از تو متنفرم سوراخ فوری!

فوریه 10, 2008 § 59 دیدگاه

اگر بزودی شنیدید که کسی خرخره رئیس یک مرکز مخابراتی را جویده ،‌کسی دفتر پارس‌آنلاین را آتش زده یا با هواپیما به ساختمان داتک کوبیده …شک نکنید که منم!

بله تلفن ما مدام اشغال است.بابت همین شرمنده تمام اقوام و دوستانم.بابت همین مقاومت چند ساله را کنار گذاشتم و موبایل گرفتم.به جان خودم صدای قارت قارت مودم را می‌شنوم وقتی دارد با سرعت 0.6 کیلو بایت در ثانیه چیزی را لود می‌کند و من دارم کی‌برد را گاز می‌گیرم. 12 تب باز کردی،‌بعد می‌بینی همه پارابلم می‌دهد.خب یکی یکی از خیرشان می‌گذری‌:جیمیل را بعداً چک می‌کنم ،‌ این لینک را هم که آدرسش را دارم یک وقت دیگر می‌خوانم ، خواندن کامنت‌های وبلاگ این رفیق هم که فقط جنبه خاله‌زنکی دارد پس ولش کن… خلاصه یکی یکی خودت از قانع می‌کنی که ازخیر صفحات بگذری و ببندیشان تا شاید باقی‌مانده‌ها زودتر لود شوند. بعد مدتی چیزی نمی‌ماند… به پوچی محض می‌رسی. به احساس بی‌اهمیت بودن همه چیز! اصلاً چرا زنده‌ایم.

بعد یکجاییت هم می‌سوزد که بابت این فرآيند تکراری خانمان‌سوز دست‌کم داری ماهی 25 هزار تومان هزینه می‌کنی تازه گذشته از اشغالی دائم خط تلفن.راه حل چیست؟ دولت الکترونیک راه حل ارائه می‌دهد:

از اینترنت ADSL استفاده کن – بله به عقلم رسیده.خیلی وقت است .قبل از این که قیمتش حتی اینقدر ارزان باشد.7 ماه پی‌گیری مدام حضوری و صحبت‌های مکرر با رئیس مخابرات منطقه چمران سر ساپورت کردن اینترنت پر سرعت و حواله دادن به ماه بعد. تا دو هفته پیش آب پاکی را ریختند.گفتند کسی تقاضا نکرده و آنها تجهیزاتش را به منطقه دیگری واگذار کرده‌اند! به طرف چی بگویم.که وقتی ما مخابرات خصوصی نداریم وظیفه‌اش است ساپورت این امکانات. که وقتی وصل نشده و کسی خبر ندارد چطور باید تقاضا بدهد.که…

از اینترت بی‌سیم استفاده کن-ماهی 40 هزارتومان؟ اوکی.بابت سلامت روانمان به دیده منت.سرچ و سرچ و سرچ.تماس با پارس‌آنلاین و شاتل و داتک و چند جای دیگر . آن دکلهای لعنتی 80 درصد تهران را تحت پوشش دارند و خانه ما در 20 درصد کذایی است.از تو متنفرم سوراخ فوری!

خب …اینترنت ماهواره‌ای تنها راه حل باقی مانده است– ماهی 60 هزار تومان؟ خیالی نیست. نه این که پولدار باشم ولی از این که دندانپزشک مدام تکه‌های کی‌برد را از لای دندانهام دربیاورد بهتر است.اصلاً خیال می‌کنم یکی از قسط‌های کوفتی تمامی‌ناپذیر است. ولی از کجا؟باز جستجو …طرف شدن با یک شرکت غیرمجاز .بدون امکان دادخواهی و الخ.یواشکی .پشت شهرداری. بدون تضمین.باشد همه‌اش قبول اما یک مشکل کوچک وجود دارد.پارازیت.پارازیت‌های ماهواره هاتبرد – که در منطقه معظم ما غوغا می‌کند- عملاً راه این یکی را هم بسته.

آقا جان ما آدمهای قانعی هستیم.فیل.ترینگ را هم محترم می‌شمریم.چشممان کور اگر جای ناروا برویم.جان مادرت بگذار لود شدن ویکیپدیا به قدر خاموش و روشن شدن سه نخ سیگار طول نکشد.

مخلص کلام اگر این حوالی کسی هست که مشکل ما را دارد پایه هر نوع عملیات انفجاری انتحاری هستم.بیل و کلنگ و دسته زنجانی و باتوم برقی و کلت کمری.

آياباید اعتصاب کنیم؟تحصن کنیم؟گریه کنیم؟آدم بکشیم؟پول بدهیم؟ التماس کنیم؟…

فقط محض رضای خدا یکی بگوید چکار کنیم؟

§ 59 پاسخ برای از تو متنفرم سوراخ فوری!

  • میرزا می‌گوید:

    من ایران اینترنت ماهواره ای داشتم و شصت تومان هم نمی دادم و فکر کنم بیست و پنج هزارتومان و پشت شهرداری نبود و کل قضیه به تلفن برقرار می شد و یک چند نفر هستند این سایت را دارند: http://www.ilsat.com و اصلا ماهواره شان روی هات برد نبود که پارازیت باشد یا نباشد. در سایتشان مفصل نوشته اند که چطور است و چطور قرار است بشود. اگر مسترکارت یا مشابه داری که به اینها هم حاجتی نیست و یک راست از سایتهای شرکتها می توانی بخری. سوالی بود در خدمتیم.

