سفر به سرزمین وحشی‌ها

اوت 8, 2008 § 6 دیدگاه

 

این سه فریم تنها تصاویری‌ست که از فیلم جدید اسپایک جونز منتشر شده. از فیلم سفر به سرزمین وحشی‌ها ( 2009) بر اساس یک کتاب کودک کلاسیک.

 

کتاب آقای موریس سنداک قصه نوجوان غیرعادی را روایت می‌کند که سرانجام روزی به خواسته‌اش می‌رسد و  سلطان سرزمین وحشی‌ها می‌شود. اتوپیایی برای وحشی‌بازی و البته بدون والدین و رختخواب و غذای گرم.

بیش از 40 سال است که کتاب مرتب تجدید چاپ  ، تحسین  ، نقد و به زبانهای تازه‌ای ترجمه می‌شود. خوشبختانه چندین بار هم به فارسی ترجمه شده .

خلاصه یک انگیزه دیگر برای زنده ماندن تا 2009 برایمان جور شد. ترکیب این قصه غریب و جنون آقای جونز باید چیز تکان‌دهنده‌ای از آب در بیاید.

 

 نسخه اصلی کتاب را دانلود کنید

            

§ 6 پاسخ برای سفر به سرزمین وحشی‌ها

  • اد می‌گوید:

    نسخه فارسيش مال كدوم نشره؟
    نسخه فارسي اينترنتي هم داره؟
    آيا تصاويرنسخه فارسيش كامله؟
    اون تصوير كه به نظرعروسكي مي ياد مال كتابشه ويا انيميشن عروسكيش ؟
    واز كجا مي شه تصاوير عروسكيش رو پيدا كرد؟

    ———
    خواب بزرگ :اسمش رو به فارسی سرچ کنی یه چیزایی دستت می یاد. نسخه ای که من خودم در کودکی خواندم فکر نمی کنم الان باشد. مشکل تصویر نداشت ..بعید می دانم کامل نباشد. اونی که چند پست قبل تر گذاشته بودم احتمالن مال یکی از اقتباساشه..اسم و رسم کامل اقتباسهای مختلف عروسکی و نمایشی اش هم تو لینک خود کتاب که گذاشتم هست 🙂

  • hamed می‌گوید:

    دانلودش کردم
    راستی شاید وبلاگ من و شما اصلا به هم ربط نداشته باشه اما گاهی اوقات تنوع هم لازمه!!!! به ما هم یه سری بزن و اگه مایل بودی همدیگرو لینک کنیم
    البته دوس دارم منو با اسم اوج تفاوت لینک کنی.
    منتظرتم دوست عزیز

  • علیرضا می‌گوید:

    سلام ( Good Psycho ) هستم !
    خوشوقتم که توسط شما کشف شدم lol !
    حقیقتش مطالبی در وبلاگ شماست که در هیچ جا ندیدم کسی بهش چندان اهمیت بده و البته موضوعات موردعلاقه ی من هم هستند ! فیلم های کالت – کامیک بوک ها و … و البته چه بد که با یک حس شرمندگی از این چیزها صحبت می کنید . بد نه برای شما بلکه برای اینکه هنوز این فرهنگ ها جا نیفتاده و هنوز تصور اینه که این چیزا واسه بچه ها / تین ایجر هاست و اگه خدای نکرده خواستید جز لینچ و جارموش جلوی بعضی ها صحبت کنید خونتون حلال شده اونوقت چه برسه به فلان کالت دهه ۶۰ !!
    چند تا چیز دیگه ! این x-file دارک نایت به جز صفحه ی خودتون ( که اونم قبلا در وبلاگ بود ) کاملا غرض ورزانه نوشته شده بود ( البته مطالب بررسی تاریخچه فیلم ها هم بد نبود ) شما حداقل یه صحبتی می کردین اساتیدی که فیلم رو ندیدن نظر ندن و نخود هر آشی نشوند
    مضحکترین جمله جاییه که فیلم یکبار مصرف معرفی شده و با اطمینان خاطر هم یکبار مصرف معرفی شده . خود من همین نسخه ی کیفیت آشغال رو بالای ۲ بار دیدم . خیلی از مردم بیش از یکبار به سینما رفتند . طرفدارا که هیچ . در کل خیلی یکطرفه و ندانسته بود و اوج کار جاییه که طنز نویس محترم مجله ( که نمی دونم این همه جسارت رو واسه نظر دادن درباره ی فیلمی که مطمئنا نصف دیالوگهاشو نفهمیده از کجا اورده ) فیلم رو با بدمزه ترین غذاها مقایسه می کنند و این در حالیه که فیلم رو هم دیده !
    بگذریم از این حرفها . فیلم رو اگه دیدین یه مطلب خوب دربارش بنویسید . راستی برام جالبه بدونم هیچ کدوم از فیلمهای این سری ها رو دیدین یا نه : friday the 13th – a nightmare on elm street – evil dead – halloween
    شاید یه سری صحبت دربارشون جالب باشه .
    موفق باشید

