مهر و منابع آگاهش

اوت 27, 2008 § 29 دیدگاه

 

ساعت 12و 51 دقیقه خبرگزاری مهر خبری را روی سایت فرستاد مبنی بر تایید مدرک کردان. براساس این خبر یک منبع آگاه در دولت تعریف می‌کند که چطور برای بررسی ماجرا شخصی را به انگلستان اعزام کرده‌اند و او طی یک سفر اودیسه‌وار متوجه شده تمام آثار صدور مدرک دکترای افتخاری آقای کردان در همه سایت های دانشگاه آکسفورد حذف ومعدوم شده است!

حالا چند سئوال : آیا اعضاء تیم تحقیق و تفحص اجازه دارندپیش از اعلام نتایج رسمی، با خبرنگاران مهر گل بگویند و گل بشنفند؟ آیا منبع‌آگاه کذایی فیلم پلیسی زیاد می‌بیند؟ آیا آقای احمد توکلی با بارانی و عینک دودی زودتر از مامور کذایی به انگلیس رفته تا کل سابقه تحصیلی آقای کردان را معدوم کند؟ اصلن چطور می‌شود سابقه دکترای  افراد را در جایی مثل آکسفورد کلن معدوم کرد؟

با این حال ساعت 13 و 48 دقیقه وزیر علوم رسماً‌ اعلام کرد هنوز هیچ تاییدیه‌ای به دست ما نرسیده است.

پس قضیه چیست؟ احتمالن یک بازی روانی برای سنجش بازخوردهای این قصه عجیب.    یعنی اگر قصه‌های آقا یا خانم آگاه واکنشی در میان افراد و رسانه‌ها برنیانگیخت و کسی اعتراضی نکرد این فیلمنامه هالیودی پس از فرسایشی شدن ماجرا و از آب افتادن آسیا‌ب‌ها می‌تواند از زبان مقامات رسمی هم شنیده شود.

خوشبختانه دنیا دیگر شبیه ده‌کوره‌هایی که برخی فکر می‌کنند نیست. اگر گفته‌های منبع آگاه صحت داشته باشد نه تنها آکسفورد باید در این مورد بیانیه عمومی بدهد – کم چیزی نیست معدوم کردن کل اطلاعات مربوط دانش‌آموخته معتبرترین دانشگاه جهان- بلکه منطقن باید شاهد استعفای رئیس دانشگاه و شکایت آقای کردان از این مجموعه باشیم.

یادمان نرود آن موجود رذل و با نفوذی که وارد بایگانی آکسفورد شده شبانه به مدرک دکترای حقوق آقای کردان هم دستبرد زده و امضای یک زیست‌شناس و دو روانشناس را پاش انداخته!

 

                                          

§ 29 پاسخ برای مهر و منابع آگاهش

  • mychamber می‌گوید:

    ببین اینجا ایرانه‌ها

  • آونگ می‌گوید:

    فقط این نیست که. امضا که چیزی نیست! این موجود پست فطرت مدرک برباد ده در آن حمله ی شبانه دو تا غلط املایی هم وارد مدرک دکتر (!) کردان کرده!
    ما هیچی نمی فهمیم. ما توی سرمان را مثل مترسک شهر آز از کاه پر کرده اند. آنها خیلی باحالند. این طور نیست؟

  • الاله شكوهي می‌گوید:

    همه قبول دارند كه همه چي مزخرفي بيش نيست!اما بياين باور كنيم مگه كسي اعتراض كرد؟همه فقط سر تكون دادن!تازه گفتم كه قبلا واسه اومدن جناب دكتر(!)به شهر ما كلي پارچه زدن و چراغوني كردن!خدايا مارو چي فرض كردن؟!

