به ریش ما بخند آقای "دکتر" !

اوت 11, 2008 § 17 دیدگاه

 

           

بر اساس تصویر فوق (روش کلیک کنید تا بزرگترش را ببینید)  من در سال 2008 در مقطع دکترا در رشته دامپزشکی با گرایش تاریخ هنر از دانشگاه کالیفرنیای غربی فارغ‌التحصیل شده‌ام.

شما  هم می‌توانید با مراجعه به اینجا – رایگان و آنلاین- برای خودتان هر مدرکی خواستید درست کنید.

البته مستر پرزیدنت!  البته که این کاغذ‌پاره‌ها مهم نیستند. اما صداقت مهم است. این که یک جاعل مسئول برگزاری انتخابات نشود، مهم است. حالا کاری نداریم تف سربالاست که بعضی‌ها چطور یک عمر خودشان به معاونشان حقوق دکتری می‌دهند و حالا تازه می‌خواهند از مدرک طرف تفحص کنند. ولی این که وقاحت و دروغ هم اندازه دارد خیلی مهم است.

مستر پرزیدنت ! خیلی چیزها مهم است، خیلی چیزها…

§ 17 پاسخ برای به ریش ما بخند آقای "دکتر" !

  • mychamber می‌گوید:

    تخصص تر زدن به ایران با گرایش احمدینژاد نداشتن؟

  • دیو می‌گوید:

    مسخره است،‌همه چیشون مسخره است. یکی نیست به یارو بگه اصلا آکسفورد میدونی کجاست

  • مریم مهتدی می‌گوید:

    عالی بود. عالی!

  • آونگ می‌گوید:

    خوب من هم از دانشکده ی زورو دانشگاه بندر بوستون مذرک پزشکی با گرایش تاریخ هنر دارم. مدرکم را هم در همان روزی که متولد شدم یعنی در سن صفر سالگی گرفته ام. با این مدرک هم می توانم وزیر فرهنگ شوم، هم وزیر بهداشت و هم وزیر دفاع. نظر شما چیست؟
    ولی از شوخی گذشته مگر این چیز جدیدی است که اینقدر عصبانی تان کرده؟ سالهاست که افراد زیادی آمده اند و رفته اند و به ریش امثال ما و شما خندیده اند. این روند این طور که به نظر می رسد حالا حالاها ادامه خواهد داشت. (البته به شرطی که تا چند وقت دیگر با یک جنگ مجدد ویران نشویم.) امیدی به کسانی که دوتا گوش دراز روی سر ملت می بینند نیست. (البته با عرض معذرت و با کمال تاسف این افراد دارای گوشهای دراز چندان کم هم نیستند!)

    ————-
    خواب بزرگ : این بی‌شرمیه چشم تو چشم دروغ گفتن جدید است آونگ جان! قبلن باز تو را آنقدر آدم حساب می‌کردند که لاپوشانی کنند. اما الان….تفو…تفو

  • ناشناس می‌گوید:

    ای آقا حکایتی ست ماجرا.
    پچند تا نماینده نازنین مجلس را نام ببرم که حتی همین مدرک قلابی را ندارند؟
    آنجا را من می دانم اما یک چیز دیگر را هم می دانم ماجرای یکی از بزرگان ارتش را که حتی در یک مجلس ساده نتوانست نام و فامیل خودش را بنویسد.
    حالا اینها مملکت داری می کنند و خیلی ها با مدرک دکترا گل لگد می زنند.

    یکی به من بگه چه جوری با اسمم کامنت بذارم که بعد بشه اسمو از حافظه پاک کرد.
    خفه شدم از بس تو کافی نت مجبور شدم بخونم و کامنت نذاشتم.

    ———–
    خواب بزرگ : فکر کنم این نگه‌داری از اسامی ویژگی فایرفاکس باشه که البته تو تنظیمات می‌شه تغیرش داد.

  • منیری می‌گوید:

    سروش عزیز. اول اینکه مبارکه. البته اگر بتونی به کمک چند تا از همین جور مدرک و سندها، وزیر بشی هم که چه بهتر.
    اما در مورد اون آقای تفحص، احتمالا می‌خواد میزان درپاچه‌رفتگی خودش رو اندازه بزنه.

  • آونگ می‌گوید:

    نه. گمان نمی کنم این هم چندان جدید باشد. یکی از بزرگترین بی شرمی ها را سال گذشته با دروغ هایی که در آمریکا گفتند ( ماجرای هم جنس بازها و خوشبختی مردم ایران) دیدیم. بعد هم در این چند ماهه که مردم کم کم دارند به نان شب هم محتاج می شوند کم نشنیدیم که اقتصاد پر رونق شده و شاخص ها پیشرفت داشته و تورم کنترل شده. نه! گمان نمی کنم بی شرمی هم چیز خیلی شگفت آور باشد. (البته در مورد مدرک تحصیلی حق با شماست.)
    یک چیز دیگر: با اینکه من میانه ی چندان خوبی با BBC ندارم ولی استعلام این خبر گزاری از دانشگاه آکسفورد کار جالبی بود. خلاصه اینکه جز آن ماجرای کاغذ پاره ها چه چیز دیگری دارند بگویند؟

  • کتایون می‌گوید:

    مخشر بود.

  • سروش می‌گوید:

    سفارش ما رو هم بکن

  • jarchy می‌گوید:

    سلام
    هم جالب بوده و هم باعث تاسف.
    سلامت و پیروز باشی.:)

  • پیکرتراش می‌گوید:

    مستر پرزیدنت نه، آقای «دکتر» احمدی نژاد…!

  • mazna می‌گوید:

    سلام خيلي وقته كه بهتون سر نزده بودم. خيلي بامزه بود منهم بالاخره دكتر شدم. مرسي از مدرك تون. اگه مي شه يه كارتم براي اينكه نماينده بشم برام درست كنيد.

    ————
    خواب بزرگ : 🙂

  • عليرضا می‌گوید:

    جهت بالا بردن سطح علمي جامعه ، با اجازه شما من هم اين فوران مدارك دانشگاهي رو با مثال همين گرايش تاريخ هنر در مقطع دكتراي دامپزشكي رو توي سايتم معرفي كردم، باشد كه مورد توجه پروردگار افتد… D;

  • aMiN می‌گوید:

    ای ول
    با حال بود

  • دل خوش سيري چند؟ می‌گوید:

    تبارك الله احسن الخالقين،اينجوري ديگه تو مملكت بيسواد و بي مدرك نداريم،خوبه اگه همه از اينا درست كنن ايران از نظر علمي رتبه اول رو تو دنيا مياره،

  • hamid می‌گوید:

    مدارک تحصیلیی کاغذپاره اند.اقتصاد هم برای خراست.دنیاهم معطل راه کارهایمابرای اداره یبهترجهانه.تنها یک شیزوفرن ودیوانه چنینحرف هایی می زنه.ازایرانی بودنم خجالت می کشم.

این چیست؟

شما در حال خواندن به ریش ما بخند آقای "دکتر" ! در خواب بزرگ هستید.

فرا

