لاست : برای کسانی که دیده‌اند

اکتبر 9, 2008 § 46 دیدگاه

 

تا شروع قسمت بعدی چقدر مانده؟ می‌توانید روز و دقیقه باقی‌مانده تا پخش سیزن 5 را اینجا ببینید. همینطور می‌توانید سری به این‌یکی بزنید تا کد نمایش روزشمار سیزن 5 را در وبلاگتان بگذارید. کانتر بامزه‌ای مشابه تایمر داخل دریچه:

 

 موبیزود‌های لاست چیستند و آنها را از کجا ببینم؟ موبیزودها چیزی‌اند مشابه نماهای حذف شده در فیلم‌ها. شامل پلان‌های کوتاهی که در نسخه‌های پخش شده وجود ندارند. تا کنون 12 موبیزود برای لاست منتشر شده که همه آنها را می‌توانید بصورت آنلاین تماشا کنید.

 دیگر چه سایت‌های بدردبخوری در مورد لاست وجود دارد؟

اگر در خماری ما بعد لاست‌اید به این 20 سایت سر بزنید:

  • می‌توانید گمانه‌زنی‌های ادامه داستان را بر اساس اپیزود یا شخصیت اینجا بخوانید. اگر تئوری دارید که اینجا نیست می‌توانید آن را اضافه کنید.

 

 

  • لاست پدیا :
  • ویکی معتبری برای علاقه‌مندان لاست.نام‌ها ، اماکن، اشیاء و سایر جزئیات لاست همه اینجا مدخل دارند. نسخه فارسی هم برای لاست‌پیدا ثبت شده که متاسفانه مهجور و متروک است. با ترجمه مدخل‌ها از نسخه انگلیسی می‌توانید لاست پدیای فارسی را هم غنی کنید.

 

 

  • بزرگترین سایت فارسی درباره لاست و جزئیاتش.بهشت خوره‌های لاست. ای کاش فقط فکری به حال بک‌گراند صفحه‌ها می‌کرد تا قابل خواندن شوند!

 

 

  • همه پچپچه‌های جنگلی لاست را اینجا می‌توانید بشنوید و …. حتی متنشان را بخوانید!

 

  • سایت اصلی بازی لاست. دموهای بازی در همین سایت قبل تماشا است.

 

 

  • از صدای هیولا تا صدای هشدار تایمر دریچه. همه افکت‌های لاست را اینجا بشنوید.

 

  • اپیزود را انتخاب کنید تا به شما بگوید کدام ترک کدام آلبوم در متن اپیزود استفاده شده.

 

 

  • هرآنچه دوست دارید درباره اعداد لاست بدانید.

 

  • خوره‌های لاست از همه نماها اسکرین شات گرفته‌اند و درباره‌اش بحث می‌کنند. از کلوز‌آپ چشم‌ها تا نمادهای بک‌گراند تصاویر.

 

  • درباره سریال با سایر ساکنین جهان چت کنید.

 

  • تی‌شرت، ماگ، کلاه…. فروشگاه شبکه ABC برای سوزاندن دل ما اختراع شده!

 

 

  • نقشه‌های طراحی شده جزیره و دریچه تا اسکرین‌شات جزئیات داخل دریچه

 

 

و جایزه نهایی:

19 مارس 2005 شبکه 4 انگلیس پیش‌پرده عجیبی از لاست پخش می‌کند. شخصیت‌های سریال زخمی و به‌هم ریخته در حال دنس کنار بقایای شعله‌ور هواپیمایند.  دیوید لاچاپل  کلیپ‌ساز، صاف شما را به روز محشر می‌برد.توصیف حس و حال این چند دقیقه تکان‌دهنده خودش نوشته دیگری خواهد بود.

آن را با دو موزیک مختلف دانلود کنید ( + + )

§ 46 پاسخ برای لاست : برای کسانی که دیده‌اند

  • فرزاد می‌گوید:

    ممنون ، خیلی عالی و کامل بود.

  • سورئالیست می‌گوید:

    سروش جان قابل شما رو نداره….لینک دادم.

  • محمد جواد می‌گوید:

    اقامن معتاد این سریال شدم و بالاخره تمام دی وی دیهاشون خریدم در عرض 2 هفته تا اخرین قسمتش تماشا کردم

  • بهاره می‌گوید:

    من هم 2 3 هفته از فرط بی خوابی رو به اغما بودم. از اعتیاد خانمان سوز تر و خانمان بر انداز تر است این سریال.

  • مطهره می‌گوید:

    واقعا لذت بردم از این انسجامی که به وجود اوردی ! موفق باشی!