  • سروش می‌گوید:

    با شنیدن این ماجرا فشارم افتاد. اگه واقعا این خبر رو وزارت علوم رسما اعلام کنه فکر کنم اگه شده میرم افغانستان اما از ایران میرم

  • سروش می‌گوید:

    نه دادا مثله اینکه ایران موندگار شدم
    http://radiozamaaneh.com/news/2008/08/post_6120.html
    وزیر علوم تایید این مدرک رو تکذیب کرده. ضمنا مثل اینکه کردان هنوز مدرکش رو به وزارت علوم ارسال نکرده. خر تو خریه هاااا

    ———-
    خواب بزرگ: هم‌نام جان پاراگراف سوم نوشته را نخواندی مگر؟
    این «هنوز» تایید نکردن گمانم روی مرز افغانستان نگه‌ات دارد ها.

  • محبوبه میم می‌گوید:

    حالا هم مثل همیشه این کاشفان لجن ÷اشی اند که فروتنانه زمین وآسمان را سند می زنند .
    یعنی این حنجره ی زخمی هم گرفته می شود از ما که می خواند:
    رو زمین و کائنات را سند بزن؟
    گرفته میشود .

  • پيمان نعمت پور می‌گوید:

    سلام عزيز …
    اون ديالوگ محشر وودي آلن يادت هست ؟ توي آني هال …
    ميگه: به نظر من زندگي به دو قسمت جنگ و خونريزي و شرارت… و قسمت ديگه گند و كثافت و بدبختي تقسيم ميشه !! -نقل به مضمون- ويه چيز ديگه سروش نازنين من …
    يادت نره كه ما به تخم مرغاشون نياز داريم !!!

  • نازلی ل.م می‌گوید:

    الاله ی عزیز!شما رو همون چیزی فرض نمودن،که سالهاست یه مملکتو نمودن؛البته از همون لحاظ که شما میگی؛فرض و اینا…هر چند از دو تا لحاظم میشه در نظر گرفت…

  • رفیق نا رفیق می‌گوید:

    سروش والا. یه توصیه ای خواهرانه برایت دارم.خوب مراقب کلماتی که به کار می بری و بار حقوقی شان باش. فکر نکن علم دار شده ای و ملتی زیر علم ات سینه خواهند زد. اگرالگویت مجتبا پور محسن است که به نظر بیمه حضرت عباس است نیک بدان که راهی بس خطارفته ای.انقدرهم سنگ بی خودی و احساسی و کلاس اولی دیگران را به سینه نزن. اول خوب دو دو تا چهارتا بکن. بعد بابت نوشته ها و فکرهایت هزینه کن. انشا الله که هیچ وقت گرفتار خلق خدا نشوی. داستان کوفیان لا یوفی را شنیده ای؟ به قیام های پس از مرگ حسین هم خوب فکر کن. موفق باشی برادر.

    ———-
    خواب بزرگ :رفیق نارفیق! از قضا یکی از مراقبت‌های دائمی‌ام همین بار حقوقی کلمات است. اما راستش این وبلاگ علم‌ای ندارد که تازه ملتی (!) هم بخواهند زیر سینه بزنند. ولی تا بتوانم نمی گذارم آن دوازده‌زار دو شاهی که از وجدان کار رسانه‌ای برایم مانده به گند مصلحت‌ آلوده شود. نمی‌دانم آینده مملکتی که دارم توش زندگی می‌کنم چطور می‌تواند بی‌خودی و احساسی و کلاس اولی باشد؟ مخلص کلام سرم بوی قرمه‌سبزی نمی‌دهد اما نگران کسانی که همه بویی را بوی قرمه سبزی می‌شوند نیستم. این جه یک جاهای دیگری بتوانم سرم را بلند نگه دارم برایم مهم‌تر است که ان الله سمیع ‌البصیر…

  • درود می‌گوید:

