید یا به نظرم مسخره برسد. در آن سالهایی که باید بازی می کردم یا بازی می دیدم هیچ کدامش را انجام ندادم…

  • پرهام می‌گوید:

    لاست غير مترقبه اي براي اين جهان …!

  • golmaryam می‌گوید:

    ممنون از این که هستید و این هارو می نویسید. خیلی خوبه ها.

  • لازاروس می‌گوید:

    دیدم اما می ترسم دنباله اش ،جذابییت ابتدای را نداشته باشد.چیزی که تقریبا همیشه بر سر ادامه ها می آید.اما دوست دارم پیش داوری نباشد.

  • رها دلدار می‌گوید:

    … و اگر همه ی این اتفاقات نیفتاد وای بر کی؟ سلام…

  • محسن م می‌گوید:

    سلام سردبیر محترم:
    اگه فرصت کردی آپ کن،دپرس شدم بسکه با شوق میام میبینم آپ نیستی.دریاب مارا………………….

این چیست؟

شما در حال خواندن فید لاست در خواب بزرگ هستید.

فرا

