بگو دوباره بمیرد…

سپتامبر 21, 2008 § 35 دیدگاه

بارها و بارها هوس شنیدن قطعه تازه‌ای از نامجو را داشته‌ام. طی این چند هفته آرزویم با شنیدن “طلوع من” و تیتراژ فیلم “همخونه” تا حدی برآورده شد. اما اوج شادی موقع شنیدن یک قطعه 2 دقیقه‌ای بود که در برنامه اخیر دیسکو زمانه استفاده شده بود.

اطلاعاتی از قطعه “ چه‌گوارا” ندارم. اگر کسی می‌داند شاعرش کیست- یکی اشاره کرده بود که گلسرخی است ولی من در اشعارش نیافتم – و کی ضبط شده خبر دهد.

شعر از شعله گلسرخی ، ضبط زمستان 81 /

کیفیت این قطعه اگر چه خوب است اما ناقص است. دست‌کم تهش کامل نیست. برای خودم سر و ته برنامه را زدم -شرمنده فواد!- و همان 2 دقیقه و 17 ثانیه را سیو کردم. این قطعه را برای دانلود می‌گذارم. دلخوشی‌ام این است که بگویم به هر حال این یک دمو است که قبلن هم از یک برنامه رادیویی پخش شده.  اگر فکر می‌کنید این طور شنیدنش شهید کردن قطعه است ، می‌توانید گوش نکنید و بگذارید تا نسخه کاملش برسد. اما اگر مثل من مشتاق شنیدن قطعه‌ تازه‌ای از نامجو هستید، خیلی بی‌صدا و محرمانه بیایید و در این کیف سهیم شوید!

پیدا کنیدش دوباره ، بگو دوباره بمیرد ، شاید دستم را بگیرد ،
زخمی ، پیدا کن مردی را ، که بخواند چه گوارا …

دو دقیقه و 17 ثانیه  از «»چه‌گوارا» ی نامجو را دانلود کنید!

§ 35 پاسخ برای بگو دوباره بمیرد…

  • امید می‌گوید:

    آقا این فایلش رو از wave به mp3 تبدیل میکردی این همه حجم
    نداشته باشه!
    مخلصیم

  • محمد می‌گوید:

    یا خدا! 23 مگ؟! کل فایل دیسکو زمانه 4 مگ هستش! :))
    به هر حال ممنون بابت معرفی

    ————–
    خواب بزرگ:دوباره آپلود کردم تصحیح شد. 8 مگ شد. دیگه چونه نزنین !

  • سهیل می‌گوید:

    با اینکه اصلآً هیچ علاقه‌ای به چه‌گوارا ندارم، ولی این آهنگو وقتی از یکی از چپ‌های دانشگاه گرفتم، یه نیم ساعتی محظوظ شدم ازش! الان بعد چهار ماه دوباره یادش افتادم. زنده‌باد

  • چشم شيدا می‌گوید:

    قشنگهههههه

  • WalKer In the Woods می‌گوید:

    خدايت در بهشت كناد!

  • شهرزاد می‌گوید:

    سلام جناب آقای روح بخش بسیار دوست داشتنی.این ادرس سایت چلچراغیهاست:
    http://www.40cheraghia.blogfa.com
    پایدار باشید.
    شهرزاد

  • محمد می‌گوید:

    عالی بود!
    از این پادکست نبوی هم خیلی خوشم اومد، فرمانده چه‌گوارا:
    [audio src="http://www.zamahang.com/podcast/2008/20080627_Ebrahim_Nabavi_Roye_tarik_Mah_9.mp3" /]

  • نازلی ل.م می‌گوید:

    من عاااشششق اون اهنگ اصلیه ام.

    خیلی مــــــــــرررسی خواب بزرگ ؛از اینکه ما رو تو کیفتون سهیم فرمودید،بازم از این کارا بکن …
    من فقط اهنگو دوس دارم… کشته مرده»گوارا «نیستم کلن :دی

    • اکی می‌گوید:

      بهتون توصیه میکنم که اول سرنوشت چه گوارا رو بخونین بعد بگین من کشته مردش نیستم

  • اد می‌گوید:

    من وارد شدم!

  • سلام! شنیدم این آهنگو جالبه

  • پیکرتراش می‌گوید:

    هرچند که از نامجو خوشم نمیاد ولی میگم یه نسخه فارسی هم به مجموعه بین المللی! این آهنگ معروف اضافه شد!

  • بیگانه می‌گوید:

    گرفتمش میرم گوش میدم نظرمو میگم بهت میگم.موفق باشی.لینکت رو هم میزارم.

  • امید غیائی می‌گوید:

    ببین برادر من تازه دکمه save رو زدم و فکر کنم یه دو سه دقیقه ای دیگه طول بکشه تا تموم بشه.
    ولی از اونجا که اردات بسیـــــــــــــار بنده را نسبت به نامجو و البته خودتان میدانید قبل از گوش کردنش ازتان مــــــــــمـــــــــــنــــــــــــون.فکر کنم اینطوری بیتشر بچسبد بهتان.
    میرویم در کارش حسابی…………..
    باز هم ممنونم دوست من……….
    منتظر باش بعد گوش کردنش در صورت زنده ماندن خدمت میرسیم دوباره البته.
    مخلص.
    همین.
    ———-
    خواب بزرگ: چوب کاری می فرمایید..

