سرزمین جاوید

نوامبر 25, 2008 § 6 دیدگاه

 

 

 

لیدیز اند جنتلمنز! و اینک مفتخرم  وب‌سایت رسمی جناب ع.ف.جاوید را که تعدادی از بهترین روزها و شبانمان را با زیرنویس‌هایش ساخته خدمتتان معرفی کنم:

این شما و این سرزمین زیرنویس‌های فارسی 

 

+ گفتگو با مترجم سریال «لاست»

§ 6 پاسخ برای سرزمین جاوید

  • نازلی ل.م می‌گوید:

    مرســــــــــــــــــــــــــی
    خواب بزرگ … !

  • شیزوفرنی تنها می‌گوید:

    جه باحال!
    فقط این فیلماشم که زیرنویس کرده میذاش خوب بودااااا!

  • آونگ می‌گوید:

    آقای روحبخش، اگر کسی مسئول این اعتیاد شبانه روزی من به لاست باشد آن فرد شمایید! اینقدر هواییمان کردید که الان یک هفته است کارم فقط این شده که لاست ببینم، بروم دانشگاه، برگردم، دوباره لاست ببینم! البته این اصلا گلایه نیست. خواستم تشکر کنم… و اینکه هنوز خوشی های کوچکی در زندگی وجود دارد که می شود با یک کامپیوتر و 22 تا دی وی دی، از این دنیای شلوغ فرار کرد و در جزیره زندگی کرد.
    مرسی

  • سجاد می‌گوید:

    آقای روحبخش…
    من به عنوان یه چلچراغی خفن
    و شاید باورتون نشه… زیرنویس کننده ی سریال 24 (فصل های اول و دوم) بهتون قویا پیشنهاد می کنم سریال 24 رو هم امتحان کنید، ضمن اینکه ازتون می خوام زیرنویس من رو، مخصوصا توی سری دوم… نقد کنید
    نمی دونم هنوز این کامنت ها رو می خونید یا نه…
    ولی دوست دارم بهتون التماس کنم برید 24 ما رو هم ببینید، دوست دارم نظر یه آدم درست درمون رو هم راجع به کارم بدونم
    خوبه که بدونید من 24 رو با اینکه می دونستم لاست بیشتر طرفدار داره قبل از سریال لاست زیرنویس کردم، یعنی تابستان سال 85…
    سریال 24 رو ببینید و با دیدن 4-5 قسمت دلزده نشید، همونطور که توی ایران عادت کردیم که به کارهای آقای مدیری برای جا افتادن فرصت بدیم، به این سریال هم مهلت بدید… مخصوصا که این سریال از سال 2001 شروع شده، و با با بودجه ی خیلی کمتر از لاست، پس میشه از برخی ایرادات توی اوایل کار گذشت…
    حتی من میگم این سریال اصلش توی سری 3 هست…
    خوبه که بدونید به انتخاب مجله ی امپایر لاست پنجمین و 24 ششمین سریال برتر تاریخ آمریکاست… من مطئنم شما اگه این سریال رو تا فصل دو ببینیند، اونو حداقل به سریالهایی مثل PRISON BREAK ترجیح خواهید داد..
    به من، به عنوان یه چلچراغی متعصب این هدیه رو بدید که سریالی رو که زیرنویس کردم ببینید
    ضمن اینکه فصل 3 هم الان زیرنویسش اومده… با یه ترجمه ای غیر از ترجمه ی من، اما من دارم ترجمه ی خودم رو کامل می کنم که عرضه کنم، چون به کیفیتش اعتقاد دارم…

  • سجاد می‌گوید:

    راستی خوشحال میشم بهم ایمیل بدید
    randsgroup24@gmail.com

  • greencard می‌گوید:

    Is there any information about this subject in other languages?

این چیست؟

شما در حال خواندن سرزمین جاوید در خواب بزرگ هستید.

فرا