    خداییش فقط اسم پینو کیو بد در رفته بودااا.
    باز خوبه اون لااقل یک فرشته مهربون داشت که در نهایت راه درست رو نشونش می داد.
    اما اینا………اَه حالم ازشون بد می شه.خدا ازشون نگذره.
    دیشب این برنامه ی «شوک» که شبکه سه می ده در مورد پارتی و اکس و رپ و مواد و اینارو نیگا می کردم.طفلی با یک نوجوون یا جوون همچین برخورد روانی می کردن که انگار طرف قاتل بالفطره است.
    اونوقت شبکه آر تی ال می بینی یک کارشناس خبره و مهربون می فرستن خونه ی طرف با شگردهای روانشناسانه و مهربون مشکل نوجون خونه رو حل می کنه.به همین سادگی
    دیگه چیزی به اسم وطن مونده که به خاطرش بمونیم؟ 😦 😦 😦

  • درود می‌گوید:

    چه اسم با مسمایی.
    رفیق نا رفیق.الحق که هستی.دیگه اینورا نبینیمت

  • ناشناس می‌گوید:

    ما که یه عده گوسفندیم در نظر بزرگان که عمرا فوه تجزیه و تحلیل هم نداریم.

    اما من اعتراف می کنم که معدوم کردن مدارک کار من بود.با رئیس آکسفورد شرط بندی کردخ بودیم با دستان سیاه دیگه ای که در کار بود هم دستی کنیم و مدارک این بزرگ مرد این سرمایه ملی را معدوم کنیم که من معدوم کردم.جات خالی کردیمش سفره ناهار بجه ها و با همین رئیس آکسفورد روش آبگوشت بزباش خوردیم.

  • roozmare negar می‌گوید:

    dishab in khabar ro khundam va ehsas kardam majera dare lahze be lahze jaaleb tar mishe!! Jaleb tarin ghesmatesh baraye man ine ke dar Iran harvaght fekr konim ke dige az in badtar ya za’ye tar jaaleb tar ya …tar nemishe kami ke begzare mifahmim ke MISHE!khoobe agar be gooshe Oxford ii ha berese ke maghaamate Irani dar morede daneshgaheshun chi migan 😀 😀

  • Mousa می‌گوید:

    ادعا كرده‌اند كه دانشگاه اكسفود اعلاميه مربوط به آقاي كردان را از سايت رسمي خود حذف كرده، كه اين گونه نيست:
    http://www.ox.ac.uk/media/news_stories/2008/080815.html

  • از زندگی می‌گوید:

    عجب دنیایی شده :))

  • خران دو عالم می‌گوید:

    بدبخت ما…

  • پيمان نعمت پور می‌گوید:

    اي خواب بزرگ بيدار !
    امروز دلم از غربت سرزمينم گرفته بود .دوباره مطلبت رو خوندم … به ياد اين دوبيتي افتادم:
    تن خاکم جنون سرد داره / به لب صدها دو بیتی درد داره
    زمانی سرزمین عشق بوده… / ولی حالا فقط ولگرد داره !!

    اطمينان داشته باش كه سر بلندي پيش خدا و مردم پاك انديش مهمتر از هر چيزيه و به هر قيمتي مي ارزه .
    به راستي كه خداوند شنونده و بينا به تمامي امور است .

  • فرهاد يلدا می‌گوید:

    ماجراي نامجو واقعا مضحكه.من نمي دونم اين (…) ها از كجا پيداشون ميشه. (…) فقط تمام عمرش از دست اندر كاران قراني تشكر كرده با اون صداي (…) اش حالا جيره خور مادام شده متولي قران تو مملكت.

    ————–
    خواب بزرگ : فرهاد جان! یک وقتهایی صراحت هم بی‌خودی کار دست آدم می‌دهد.
    شرمنده که مجبور شدم سه تا (…) به جای کلمات برخورنده‌ای چون احمق، مردک و گاوی بگذارم.

  • رحمانی می‌گوید:

    سلام خواب بزرگ اگر بخواهم در وبلاگ در بلاگفا عکس بگذارم چه باید بکنم و چگونه باید عکس share کرد

    ———-
    خواب بزرگ: در بلاگفا امکان آپلود مستقیم تصویر وجود ندارد.
    باید در یکی از سایت‌های آپلود تصویرتان را بگذارید بعد آدرسش را در قسمت » درج تصویر » قرار دهید.