  • امید غیائی می‌گوید:

    آقا عالی بود فقط حیف که نصفه بود و عیشمان ناتمام موند…..
    به امید روزی که من و شما و همه عاشقان نامجو در کنسرتی آزاد شرکت کنیم و هدبنگ رنان موزیکهاش رو گوش کنیم……
    مخلص.

  • bayramali می‌گوید:

    البته استاد مسبوق هستید آهنگ ترانه متعلق به یک ترانه قدیمی است به نام چه گوارا فرمانده ابدی. که اخیرا ناتالی کوردنده آن را اجرا مجدد کرد. ولی شعر را دقیقا نمیدانم کار کیست

    http://uk.youtube.com/watch?v=PEj7jnR–Dg

  • bayramali می‌گوید:

    اصل این آهنگ مال آمریکا لاتین به نام فرمانده ابدی چه گوارا که چند سال پیش ناتالی کاردون هم خواندش این اجرا فارسی هم کلی چسبید . ممنون قربان

    http://uk.youtube.com/watch?v=PEj7jnR–Dg

  • حیدر می‌گوید:

    فقط لینکهایت آدم را به تته پته وا می دارد

    چه بسا به عکس ارنست چگوارا

  • حوا می‌گوید:

    این که فقط دو دقیقه ست چرا 8مگ آخه؟!! 😦

  • ye nafar می‌گوید:

    فوری فوری!

  • هامون می‌گوید:

    سایتتون فیل تر شده.لطفا ادرس جدید رو برای من میل کنید
    hemase1371@yahoo.com

  • سارا می‌گوید:

    حل شد مشكلش كه!
    http://www.litemail.eu
    از اينجا ساين اينيدم!

  • سحر می‌گوید:

    نمی شناسمش راستش امنا یکی دوبار دیگه هم از اینکه این صفحه دست منه شکایت داشت نمی دونم شاید فکر می کنه اون باید این صفحه رو در بیاره. من از این مساله ناراحت نیستم که داره برای خودش به قول معروف اسم و رسم دست و پا می کنه از این ناراحتم که منطق توی گفتمان ما جایی نداره. همون بیرون گود نشستن و لنگش کردن. سر همین جزییاته که فکر می کنم تا هیچوقت هیچی نمی شیم. مگه تلویزیون تماشاگرای خارجبی و درز نمی گیره. به نطرت اصلن فوتبال یا المیک رو نشون ندن بهتره یا با این سانسور ها نشون بدن؟

  • mychamber می‌گوید:

    دکتر من عاشقتم… تو رو نداشتم چی‌کار می‌کردم؟

  • Arash می‌گوید:

    سلام
    هزار بار ام اگه بگم بازم کم گفتم
    روحم تازه شد ، خدا تازه گی به روح و جسمت بدمد.
    موفق باشی…

  • FARHAD YALDA می‌گوید:

    ممنون.عالي بود.خدا تو و نامجو رو از من نگيرد

  • محبوبه میم می‌گوید:

    اصلا نگاه به حجمش نکردم .هنوزم مشغوله داره دانلود می کنه .
    …اما خب . دستت درد نکنه .خواب بزرگ این جا یه جورایی اسمش برای ما یادآور نامجوست .

  • ا.ع می‌گوید:

    فقط نامجو

  • این پادکست دیسکو زمانه را خودم دارم. هر بار که می‌خواهم چه‌گوارا را گوش بدهم، باید فایل را تا دقیقه‌ی ۹ جلو ببرم…
    ولی خیلی کیف می‌دهد. هرچقدر سرچ کردم نسخه‌ی کاملی پیدا نکردم. کسی نسخه‌ی کاملش را ندارد؟

  • ناشناس می‌گوید:

    دانلود ترانه : آن روز را چه شد ، از محسن نامجو

    http://www.santaadelita.blogfa.com

    وبلاگ روح مقدس

  • manbedoonesansoor می‌گوید:

    اولین بار چیزی ازش گوش کردم که خیلی برام جالب بود آیه قرآن رو خونده بود با موزیک. به نظر من که فوق العاده بود. هرچند که تبعات بدی برای آقای نامجو داشت.

  • سوشیانت می‌گوید:

    آهنگ بسیار زیبایی است.وبلاگ خوبی دارید.ممنون.
    راستی اینم ورژن کامل آهنگ.enjoy!
    http://www.4shared.com/file/69574359/696fe66d/mohsen_namjoo_-_che_guevara.html?s=1

  • ronin of newage می‌گوید:

    کار جدیدش با گروه کیوسک:

    [audio src="http://server1.inmupload.com/sOng/Album/Kiosk-Global.Zoo/09_Yarom.Bia.mp3" /]

  • kourosh می‌گوید:

    ما را به رندی افسانه کردند شیخان جاهل پیران گمراه
    از اینکه نامجو از ایران رفته ناراحتم ولی از شنیدن آهنگ جدیدش با گروه کیوسک خیلی خوشحالم

  • karim می‌گوید:

    من از اینجا دانلود نکردم دیدم تا بیکارم همینجوری از شما تشکر کنم من نامجو و چه گوارا را دوست دارم هر دو مردانی بزرگ دز عرصه های متفاوت هستند خوب دانلود تموم شد
    بازم ممنون از نامجو چه گوارا و شما خواب بزرگ

این چیست؟

شما در حال خواندن بگو دوباره بمیرد… در خواب بزرگ هستید.

فرا

