از پریزنی به پریزن دیگر…

ژانویه 9, 2009 § 2 دیدگاه

و گورستانی چندان بی مرز شیار کردند

که بازماندگان را هنوز از چشم خونابه روان است

§ 2 پاسخ برای از پریزنی به پریزن دیگر…

  • Farda mobile می‌گوید:

    با سلام . ادمین سایت فردا موبایل هستم می خواستم که با هم تبادل لینک داشته باشیم . من سایت شما را به تان خواب بزرگ لینک کردم و دارای 8000بازدید روزانه و زنک 3 هستم . خوشحال می شم که اگر لینک من را به نام فردا موبایل در سایت قرار بدی و بعد تونستی به من اطلاع دهی ! با تشکر

  • آيه هاي دلنشين می‌گوید:

    دیگر خسته شده ام. از اینهمه دعایی که مستجاب نمیشود… از اینهمه اشک و ناله و آهی که جوابی ندارد. از این بندگی یک طرفه خسته شده ام. اگر خدایی هست پس پاسخ اینهمه دعای من کجاست…؟
    عصیان در من سر بر کشید است. می شکنم مجسمه خدایانم را … فریاد میکشم:
    به چه کسی از تو شکایت کنم خدااااااااااااااااااااا؟ از دست تو به که پناه برم؟ کجا بروم که تو خدایم نباشیم… تو گر خدای منی من خدا نمیخواهم….
    با چه لبخند آرامی جوابم میدهی
    ………………….
    بيا جوابت را بخوان در آيه هاي دلنشين… به دلت خواهد نشست… ميدانم

این چیست؟

شما در حال خواندن از پریزنی به پریزن دیگر… در خواب بزرگ هستید.

فرا

