مت بزرگ کمک!

ژوئیه 3, 2008 § 5 دیدگاه

این پست فقط برای تست این که » لایورایتر می‌تواند بدون ژانگولر پابلیش کند یا نه ؟» نوشته شده و ارزش قانونی دیگری ندارد…

آی وردپرسی‌هایی که با مت بزرگ اینجوری‌اید ( شکل اینجوری) بروید بگویدش چاره ما کجاست؟

§ 5 پاسخ برای مت بزرگ کمک!

  • mhmazidi می‌گوید:

    الان كه بدون ژانگولر پابليش كرده كه سروش جان!! :)) هنوز در خواب عميق هستي عزيزم :)))))))

  • چشم شيدا می‌گوید:

    من يكي كه با وردپرس مشكل لوگين دارم

  • hossein می‌گوید:

    با سلام خدمت همکار گرامي در راستاي پيوند بين سايتامون تمايل دارم با شما تبادل لينک در صورت تمايل افتخار بديد و عنوان مورد نظر رو بهم بدين تا اين تعامل صورت پذيرد با تشکر

  • آیدا عزتی می‌گوید:

    سلام.چند وقتی بود که می خواستم حال و هوای این روزهام و بنویسم ولی عرض حالم و تو وبلاگت خوندم!بی نقص و کامل! انگار که من همه چی و برات تعریف کرده باشم و تو زحمت نوشتنش و کشیده باشی!عجیبه؟نه؟
    من اون پست و تو وبلاگ گذاشتم با ذکراسمت وآدرس وبلاگت.
    ممنونم.

  • آونگ می‌گوید:

    من هم با وردپرس مشکل لاگین دارم. هیچ رقمه با ما سر سازگاری ندارد. چه کنم؟
    ———–
    خواب بزرگ : باید از تغیر پروکسی و فیل شکن استفاده کنی

این چیست؟

شما در حال خواندن مت بزرگ کمک! در خواب بزرگ هستید.

فرا