    ———-
    خواب بزرگ : علیرضای عزیز! من هم فکر می‌کنم علایق مشترکی داریم. به آرشیو خواب بزرگ اگر سری بزنی می‌بینی چندان هم شرمنده علایقم نیستم اما. در مورد نوشته‌های چلچراغ راستش خب زیاد نمی‌تونم تو نظر دیگران دخل و تصرف کنم. گو این که اصلن باهاشان موافق نباشم. منتظر نسخه تر و تمیزی هستم تا از شرمندگی نوشتن درباره دارک نایت هم دربیام. در مورد کابوس خیابان الم قبلن چند بار چیزهایی نوشته‌ام. به هالویین و جمعه سیزدهم خیلی علاقه‌مند نیستم. با ارادت

  • امیر می‌گوید:

    نوشته بودی که «خلاصه یک انگیزه دیگر برای زنده ماندن تا 2009 برایمان جور شد»… قبلش هم تو وبلاگ آنالی نظیر این عبارت رو خونده بودم .. کپی های غیر قانونی از خوشبختی های کوچک .. دلم گرفت خلاصه. سرزمین وحشی ها اینجاست.البته مفهوم وحشی شریف روسو رو در نظر نگیریم که اینجا نه صدق میکنه نه مصداق داره.. تصدقت!

    ————-
    خواب بزرگ : این قضیه کپی را نگرفتنم. ینی من از وبلاگ آنالی (؟) کپی کردم یا اون از من ؟ و اصلن این عبارت » دلیلی برای زنده ماندن» اینقدر پرکاربرد و روتین است که فکر نمی‌کنم هیچ‌کداممان نیازی باشد از روی هم کپی‌اش کنیم!

  • امیر می‌گوید:

    ای بابا چه سو تفاهمی شده.. هیچ کس از هیچ کس کپی نکرده؛ منظورم خیرات سرم این بود که بگم هردوی شما همزمان(و با دو رویکرد کم و بیش متفاوت) به این مسئله کپی دی وی دی هایی که به صورت غیرقانونی میخریم و سعی میکنیم خوشبختی های کوچکی از دیدن آنها حاصل کنیم پرداخته اید. منظورم کپی نوشته نبود؛ کپی فیلم بود. اگه ناراحتتون کردم عذر میخوام. بیش از این حرف ها عزیز هستید

    ———–
    خواب بزرگ : قبول کن یک کمی مبهم نوشتی جانم 🙂

  • ارتش سايه ها می‌گوید:

    1: تصويرهاي اين كتاب واقعا معركه بودن….
    لذت بخش… حالا طبق گفته خودت بايد اسم فارسيش رو پيدا كنم و بخونم و لذتش رو ببرم…..
    2:…
    3:مثل همیشه….
    20 روز آخره….
    ياد ايام… يا اين نوستالژي دردناك و لذت بخش است »
    يا
    » حكايت روزهاي عمر و دانشگاه… و من كه هميشه از 20 متنفر بوده ام »
    خيلي مخلصيم…رييس

این چیست؟

شما در حال خواندن سفر به سرزمین وحشی‌ها در خواب بزرگ هستید.

فرا

