نکش شدیم

مه 8, 2008 § 13 دیدگاه

 

1. «نکش» شدم. نکش در اصطلاحات سربازی یعنی کسی که دیگر نمی‌کشد.یعنی انگار وسط استخر قیر باشی و نیمه استخر را شنا کرده باشی و حالا از توان افتاده نصف دیگرش مانده باشد. به این وضعیت می‌گویند نکش.

دوران آموزشی به هر حال سخت می‌گذرد.بعدش یکهو آسان می‌شود.تا وقتی تعداد ماه‌های باقی مانده‌ات تک رقمی شود اصلاً به تمام شدنش فکر نمی‌کنی.هر کس بپرسد می‌خندی که :اوووووو…کو تا تموم بشه. اما زمانی می‌رسد که می‌بینی بیشتر از یکسال گذشته و فقط 7 ماهت مانده.از این جا به بعد کارت سخت می‌شود.گذشته از دیگرانی که مدام می‌پرسند : هنوز تمام نشد؟ خودت کم‌کم وارد فاز نکش می‌شوی.انتظار داری دیگر تمام شود اما هنوز 7 ماه مانده.هنوز مانده.مانده.

2. طی یک هفته اخیر فهمیدیم کی‌بردی که دکمه بک اسپیس‌اش کار نکند، مفت نمی‌ارزد.حتی اگر خیلی تمیز شده باشد!

 

 

و دیگر این که…

3.خیلی سخت است آدم در مورد چیزی که ذوق‌مرگش می‌کند خناق بگیرد.اما من باب سورپرایز باید تحمل کرد. فکر کنم دیگر چیزی به افتتاحش نمانده.کمیک‌بازان منتظر یک واقعه بزرگ باشند.کسانی که چند روز پیش تو ریدرشان یک پست پاک شده از خواب بزرگ دیدند فعلن زیر سبیلی رد کنند که سوتی دادیم و بجای سیو تو درفت دکمه پابلیش را فشردیم.اما بزودی…

§ 13 پاسخ برای نکش شدیم

  • MimmiM می‌گوید:

    خواب بزرگ به سلامت باد
    منتظر تركاندنت هستيم … كلي كيف خواهد داد :دي

  • phoenix می‌گوید:

    ما هم نکش شده ایم.

  • Ali Shams می‌گوید:

    والا من که سبیل ندارم ولی یه کاریش می کنم راضی بشی. بعد اینها رو میفروشی؟

  • آنارشیست منفور می‌گوید:

    خب ایشالا تموم میشه ! هفت ماه که چیزی نیست ! به هفت سال و هفتاد سال فکر کن … آسون میشه ! دارم ترانه های اصف رو گوش میدم که لینکیده بودی اون پایین! منم معتقدم هنرمنده واقعا.

  • مهندس بعد ازین می‌گوید:

    برای فرار از موقعیت های خسته کننده زندگی گفتن جمله ی :»این نیز بگذرد» میتونه آرامش بخش باشه!
    در گذشته پادشاهی مسابقه ای برگزار میکنه، جایزه مسابقه به کسی میرسیده که جمله ای رو بگه که برای همه ی شرایط و موقعیت های زندگی مصداق داشته باشه! برنده ی اون مسابقه پیرمردی میشه که همین جمله رو گفته … «این نیز بگذرد»
    با اجازه لینکتون می کنم.
    ———–
    خواب بزرگ: خواهش می شود.شما هم به هکذا

  • پدرام می‌گوید:

    نه، تو نباید بخوابی، طاقت بیار!

  • خازییل می‌گوید:

    راجع به کیبورد واقعا حق داری…

  • هنرمندان می‌گوید:

    سلام…با مصاحبه ای از هنگامه قاضیانی به روز هستیم خوشحال میشیم به ما افتخار بدید و به سایت ما هم سر بزنید

  • ثمین می‌گوید:

    سربازی؛ سوژه ای برای تمام فصول!:دی می تونی مطمئن باشی همیشه، هر جایی که اجتماعی از انسان ها وجود داره یا کسی در حال پیدا کردن راهی برای پیچاندن و معاف شدن است یا کسی در حال تعریف کردن مصائب و خاطرات. مبحث جالبی است. مخصوصا اولی. حالا ارزش داره که مجدانه دنبال راه حلی برای معاف شدن هستند؟ هر راهی ها! حتی گرفتن پارکینسون به دستان خود!

    شدیدا منتظریم؛کنجکاوانه! 🙂

  • Pouya می‌گوید:

    با سلام اگر افتخار بدین و با سایت من تبادل لینک کنید ممنون میشم در صورت تمایل عنوان مورد نطر را برای من بفرستید تا این تعامل صورت گیرد با تشکر

  • فرشته می‌گوید:

    خیلی دوست داشتم یک ماه و فقط یک ماه سربازی میرفتم
    من اولین باریه که برای کسی پیغام به وبلاگ من سر بزنید میزارم چون زیاد به این کار علاقه ندارم.
    ولی چون با شما تو چلچراق اشنام از شما میخوام سر بزنید
    امکان نداره پشیمون بشید.

  • بنفشه محمودی می‌گوید:

    چقدری مونده حالا؟! می بینیم که مساله املا در میان نسل جوان داره بیداد می کنه، انشا پیشکشمان!

  • بيداد می‌گوید:

    سلام همشهري جان. خوبي آقا ؟ تو 7 ماه مونده اين طوري مي گي؟ من 26 روز مونده دارم از فرط نكشيدن داغون مي شم. تازه ببين اگه بهت مرخصي ندن و فرماندت با خاطر يه نگهباني باهات لج نيفته چيمي شه اين روزهاي آخر. قديمي شدن هم لذتي مي دهد توي اين ارتش قبول نداري ؟
    ———–
    خواب بزرگ: یکی از بچه‌هایی که یکساعت تنها تا گرفتن کارتش فاصله داشت می‌گفت: شما ها هنوز مفهوم «نکش» را نمی‌فهمید.»نکش» واقعی همین دقایق آخری است!

این چیست؟

شما در حال خواندن نکش شدیم در خواب بزرگ هستید.

فرا