  • اسکیرمجر می‌گوید:

    اول درباره ی نامجو

    من واقعا نامجو رو دوست دارم کاری هم ندارم به ظاهر م اگر دوسش نداشته باشم روشنفکرانه تره

    من 17 سالم دارم از بزرگترای دورم یاد می گیرم که هر وقت خواستی از کسی انتقاد کنی بهش فش بکش! راحت باش از این چیز داراشم بهش بگو! البته آقای روحبخش شما رو نمی گم دوستان رو می گم

    اما در مورد برادر کاردان:بابا چی کارش دارین ؟ چه گناهی داره مملکت جمهوری آزادی داره! حتی وزیر کشورشم می تونه مدرک جلع کنه برو حالشو ببر!

    راستی این قضیه ی انجمن چیه؟
    من می خوام!

  • اسکیرمجر می‌گوید:

    تاز امروز تو خونه موقعه ی وب گردی یاد گرفتم چه طور مقدسات رو به جیره خوار شدن ربط بدم یادمان نرود آقای نامجو سر مجوز یکم دست به سر شد!

    —————–
    خواب بزرگ : اگر منظورت کامنت آقای فرهاد یلدا است که خب منظورش یک نفر دیگر است.

  • رحمانی می‌گوید:

    در کجا امکان آپولود مستقیم وجود دارد؟

    ————
    خواب بزرگ: وردپرس و بلاگر را می‌دانم که امکان آپلود مستقیم دارند.

  • نازلی ل.م می‌گوید:

    رفیق نارفیق !فرزندم؛ یعنی ما کلی وقته،داریم زیر جناب بیگ اسلیپ،البته ببخشید بلاگشون سینه میزنیم؛بعد اون وقت بیخبریم… ما خیلی متأسف می باشیم برای شما؛خیلی…
    سروش جان!ما به تو مفتخریم بسی… پس همچنان بنویس و بنویس وبنویس… که؛خداوند بر همه چی اگاه ست.(بلاخره نمردیم ،یه جمله بدرد بخور گفتم):دی

  • flavin می‌گوید:

    خب من می خواستم بگم به وبلاگ من هم سر بزنید و با عجله برم وبلاگ بعدی واسه تبلیغات! ولی خب کلی موندم و خوندم! همخصوصا آخرین پست بامزه بود!
    راستی من هم هستم!

  • Sir Masih Reyhani می‌گوید:

    بنده شما رو لینک کردم !
    شما هم اگه ممکنه منو لینک کنید !
    با اسم ،
    وبلاگ شخصی مسیح ریحانی !
    موفق و موید باشد !
    دوست جدید شما ، مسیح ریحانی

    ——–
    خواب بزرگ: انجام شد 🙂

  • اتاق تمام فلزی می‌گوید:

    اصولا همین جنجالی که سر مدرک راه افتاده و این که به سادگی امکان اثبات صحت مدرک وجود ندارد بایستی کافی باشد برای استعفای یک وزیر. دریغ از یک جو شرف

  • Sir Masih Reyhani می‌گوید:

    […] گرچه ، هنوز به طور قطعی آمدن یا نیامدن خاتمی معلوم نیست ، ولی برای ما همین انتظار نیز شیرین است ![…]
    خاتمی را ” یاری ” کنید !
    لینک مطلب : http://www.masihonline.com/?p=۲۲

  • Sir Masih Reyhani می‌گوید:

    میگم بد نمی شه ، اگه به وبلاگ سر بزنی ها !

    ———-
    خواب بزرگ: من با فید وبلاگ خوانی می کنم رفیق 🙂

  • دیو می‌گوید:

    کجایی که ببینی مدرک آقای کردان توسط نماینده‌ای که فرستاده به دانشگاه آکسفورد تایید شده.

این چیست؟

شما در حال خواندن مهر و منابع آگاهش در خواب بزرگ هستید.

فرا

