دیوانگان بندی بروس …

فوریه 29, 2008 § 21 دیدگاه

اول اینکه منت خدای را عزوجل که دیوانگان جهان بسیارند :

بیشترش را اینجا بجورید.

دوم یک سورپرایز بزرگ : کشف تریلری که یک کارگردان خوش ذوق اسپانیایی زبان بر اساس «تیمارستان آرخام » ساخته است. در لذت این کشف سهیم شوید:

§ 21 پاسخ برای دیوانگان بندی بروس …

  • از نام چه پرسی؟ می‌گوید:

    چه لذتی می برید آقا ! چه حالی می کنید با این بتمنیات! هم چنان خوش به حالتان!

  • شیزوفرنی تنها می‌گوید:

    اين روزها جاي مرتضي ناپيدا خالي كه هي بگويد:كشت اين بشر مارا با اين جك و جانورها!

    پيدا نكردي كي اين كارها را با اين تابلوها كرده؟

    بعله ديگر!سرعت بالا و لينك يوتيوب و…
    نه تورو خدا خجالت نكشيا بيا لينك دانلود فيلماي بتمن رو هم بزار.

  • شیزوفرنی تنها می‌گوید:

    لينك ويديو هم كار نميكنه انگار.

  • از نام چه پرسی؟ می‌گوید:

    دیوانگان بندی زنجیرها دریدند،

    یارب چه باده خوردند؟
    یارب چه می چشیدند؟

  • ساسان م. ک. عاصی می‌گوید:

    آقا یعنی هستی من دارد نابود می‌شودها به سلامتی و خیر و خوشی… دیروز به یک دوستی می‌گفتم فکر کن از 9 سالگی (دقیقا کلاس سوم بود که رفیق‌ام چند وقت یک بار یک طرح از سوپرمن بتمن‌اش کپی می‌کرد می‌آورد ببینم، اما نالوطی اصل جنس را رو نمی‌کرد. شاید برای همین الآن هیچ شوقی به آن سوپرمن قرتی و خواندن سوپرمن ـ بتمن‌ها ندارم!)، بله از 9 سالگی آدم در رویای خواندن یک بتمن کوچولو هم که شده، باشد، بعد یکهو اِن‌دَه سال بعد کلی، یعنی کلی‌ها، بتمن گیرش بیاید. نتیجه می‌شود همین‌که من کماکان دارم خودم را خفه می‌کنم و دعایش را به سوی شما می‌فرستم که امیدوارم خیر ببینید. (بسکه آمدم تشکر کردم، گمانم دارم می‌شوم شبیه فیل شهر قصه که بابت آمرزش گناهان‌اش ول کن قضیه نبود!) بعد اینکه این سایتی که الآن لینک دادید یک حسرت دیگر هم از کودکی‌ام رو کرد، و آن داشتن یک عروسک درست و درمان بتمن بود (امیدوارم دوباره کارم به آنجا نکشد که یک شنل‌اش هم هوس کنم!). و حالا بعد از همه‌ی این حرف‌ها راست‌اش آمده بودم یک سوالی بکنم که یک‌هو تشکرم گرفت. سوال هم این بود که، این اولین تصویر محشری که در پست قبل گذاشته‌اید (بتمن در زمینه‌ی سرح و سیاه)، می‌توانم بپرسم برای کدام قسمت است و اینها؟ دارم خفه می‌شوم از کنجکاوی و شوق که بگیرم و باقی‌ش را ببینم.
    راستی، این «Room Full Of Strangers»اش را هم اگر ندارید، پیشنهاد می‌کنم حتما دانلود کنید. هنوز نخوانده‌امش، اما انصافا طراحی‌اش آدم را حال می‌آورد.
    آقا باز هم ممنون. سرخوش باشید و شاد امیدوارم

  • آذین می‌گوید:

    خوبم آقای خواب بزرگ.
    شرمنده ام کردید که! 🙂

  • عیسا می‌گوید:

    اینکه خوب است !!!

  • خلوت ليلا می‌گوید:

    اميدوارم خوب باشيد . غرض از مزاحمت پرسيدن سوال‌هاي زير است.
    1-معرفي كلاس آموزش كميك استريپ در تهران؟
    2-بهترين كلاس آموزش 3Dmax در تهران؟
    از لطفتان سپاسگزارم.