  • نازلی ل.م می‌گوید:

    مرسی!خیلی کامل و خوندنی بود.
    من عاشقانه این سریالو دوس میدارم و مشتاقانه منتظر سیزن پنجم.و از اقای عین.ف جاوید هم تشکر، بابت ترجمه ی خوبشون،نسبت به بعضی ترجمه ها واقعن از نظر من عالی بود.رکورد من هم تو لاست دیدن از 2نصفه شب بود تا 12 ظهر فردا ((؛ که یه جوری تنظیمش کردم که نهارَرو بخورم بعد بخوابم:دی

  • نازلی ل.م می‌گوید:

    وووووواقـــــــــعن کلیپ محشری بود خواب بزرگ.
    فک میکنم تو این کلیپ «سان»و «جین» با اینکه شرقین ولی محشرتر ترن…
    مرسی…!

  • […] لاست برای کسانی که ندیده اند لاست برای کسانی که دیده اند […]

  • […] – لاست : برای کسانی که دیده‌اند […]

  • […] – لاست : برای کسانی که دیده‌اند […]

  • sadjad می‌گوید:

    ممنون بابت جمع اوری این همه لینک. من بیشتر با اون سایت تئوری های سریال حال می کنم، بیشتر وقت ها باعث می شه دوباره بشینم بعضی قسمت های سریال رو دوباره ببینم

  • لیلا می‌گوید:

    ممنونم . تو باکس خروسم معرفی کردم تا بیشتر بخوانند خیلی خوب بود

  • مهروش می‌گوید:

    وایییییییی .. واقعا مرسی . این لینک ها برای من و قهرمان که بدجوری معتاد لاست شدیم عالی اند .

  • مرسی سروش!!! عالی بود! مخصوصا ویدیو کلیپ ها

  • dvmkor می‌گوید:

    سلام خسته نباشيد
    من اين سريالو از فروشگاه متين شاپ خريدم ولي متاسفانه آخرين اپيزود( Parts 2 & 3 There’s No Place Like Home) رو نداشت و در تماس با ايشان گفتند كه هنوز هيچ فروشگاهي اين اپيزود رو نداره واقعا راست گفته يا نه؟ گفتن كه در صورت دانلود برام ميفرسته!!!! كه فكر ميكنم فقط براي از سر باز كردن گفته! در ضمن اپيزودي كه جان لاك به ديدن جاكوب ميره و بن اونو با تير مي زنه نصفه نيمه بود كه بازم به گفته فروشنده مال همه فروشگاهها اينطوري بوده!!
    خلاصه كلام اگه كسي اين دو اپيزود رو داره لطفا با اي ميلم تماس بگيره من خريدارم و شديدا مشتاق ديدن اپيزود آخر سيزن 4.
    دوم: از متين شاپ سريال نخريد كه تو خماري ميمونيد.

  • احسان می‌گوید:

    دم همتون گرم بابا من فکر کردم اسگل تر از خودم پیدا نمیشه! 4 روز بی خوابی کشیدم تا 4فصل این سریال توپ ببینم.

  • Cam-Biz می‌گوید:

    داداش خوراك سايتت نپخته كه چك كن

    ———-
    خواب بزرگ: فیدبرنر البته گاهی اینجوری می شود ولی الان که فیدم را چک کردم درست بود.

  • milad می‌گوید:

    من طی دو هفته همشو خوردم….
    واقعا دیدنی بود
    فقط اونجایی لاک میمیره رو ندیدم…
    12 هزار تومن خریدمش و روز بعد از دریافت با قیمت 3500 توی لیست بچه ها دیدم….

  • Ali می‌گوید:

    ممنون بسیار استفاده کردم
    خسته نباشی

  • \\سیاوش// می‌گوید:

    من کل 88 قسمت لاست رو دیدم اگه میشه بگین بفیه آیا ساخته شده؟ کی به ایران میاد ؟ و کی در دست ما می رسد؟؟

  • وحید می‌گوید:

    فوق‌العاده بود

  • roya می‌گوید:

    یه سوال: کی سریال معمایی دیگه ای می شناسه که مثل لاست باشه؟ prison break بد نیست البته به پای لاست نمی رسه .

    —-
    خواب بزرگ: پریزن بریک خوبه. هیروز و 24 و ایکس فایلز و فرینج هم خوبن ..ولی هیچ چی به پای لاست نمی رسه 🙂

  • ناشناس می‌گوید:

    Man Season 5 lost Ro 4 Gesmat Daram :>

    ———-
    خواب بزرگ: تازه 2 اپیزودش در امریکا پخش شده!

