اِرورهایی که داغانم کرد!

سپتامبر 6, 2008 § 10 دیدگاه

لطفن کمک:

1. دیگر بدون لایورایتر لعنتی  نمی‌توانم بنویسم. دردسر نصب ویندوز و همه نرم‌افزارها یک طرف، بدقلقی این رفیق ناساز یک طرف. مشکل: لایور رایتر نصب نمی‌شود.

ارور:

توضیحات : 27 بار نصبش کردم و  نشد و پاکش کردم. در حالات مختلف. در شرایطی که فریم‌ویک نصب کرده بودم. نکرده بودم. فایروال روشن بود. خاموش بود. کانکت بودم. دی‌سی‌ بودم. هر چه به عقلم می‌رسید.حالا از نفس افتاده‌ام و پلیز هلپ.

2. تکه گنده‌ای از لذت‌های این فایرفاکس لعنتی بابت افزونه‌هاست. جی‌میل منیجر یکی از افزونه‌های پرکاربردم است. مشکل : اضافه می‌شود اما کار نمی‌کند.

ارور:

توضیحات: ندارد!

3. دنیا بدون جی‌میل لعنتی چه جور جایی ‌است؟ مشکل : نصب می‌شود ولی کار نمی‌کند.مدام به تلاش مجدد دعوت می‌کند!

ارور:

توضیحات: ممکن است ناقلا فهمیده باشد که مستقیم از سایتش – که برای ما فیلتر است- برنداشته‌ام و دارد بازی در می‌آورد؟ اگر این طور باشد باید چه کارش کرد؟

پ ن : این هم از قوانین مورفی است که آدم درست موقعی که بعد از  مدتی می‌خواهد بنویسد ویندوزش بترکد و  درگیر این ارورها شود؟

لطفن کمک…

——————–

آپدیت: یعنی این آقای بیل گیتس با این همه ادعا نمی تواند تشخیص بدهد که ممکن است ما موقع نصب ویندوز ساعت و تاریخ را درست تنظیم نکرده باشیم؟

این دوست عزیز به داد رسید آخر. پس ای آیندگان تنظیم تاریخ را جدی بگیرید!

§ 10 پاسخ برای اِرورهایی که داغانم کرد!

این چیست؟

شما در حال خواندن اِرورهایی که داغانم کرد! در خواب بزرگ هستید.

فرا

