مردی که ببر شد

نوامبر 3, 2008 § 19 دیدگاه

 

امروز  هفتاد و پنجمین سالگرد تولد مردی‌ست… که ببر شد!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+ آلبوم عکس‌هایش

§ 19 پاسخ برای مردی که ببر شد

  • bamdadi می‌گوید:

    واو!!!

    این آدم بی‌نظیر بود. یعنی جزو معدود بازیگرانی که ارزش کارش از ارزش کار کارگردان و شاید همه‌ی دست‌اندکاران فیلم بیشتر بود.

  • سهیل می‌گوید:

    هییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  • WalKer In the Woods می‌گوید:

    اونجا نوشته شده بود :» برت در روز ۶۰ سیگار می خرید و در تمام روز آنها را مصرف می کرد.»
    دم‌ش گرم!

  • سروش می‌گوید:

    البته 50 سیگار هم بعیده ها. ولی خب دم هر چی سیگاریه گرم 🙂
    اگه هر 15 دقیقه یک بار بدون استثنا یک سیگار رو روشن کنه , باید این کار رو تا 15 ساعت ادامه بده که بعیده

  • مرتضی می‌گوید:

    شاید باورتان نشود. اما بجای رسولان و امامان و مصلحان بیشترین تاثیر را در زندگیم از «او» گرفته ام. یک جور هایی الگویم در زندگی. یک آدم خاکستری باهوش و جنتلمن.
    این او که می گویم خود اوست و نقش همیشه ماندگارش با هم. او بزرگتر از نقشش بود.
    دلم مچاله شد. نمیخواهم اینجا به مویه بیفتم.
    حسابی نواختیمان آقای روحبخش.

  • ناشناس می‌گوید:

    جنتلمن واقعي ست…از انهايي كه حرف ادم توي گلو مي ماند وقتي مي خواهي ازش حرف بزني…

  • خازییل می‌گوید:

    آن چه راجع به سیگار گفته شد اصلن هم بعید نیست. 🙂

  • آونگ می‌گوید:

    یک کامنت بی ربط
    در مورد عدم تایید آقای دکتر وزیر اولین نفری که به فکرم رسید که تبریک بگم شما بودید. تبریک به شما و همه ی مردم و خودمون. بدون شکایت هم جواب داد.
    ———
    خواب بزرگ: 🙂

  • peykartarash می‌گوید:

    نه دیگه جدی جدی خدا حفظت کنه!!!

  • فرشته می‌گوید:

    سلام
    اقای عزیز واقعا ممنون
    خدا حفظتون کنه

  • ارتش سايه ها می‌گوید:

    !: آدمها دو دستن…
    اونايي كه از شرلوك هلمز خوششون مياد…اونايي كه خوششون نمياد
    2:ماشينها انگار حريم امنشان شده است… در گرما و در سرما شيشه هاي اتومبيلشان بالاست و انگار هوايي قرار نيست
    اين حريم ، اين قلمروشان را تسخير كند. از گرما له له مي زنند و از سرما بيزار… خنده دارند ، خنده دار.
    گفتم كه آدما دو دستن اونايي كه وقتي بارون و برف و سرماست شيشه هاي ماشينشون و ميكشن بالا
    و اونايي كه شيشه هاشون پايينه و از وجودش غرق در لذت مي شن….
    …….
    دوباره نوشته ام.
    » اونايي كه از در ميان تو… اونايي كه از پنجره ميان تو »
    علي / خوك كثيف / ارتش سايه ها

  • ناشناس می‌گوید:

    اوباما راي اورد ان سر دنيا
    كردان هم اين طرف دنيا راي نياورد.
    تفاوت دنياهايمان از كجا تا كجا؟

    امروز راننده تاكسي به همه مسافراش شوكولات مي داد.
    اقايي كه جلو نشسته بود گفت:ديابت دارم نمي خورم.
    من گفتم مال چي هست حالا؟گفت كردان راي نياورد…
    اقايي كه جلو نشسته بود يكي ورداشت كه اها حالا اين خوردن داره…ايشالا كام ملتمون شيرين شه با…
    همه با ولع شوكولات كرداني خورديم.:)
    خب بود ديگه…
    ولي من شوكولات اوبامايي مي خوام.يعني امريكايي هام تو تاكسي هاشون…
    كامنت بي ربط بود؟؟
    به من چه…مشكل من نيست:))

  • امین ثابتی می‌گوید:

    درود بر او که با عشق او شب‌هایی را خوابیدم.

  • masood hedayati می‌گوید:

    واقعا ادم باحالی بودش بازیش در نقش شرلوک هلمز محشر بودش کلی با سریالش حال می کردم .

  • mahshad می‌گوید:

    dar gozashte arezuye dashtan yek tasvir az in bazigar ro dashtam vaghean mamnoon

  • ن.شقایق می‌گوید:

    حق
    درود
    از من هم سپاس فراوان.
    تماشای این آدم و آن نقش‌آفرینی بی‌نظیرش جزو بهترین لحظات تصویری زندگی من بوده‌اند.
    و مطمئن هستم هیچکس به خوبی او شرلوک هولمز را زنده نکرد.
    راستی می‌دانستید از طرف انجمن هواداران شرلوک هولمز وی را بهترین هنرپیشه این نقش دانسته‌اند؟
    و از دوبلور ایرانی وی (که متاسفانه نصفه شبی اسمش یادم نمی‌آید!) هم تقدیر ویژه کرده‌اند؟
    به من هم سر بزنید.

    ——-
    خواب بزرگ : درود بر جناب بهرام زند هر کجا که هستند…

  • کوهیار می‌گوید:

    عالی بود
    جدای از بازی بی‌نظیر جرمی برت متن فوق‌العاده سر آرتور کانن دویل رو هم نباید از یاد برد.

  • […] همین دو هفته پیش 116امین سالگرد انتشار هولمز و 70امین سالگرد تولد یکی از بهترین نقش‌آفرینانش بود. احیاناً انتظار […]

این چیست؟

شما در حال خواندن مردی که ببر شد در خواب بزرگ هستید.

فرا

