شیطان مقیم

اوت 4, 2008 § 11 دیدگاه

 

              

گول مرگ نابهنگام و تراژیک بازیگر را نخورید. گول ستاره‌های IMDB را نخورید. گول جذابیت کاراکتر خود جوکر را نخورید. هیث لجر…  واقعن معرکه است!

تحسین او نیاز به نبوغ چندانی ندارد.ازمیان همین نسخه تیره دزدی‌پرده که چهار روز پیش آمده هم می‌شود بلندپروازی این ستاره فقید را دید. آن خمیده و لنگ‌لنگ راه رفتنش. آن لب خیس کردن مدامش با نوک زبان. و صدای معرکه پرطنین و با کش و قوس و استرسی که روی تلفظ بعضی کلمات می‌دهد ( که شاید بخاطر لب‌های پاره‌اش باشد )

لجر جوان نه تنها از پس هیبت اسطوره‌ای جک نیکلسون در بتمن 1989 برآمد ، بلکه نشان‌مان داد که نیکلسون  ما را تنها با دندانهای ریز ردیف و خنده‌های هیستریک و گریم سنگینش مرعوب کرده بود. او جوکر نبوده. جک نیکلسونی بوده با موهای سبز و صورت سفید.

لجر برای اجرای جوکر که رویای قدیمی‌اش بود به شیوه کلاسیک بازیگری متد متوسل شد. او یک ماه خود را در اتاق زندانی کرد و شبی دو ساعت خوابید. خودش را آرام آرام ترکاند تا جوکر از درونش بیرون بچکد. رویا بزودی بدل به کابوس شد. یکی باید باقی می‌ماند …و لجر مرد تا قهقهه هولناک دلقک برای ابد در گوش ساکنین کوچک گاتهام سیتی که ما باشیم ، باقی بماند.

 + آخرین خنده جوکر

                                      

§ 11 پاسخ برای شیطان مقیم

  • shahin می‌گوید:

    سلام . آیا مایل هستید عضو نویسندگان پایگاه جدیداطلاع رسانی ماباشید لطفا درصورت تمایل مشخصات و شبکه ی مورد علاقه ی خودتان را به ما اطلاع دهید[گل]

  • میرزا می‌گوید:

    قربان بگذارید کمی من تعریف کنم. آخر من هنوز بعد از یک هفته ذوق زدگیم تمام نشده. اصلاً این ژوکر معرکه بود. عالی بود. به نظر من یکی از نابغه ترین بدمن های تاریخ سینما شد. یک جایی جناب مایکل کین می گوید بعضیها را نمی شود خرید، آنها فقط می خواهند دنیا را در حال سوختن تماشا کنند، ژوکر همین است، همین است. بازی همین است. حیف این بازیگر که مرد و اسطوره شد.
    یک چیز دیگری، دلم کباب شد نسخه دزدی پرده دیدید قربان. حیف است آقا. من این را همانطور که گفتم روی آی مکس دیدم و خودتان می دانید تماشای یک چنین فیلمی روی آن تومنی هزار صنار با پرده معمولی فرق دارد. کاش این طرف دنیا بودید حظ می بردید آقا. من هنوز مستم.

    ————
    خواب بزرگ : حسرت و دریغ برادر .من اگر در سینما این را ببینم سکته می کنم.قول داده بودم نسخه پرده ای را نگاه نکنم. نشد لامصب.

  • FULL METAL LEMON می‌گوید:

    من بتمن را در سینما دیدم، و به جرئت می تونم بگم اون پشماییم که ریختن هنوز در نیومدن. فیلم بیشتر فیلم جوکر بود تا بتمن، شاید برا همینم تو اسمش کلمه ی بتمن رونداره

  • ارتش سايه ها می‌گوید:

    هرسه معركه اند….
    هم جوكر ما… هم نولان و هم فيلم….

  • شکری محمد جواد می‌گوید:

    من ندیدم فیلم رو! ولی این چرا اینجوریه؟ بابا فیلم رمانتیک معرفی کن!!

  • mychamber می‌گوید:

    بدمن ها ها همیشه بهتر بودن. همیشه اونا رو بیشتر دوست داشتم

  • xtrementalist می‌گوید:

    سه خط آخر متنت ایرانیزه شده بود… سرشار از ادبیات و منهای تخصص…

    ———–
    خواب بزرگ : قسمت مربوط به مرگ لجر را می‌توانید در ویکی‌ بخوانید.
    و در مورد بازیگری متد و اینها..دوست عزیز این‌ یکی بار اتفاقن تخصصی نوشتم. تحصیلات دانشگاهی من فیلمسازی است.

  • عمو هوشنگ می‌گوید:

    قبل از این مطلبتون رو بخونم فکر کردم در مورد
    Resident Evil مطلب نوشتی 🙂

  • mahtob می‌گوید:

    بالاغیرتن محشر بود بازیش … حیف شد …

  • […] را در شوالیه‌ی تاریکی به آن‌چه باید باشد، نزدیک کرد. (بیشتر بخوانید) نیاز نیست به شخصیت‌پردازی خوب یا دیالوگ‌های […]

این چیست؟

شما در حال خواندن شیطان مقیم در خواب بزرگ هستید.

فرا