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    به خلوت لیلا:
    راستش چندان نشنیدم درباره کلاس کمیک استریپ .بزرگمهر حسین پور زمانی شاگرد داشت منتها نمی دانم کمیک هم درس می داد یا نه.علی الحساب باید سراغ از خانه کاریکاتور-خ گل نبی- بگیرید.هر چند اصولاً نمی دانم در چنین کلاسی چی را می خواهند آموزش بدهند.چون یک قسمت ماجرا طراحی است .بعد قصه . بعد ذوق و دیدن مدام.
    درباره تری دی که به کل پاک پاکم!شرمنده

  • صدای.. می‌گوید:

    سلام…گاهی هیچ اتفاقی نمی افتد….گاهی روزها می گذرد.بدون اینکه آب ازآب تکان بخورد.پرده ای کناربرود یعنی عکسی بشود توی یک قاب عکس آن هم کهنه بزند….ودراین..این درآرامش لعنتی.چیزی جزحس جانکاه پوچی برایمان نمی ماند.گاهی هم زندگی مثل همیشه است ..باراما ما هستیم که فرق می زنیم..فرق داریم نه از وسط سرمان…که دلمان یک چیزخاص می خواهد.یک هیجان خاص یا حتی نه..یک رویایی مرده ..اگردوست داشتید برای ماکارهایتان رابفرستد…اگردوست داشتید مارا لینک کنید..با امید روزهای بهتر در آینده….

  • پلنگ صورتی می‌گوید:

    توی عکس های دوم و سوم به ترتیب ریده شده به تابلوی جیغ و کتیبه های مصر باستان (با پوزش به خاطر صراحت لهجه)+خیلی بی معرفتی سروش خان روحبخش که وعده سر خرمن (کمیک برای همه) می دی و خودت تنهایی می خوری.
    امضا: از طرف یه پلنگ غمگین و شدیدا افسرده

  • پلنگ صورتی می‌گوید:

    در تکمیل کامنت قبل اینو یادم رفت بنویسم:
    ما ز یاران چشم یاری داشتیم/خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    صبور باش صورتی جان!
    به قول طرف: خبر آمد خبری در راه است!

  • ohcddg (خازییل) می‌گوید:

    ممنون بیگ سلیپ جان ، ممنون .
    خوب به دادمان می رسی.

  • تراموا می‌گوید:

    بعدش چی میشه؟

  • امير می‌گوید:

    كميك ژانر ادبي است كه از عصر ما به يادگار خواهد ماند / حيف كه اثبات اين حرف فقط كار زمان است ! از كار عاليتان ممنون مخصوصا كه بتمن و ولورين ابرقهرمانان مورد علاقه من هم هستند(بيشتر بتمن با آن فلسفه جنگ صليبي بي فايده اش) كاش با تقسيم دوباره «تيمارستان آركام» ديجيتالتان باز هم از ما ديوانگان ديگر! دستگيري ميكرديد .. و اصلا چرا اينجا جايي اختصاص داده نشود براي مبادله و آپ لود كميك ؟ به اين ترتيب آماديوس آركام ثاني خواهيد شد و حجم زيادي دعاي خير بدرقه راهتان خواهد بود (:

  • اسکیرمجر می‌گوید:

    من حوسله ی گرافیک نول ندارم سروش جان کمیکای مارولت رو رو کن!

  • Vid Rattlehead می‌گوید:

    آقا بسیار لذت بردیم از بلاگ شما!! بنویس که داری عالی اینکارو انجام میدی…من خودم از طرفدارهای دوآتشه بتمن هستم البته بتمن بدون رابین! الان جند وقتیه که وقت نوشن پیدا نمیکنم اما اگه حال داشتی بلاگ ما رو هم ببین، فکر نکنم بدت بیاد! راستی من یک مقاله نسبتا» مفصل درباره بتمن و شخصیت و ریشه هاش نوشتم که هیچ وقت فرصت نکردم یک وبلاگ جدید براش ایجاد کنم اگه مایل بودی میتوتم برات بفرستم تا اینجا قرارش بدی! چاکریم تا بعد!

این چیست؟

شما در حال خواندن دیوانگان بندی بروس … در خواب بزرگ هستید.

فرا

