بیزی‌من

دسامبر 26, 2008 § 22 دیدگاه

عذرخواه کامنت‌های پست قبلم.

صاحب تصویر فوق شب و روز یکماه اخیرم را بلعیده است.نه فیلم، نه کتاب، نه نوشتن، نه فراغت  هیچ. شوخی روزگار است با “فری‌من” شدن. مجله را در شرایط جنگی می‌بندیم. در یک آپارتمان 30 متری با اینترنت دایل‌آپ ، با سه کامپیوتر شبکه نشده و …. و از آن بدتر این که می‌خواهیم شنبه‌مان قابل دفاع باشد.

بزودی اوضاع روی غلتک خواهد افتاد و در شبهای بی‌سر و ته زمستانی ، به حد کفایت برایتان وراجی‌ خواهم کرد.

§ 22 پاسخ برای بیزی‌من

  • نازلی ل.م می‌گوید:

    انشاءالله …(غلیظ ادا شود)
    اتفاقن شبهای بی سر و ته زمستونی اصنم بی سر و ته نیستن …
    اینو گفتم یه چیز گفته باشم =))) یه ذره کامنتم طولانی شه..:دی

  • پریزاد می‌گوید:

    پس دل می بندیم به وراجی های آینده سروش روحبخش

  • kafkamirza می‌گوید:

    برای شما دفتری بزرگتر، اینترنتی پر سرعت‌تر، کامپیوتر‌هایی شبکه‌مندتر، اوضاع غلتکی‌تر و برای خودمان سروش روحبخش و چلچراغی قوی‌تر آرزو می‌کنم. آمین (به جان خودم)

  • فرهاد یلدا می‌گوید:

    امیدوارم زودتر روبراه شود اوضاعتان در نشریه…

  • سروش می‌گوید:

    40چراغ آدم های قدیمی اش رو میخواد که هویت مجله با اونها ساخته شده بود

  • اد می‌گوید:

    فکر کردم هنوز آ‍‍پ نشده‌ای،آمدم درپست قدیمت کامنت بزارم. میخواستم بنویسم همین بود فری‌من شدنت، که پیدات نباشد،که آزادباشی نوشتن را رهاکنی وماراتنها.

  • بهاره می‌گوید:

    داشتم کم کم کفری می شدم ها!
    نزدیک بود که یک جورهایی
    خب باز خدا خیرت بدهد بلاخره خبر دادی به ما

  • نازلی ل.م می‌گوید:

    چقـــــــــــــــــــــــدر
    با کامنت آقای سروش(صحبت) موافقم …

  • عسل می‌گوید:

    ما به همین شنبه های داغ دل خوش کردیم….

  • خازییل می‌گوید:

    آه / خسته نباشی سروش جان
    زودتر برگردی.

  • هستی می‌گوید:

    تبریک میگم اول از همه به خودم.اگه خواستید به من هم سر بزنید.
    http://donyayehasti.persianblog.ir

  • میلاد می‌گوید:

    و چه عالی شده بود مجله در این چند شماره اخیر … دست مریزاد … و معتقدم که چلچراغ نه به نویسنده های قبلی , که به اونایی احتیاج داره که برای بهتر شدنش سی روز فیلم ندیده باشند

    ———–
    خواب بزرگ: :))

  • لاله خاتون می‌گوید:

    پس من يه 2-3 سالي هست كه «بيزي ومن» هستم 😉
    زبل خان اينجا،زبل خان اونجا…زبل خان ديگه نمي دونه كجاست

  • محسن م می‌گوید:

    سلام رئیس بزرگ
    ای ول.بسی حال کردیم با خبر به زودی به روال قبل برگشتنت.
    هنر همین است که به امکانات کم چنین مجله ای درآید،وگرنه با یک سایت بزرگ کامپیوتر و اینترنت وای مکس و یا وایرلس زیاد هنر بزرگی نیست.توپ تانک فشفشه هیشکی سروش نمیشه.
    می خوام یه انجمن تشکیل بدم به اسم انجمن هواداران سروش(خواب بزرگ).چطوره؟
    خودمم اولین عضوش باشم.

    ———–
    خواب بزرگ: می‌دونی..می‌دونی…وودی کبیر می‌فرماید: «من هیچ‌وقت نمی‌خوام عضو کلوپی بشم که آدمی مثل من رو به عضویت می‌پذیره!»
    چاکریم 😉

  • خواننده قدیمی 40جراغ می‌گوید:

    مرسی .واقعا ممنونم.بعد از اون 2هفته ی کذایی 40چراغ عالی شده.دستت درد نکنه.خسته ام نباشی.خدا کنه همه ی مشکلات حل شه و شما از نوشتن نیفتی.واقعا فداکاری بزرگیه 30 روز فیلم ندیدن

  • علی یوسفی می‌گوید:

    دعوت به خوانش و نقد داستانی به نام «بهتر»

  • a.h می‌گوید:

    مي فهمم چي ميگي.دبير تحريريه بودن تو چلچراغي بي سر دبير.حكم ديويد بكهام داره تو تيم منچستر.

  • hard abusive می‌گوید:

    من هم کامنت سروش (sohbat.wordpress) رو تایید میکنم.

  • آیدا عزتی می‌گوید:

    می بینی سروش زندگی با ما سر ناسازگاری داره.بعد از 3_2 روز احساس خوب با یه اتفاق اون اندک چیزی هم که از داشتنش احساس خوشبختی می کردی از دست میدی و تمام…استراحت مطلق.
    خبر مثل همیشه کوتاه بود و تلخ…

    ———-
    خواب بزرگ: همان لحظه شنیدمش. کلافه و عصبانی و مثل همیشه خودمان را تسلی می‌دهیم که : بر تیغ جورتان ز تحمل سپر کنیم…

  • modir می‌گوید:

    چشم امید ما به شنبه های چلچراغیه ها آقای روحبخش . خسته نباشید.

    ——-
    خواب بزرگ: ممنونم

  • shermin می‌گوید:

    salam.man minevisam pas hastam.shad bashi bache jan.

  • رامین یزدانپناه می‌گوید:

    سلام اقای روحبخش
    راستش من امروز امده بودم اینجا که همین حرف خودتان را یاداوری کنم.راستی اقای روحبخش چرا تو مجله نمی نویسید؟وبلاگ یا عشق و نفرت که حسابی شوکه کننده هست والبته مشخصه که ادمی با صراحت و جسارت میراسدالله میتونه از این تابو شکنی ها بکنه.نقد منتقدهای داخلی واسکار وغولی مثل شاملو و…راستش چون خود اقای میراسدالله ایمیل یا وبلاگ ندارن مجبور شدم از اینجا به گوشش برسونم.

این چیست؟

شما در حال خواندن بیزی‌من در خواب بزرگ هستید.

فرا