  • نیکی می‌گوید:

    سلام من این سریال را در عرض یک هفته کل 5 فصلش را دیدم و فقط 4 ساعت در طول روز می خوابیدم ولی احساس خوبی دارم منتظر قسمت های بعدی هستم

  • امین آقا می‌گوید:

    بابا سریال و دیدین یه کاری با من کرده بازیشم کرفتم فقط یه جاش یه کم سخته گیر کردم ولی خیلی با حاله شما هم بازی کنید.

  • امین آقا می‌گوید:

    بابا سریال و دیدین یه کاری با من کرده بازیشم کرفتم فقط یه جاش یه کم سخته گیر کردم ولی خیلی با حاله شما هم بازی کنید.

  • فرزاد می‌گوید:

    سلام.من سری 1 و2 لاست دیدم .چند سری تو ایران موجود؟اگه 3 و 4 و5 رو پیدا کردم چه قیمتی میتونم بخرمشون ؟؟تورو خدا حداقل ب ه خاطر خدا راهنماییم کنید
    jalafarzad@yahoo.com

  • بهناز می‌گوید:

    من دیوونه لاستم و عا شق سایر

  • hana می‌گوید:

    سلام
    مرسی . عالی بود سروش جان . همه با هم در یک صفحه .

  • آئورا می‌گوید:

    سلام…
    گاهی به خانه تان سر میزنم و از آن بهره میبرم…خسته نباشید..شما هم لطف میکنید به من سر بزنید…زمان مهمه…اگر آمدید و مرا دوست داشتید حفظم کنید و در هر صورت محبت میکنید که آدرسم را به مهمانان دیگری بدهید تا افتخار میزبانی آنها را داشته باشم..ممنون از شما

  • بهمن می‌گوید:

    خیلی راحت میتونم بگم که لاست سریالیه که همه ی خاسته های بیننده ها رو براورده میکنه.

  • احمد می‌گوید:

    عشق من.جان لاک.هیوگو.جیمز

  • ستاره می‌گوید:

    این لاست بدجوری منو گرفتار کرده.دیگه زندگیم به قبل لاست دیدن برنمیگرده
    من دیوونه ی ساویرم!وبعدهم کیت

  • سمانه می‌گوید:

    سلام.کاش اینجا یه لینک از این سایتهایی که آزمونهایی دارن که نشون میده ماها چنددرصد شبیه کدوم یکی از شخصیتهای سریال هستیم هم بذارید.

  • رامی می‌گوید:

    امن عاشق سریال لاست هستم و همه شخصیتهاشو دوست دارم مخصوصاً ساویرو همچنان منتظر سیزن 6 هستم یه سری چیزا از این سریال یاد گرفتم.و فکر میکنم اگه 10 باره دیگه هم از اول نگاهش کنم بازم خسته نمیشم و برام جذابیت داره

  • داريوش بهمنيار می‌گوید:

    با سلام من فصل ششم سريال لاست را از كجا گير بياورم با تشكر بهمنيار

  • melika می‌گوید:

    سلام
    لاست واقعا فوق العاده است. دارم برای بار سوم این سریال رو میبینم و هر دفعه چیز جدیدی کشف میکنم.به نظرم بهترین بازیگرش بنجامینه.

  • عبدالرحمن می‌گوید:

    دانلود تحلیل دکتر عباسی در مورد لاست
    [audio src="http://www.bachehayeghalam.ir/media/abbasi/abbasi_lost_tv_series(www.BGH.ir).mp3" /]

    دانلود بقیه
    http://www.bachehayeghalam.ir/audio/hasan_abbasi

  • عبدالرحمن می‌گوید:

    متأسفم که جوانان مملکت اینقدر راحت سرگرم این بمب فرهنگی غربی ها شده اند.
    البته برای مسئولین فرهنگی هم متأسفم.

  • مریم می‌گوید:

    مرسی عالی بود. خیلی استفاده کردم از متنتون.

  • علیرضا می‌گوید:

    من جک رو دوست دارم و از کیت متنفرم با اون کاراش.ولی از توداری جان لاک هم خوشم میاد .

  • VEMPIRE می‌گوید:

    خوبه سریالش ولی احساس میکنم هممونو سرکار گذاشته
    در انتظار سیزن 5…!
    اول کیت بعد ساویر از جولیت هم متنفرم!!!!

  • mojtaba می‌گوید:

    من هم این سریال رو دیدم و خیلی دوسش دارم

این چیست؟

شما در حال خواندن لاست : برای کسانی که دیده‌اند در خواب بزرگ هستید.

فرا

