پاچه‌خواری کنید و جایزه بگیرید

آوریل 30, 2008 § 19 دیدگاه

پشت قبض برقمان نوشته :

      

به نظرتان برای جایزه گرفتن باید چه پاسخی بدهیم؟

§ 19 پاسخ برای پاچه‌خواری کنید و جایزه بگیرید

  • خازییل می‌گوید:

    شما هم یک برگه ضکیکه کن پشت قبض و یک سوال طرح کن:
    -انصافن از خدماتی که می دهید به مردم راضی هستید؟

    تازه می توانی برایشان جایزه هم تعیین کنی.

  • گلاره می‌گوید:

    نه واقعآ ناراضی ای؟بابا معبر تاریکش خوبه.معبر روشن چه استفاده ای داره؟ها؟ولی معبر تاریک!تا دلت بخواد کاربری داره .من که راضیم.برم قبض برقمونو بجورم تو نظر سنجیش شرکت کنم.فعلآ :دی

  • Natalie می‌گوید:

    بيگ اسليپ جان فعلن فان خيلي‌ها شده شركت تو قرعه‌كشي و شايد برنده شدن يك گوشي موبايل يا سكه يا اساسن هرچيزي كه زحمتي براش نكشيده باشن! وگرنه اين‌همه مسابقه‌ي بي‌خاصيت تلويزيوني سبز نمي شد كه;) پينوكيو كه يادت هست سكه‌هاش رو زير خاك كرد؟ باز اون داشت به‌حساب خودش سرمايه‌گذاري مي‌كرد! شما هم خون خودتو كثيف نكن كه ملت خيلي هم حال مي‌كنن!

  • behrang می‌گوید:

    زکی!!! من پشت قبض رو ندیدم و قبض رو پرداخت کردم رفت!!! زانتیا از دستم رفت!!!

  • بنفشه محمودی می‌گوید:

    شما جواب بدهید بلی. پلاکارد حجکم مقبول و سعیکم مشکور، حاج سروش روحبخشش با من!

  • adib می‌گوید:

    خیلی جالب بود.حال کردم.
    اگه نیاز به دانلود داشتی حتما سایت ما رو ببین:
    http://www.soft2dl.com
    راستی با تبادل لینک موافقین؟کامنت بدین.

  • FM می‌گوید:

    اگه بگم که خیلی مسخره میشه

  • بنفشه محمودی می‌گوید:

    ما بالاخره به روز می باشیم. به لیدی هم ابلاغ بفرمایید. (هم این خبر مسرت بخش را و هم تحیات ما را!)

  • شمسی خانوم می‌گوید:

    فکر می کنم اینا در راستای اندازه گیری رضایت مشتریه. جایزه رو برای این تعیین می کنن که معمولن کسی این فرما رو پر نمی کنه و اونا هیچ فیدبکی از مشتریاشون ندارن و فیدبک داشتن از مشتری برای ارایه در ممیزی های دریافت ایزو لازمه، برای همین می خوان ملت همیشه در صحنه رو تشویق کنن که در مورد نظرات شون حرف بزنن. طبیعتن نباید به جواب شما بستگی داشته باشه، ولی از اون جایی که این جا ایرانه، هیچ چیزی تضمین شده نیست!شما عجالتن همون بلی رو علامت بزن و آخرش هم از مسوولان محترم و کارمندانی که این قبض رو می خونن خیلی تشکر کن…

  • بنفشه محمودی می‌گوید:

    جواب مستر هاید را دادیم!

  • نیلوفر می‌گوید:

    نهایت بدبینیه اگه فکر کنیم نوع* جوابمون رو شرکت در قرعه کشی موثره!
    *نمی شد بگم جوابمون!جوابمون یعنی جواب دادنمون که حتماٌ موثره!D:!

  • محمد! می‌گوید:

    كي جايزه گرفته كي جايزه داده؟

  • محبوبه میم می‌گوید:

    باید بنویسی :بلیع .همان بله ست یکمی غلیظ تر .اگر بشود صداراهم ظبط کرد وضمیمه ی قبض کرد که چه بهتر .

  • نادر می‌گوید:

    باید نقد کرد و نوشت تا اصلاح بشه . حالا یه نظر سنجی کردن شاید واقعا هدف این باشه که اصلاحی صورت بگیره . شما اگه کوچتون تاریکه ، اگه خدمات اداره برق خوب نیست واقعا بنویس که خوب نیست و راضی نیستی .مسلما اداره برق نیازی به پاچه خاری ندارد و اگر بخواهد نکند اگرهمه شصت میلیون ایرانی هم اعتراض کنند کار خودش را می کند . فوقش می گه کار عوامل خارجیه . به نظر من که کار خوبی کردن .

  • خازییل می‌گوید:

    مخصوص حضرت:

    http://www.updateblog.net/archive/2008/05/post_231.php

    —–
    خواب بزرگ:بعله …لیدی پریروز صفایی به کی برد دادند و انصافاً تمیز شد.اما…خب الان چند ساعت است سعی می‌کنم به این کی برد تازه عادت کنم!

  • ashkan می‌گوید:

    بععععععععععععععله مبارکه

  • amir می‌گوید:

    من نمیدونم چرا ایران با اینکه به تکنلوزی هسته ای دست پیدا کرده ودر دنیا در صنعت برق وقدرت حرفها برای گفتن دارد پس چرا چرا اینقدر جوانان مستعد و با هوش ما به کشورهای بیگانه میروند

  • amir می‌گوید:

    به امید خود کفایی 100 درصد ایران

  • غلامرضا مخلصي زاده می‌گوید:

    علي اسد نبود=I amمن هستم++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++09169470139 طالع خفته ام اين بار شود يار اي كاش تا دگر بار نسازند دگذ بيدارم.مرد يك ميليون يوروئي.===============================++++++++++++++++++++++++++++++++من برنده شدم غلامرضا مخلصي زاده. ژنو

این چیست؟

شما در حال خواندن پاچه‌خواری کنید و جایزه بگیرید در خواب بزرگ هستید.

فرا

