و حالا : بیگ پیک

آوریل 9, 2008 § 13 دیدگاه

 

شما قبلاً با بیگ فرندز ( فید وبلاگهایی که می‌خوانم)

و بیگ نیو ( فید هفتان+بالاترین)

و بیگ کمیک( فید کمیک‌هایی برای دانلود)

و البته فید خود بیگ اسلیپ آشنا شده‌اید.

و حالا : بیگ پیک

پوسترهای تبلیغاتی  و تصویرسازی‌های خلاقانه،  تصاویر فان ، تصاویر خبرساز روز و گزیده‌ای از فلیکر را می‌توانید در بیگ پیک دنبال کنید. بیگ پیک فعلاً با 7 منبع (+ + + + + + + ) آغاز شده که سرعت آپدیت شدنش بالاست و ملاط تصویری تمام روز یک آدم خوش ذوق ( و بی‌کار!) را فراهم می‌کند.

متاسفانه هنوز امکان ساخت نسخه فیدبرنر آن فراهم نشده و تازمانی که علت غیر ولید بودن آن را بفهمم می‌توانید همین نسخه گوگلی آن را ببینید.

نمی‌دانم می‌شود فید را به کسی تقدیم کرد یا نه. بهر حال بیگ پیک را تقدیم می‌کنم به :

آقای اولد فشن که  مدتهاست ما را در کشف‌هاشان سهیم می‌کنند

خانم آذین که با عبارت عکس از اینجا رکورد پرتعدادترین  رعایت کپی رایت را دارند

و لیدی M ام که شیفته رنگ است

§ 13 پاسخ برای و حالا : بیگ پیک

  • آذین می‌گوید:

    بلد نیستم بنویسم که چقدر ممنونم آقای خواب بزرگ!
    ممنونم…

  • موسیقی آب گرم می‌گوید:

    می گم این بیگ بنگ، بیگ بنگ هم که می گن کار شما بوده نه؟ بابا شکسته نفسی تا کجا دیگه :دی

    ———–
    خواب بزرگ : بیگ بنگ هم ایده خوبیه‌ها ! می رم فیدش رو درست می کنم!

  • اولدفشن می‌گوید:

    خب، حالا ديگر من می‌توانم به‌آسودگی سر بر بالين خاك بگذارم

    ————-
    خواب بزرگ: ای اولد فشن جان! چه حرفی است؟!
    ما تازه داریم قدر متن‌های کوتاه ظریف و گزیده چینی شما را درک می‌کنیم.

  • shayan می‌گوید:

    salam
    webloge bartar bahbah
    maram link kon
    bad nazar bede
    felan…

  • نبی بهرامی می‌گوید:

    چه جای خوبی .فکر کنم الان دو ساعتی می شه که اونجا دارم می چرخم.ممنون سروش روحبخش جان.

  • mychamber می‌گوید:

    دمت گرم.. من می‌دونستم یه چیزی شبیه این خیلی وقت پیش خوندم. اما هیچی تو ذهنم نبود. فقط کلیتش و نامه نگاری‌ها. ببینم این تو مجله دانشمند چاپ نشده بود؟

  • LADY M می‌گوید:

    بسیار سپاسگذارم از هدیه ات ای خواب بزرگ

  • ممنون. عکسهای جالبی بود . خوشحالم که از طریق شما با اولد فشن آشنا شدم.

  • نبی بهرامی می‌گوید:

    فکر کنم وبلاگ من رو با فایرفوکس باز کردید درسته؟؟ .متاسفانه اونجا بهم می ریزه و توی اکسپلورر درسته… به هر حال ممنون از حضورتون…

  • نازلی می‌گوید:

    می گم که، بلاگ رولتون مهمه که – راستای اون پست لینکانه-. من یه‌وقت‌هایی از صدتا 7 – 8 تا ورودی از شما دارم.
    پ.ن: احساس کردم به بلاگ‌روله توهین شده، گفتم یه کم اعتماد به‌نفس دارش کنم.

  • حامد اصغری می‌گوید:

    بهبهانی بی معرفت نمی خوایم نمی خوایم

  • حامد اصغری می‌گوید:

    آقا معذرت فکر کردم خودت مال … اشکالی نداره ما خودت رو هم … می دونیم
    خواستی لینک بدی بنویس هنر هفتم

  • خازییل می‌گوید:

    خانه تان دارد کم کم یک پنت هاوس درست و حسابی می شود ها.

    چه همه «بیگ…»

    خوشمان آمد

این چیست؟

شما در حال خواندن و حالا : بیگ پیک در خواب بزرگ هستید.

فرا