  • Bokonon می‌گوید:

    حرف دل ما را زدی سروش روح بخش.پایه هر گونه عملیات انتحاری هستم.

  • ناشناس می‌گوید:

    ابراز علاقه مي‌كنم جهت هرگونه عمليات خفن و دودآلود و موشك و اينها، حالا باز شما خوب است خط تلفنتان مال خودتان است. ما اينجا (توي شهرك) تلفنمان هم شركتي است . ماييم و يك اكانت سه ساعته. فقط و فقط.

  • ناشناس می‌گوید:

    ابراز علاقه مي‌كنم جهت هرگونه عمليات خفن و دودآلود و موشك و اينها، حالا باز شما خوب است خط تلفنتان مال خودتان است. ما اينجا (توي شهرك) تلفنمان هم شركتي است . ماييم و يك اكانت سه ساعته. فقط و فقط.

  • از نام چه پرسي؟ می‌گوید:

    همه‌‌ي افزونه‌هايي كه براي افزايش سرعت وجود دارد را بگيريد. (گرفته‌ايد گمانم! ) هاردتان را تا جايي كه ممكن است خلوت كنيد. (اين ترفند را هم به كار بسته‌ايد احتمالا!) همه‌ي ابزارهاي آفلاين را دانلود كنيد (اين را هم! )
    نمي‌دانم، نمي‌دانم، نمي‌دانم‌نمي‌دانم….

  • از نام چه پرسي؟ می‌گوید:

    و ايضاً:
    كوكوي دوشب مانده و «همه‌ي ما ايراني هستيم و ايران را دوست داريم » و الخ…

  • خازييل می‌گوید:

    خوب حالا كه بحث حيثيتي است بگذار رو كنيم ماهم .

    پدر محترم بنده از زمان جنگ چند تا خمپاره را هنوز توي انبار و لاي پوشال نگهداشته است . عمويم هم كلكسيون نارنجك دستي دارد . چند تا از پسر خاله هاي نابغه ام يك دستگاه رادار فوق پيشرفته ي سري توي پاركينگشان علم كرده اند.
    پدر بزرگم هم از زماني كه توي ارتش بود چندين دست جليقه ي ضد گلوله و تپانچه كه حكم عتيقه دارند(اما هنوز كار مي كنند بار ها امتحان كرده ام )از خودش به يادگار گذاشته .
    خودمان هم كه با دو تا از پسر عمه ها تا به حال سابقه ي اجرايي چندين پروژه ي انفجاري (ودر شهود بعد از حادثه انتحاري) را داشته ايم .
    ودر كل آماده ايم براي رزم .

  • Mohammad می‌گوید:

    اوه، برای ما هم بعد از چند سال دو ماه پیش ADSL راه افتاد، معمولا اول از همه پارس آنلاین راه میندازه، اگه اون اومد بقیه هم پشت سرش میان … !!!! در ضمن سراغ داتک هم نرو که همین دایل آپ غنیمته !!!
    دور اینترنت ماهواره ای هم خط بکش که به صرفه نیست اصلا !! در ضمن روی هاتبرد هم سرویس دیتایی وجود نداره … !!!

  • mychamber می‌گوید:

    من قسمت انفجار و تخریب و اینا رو هستم….

  • پیمان نعمت پور می‌گوید:

    اگر قصد هرگونه حماقت را داشتید شما را حوالت میدهم به
    لرستان … کوهدشت … ( بقیه آدرس خودش جور میشود،
    کافیست مراجعه کنید !)
    … البته اگر آنجا عد کلی مشقت پولهایتان را از دست دادید
    و بدون لباس و با پای پیاده برگشت خوردید به من فحش ندهید
    … ! من بی تقصیرم !
    حد اقل آنوقت میتوانید با همین اینترنت موجود داد خواهی کنید و کلی هم از بابت اینکه در امنیت کامل نشسته اید و منتظر لود شدن فایلتان هستید لذت ببرید … !!

    ( یک لر دهن سگ!)

  • lukadium می‌گوید:

    دست روی دلم نذار سروش خان که درد مشترکی داریم.
    شام و نهار نداریم جاش میخوریم کیک زرد!

  • pantea می‌گوید:

    اين جريانی که ميگفتند ميشه خط اينترنت کسی رو که در خارجه با داخل ايران به اشتراک گذاشت به کجا رسيد؟ من آخرش نفهميدم که ميشه يا نميشه. اگه ميشه قابل نداره، در خدمتم. نصف اينترنت ADSL ما مال شما. سر و جان فدای دوست.

  • tablu می‌گوید:

    دوست عزيز ! من خيلي مشتاق شدم كه بدانم منطقه شما دقيقا كجاست ؟؟ چون مي خواهم تغيير مكان بدهم و به خيلي فاكتورها اهميت مي دهم ولي نمي دانستم كه اين هم هست ؟/؟؟
    لطف كنيد بگوييد تا من هم داخل سوراخ فوري نيفتم !

  • بابک می‌گوید:

    حرف اعماق دل من را زدی واقعآ من هم وضعیتی شبیه به تو دارم یا بگم دقیقآ عین تو!!
    من هم ساپورت ADSL ندارم و هر بار هر صفحه‌ای را که باز می‌کنم میخوام کلمو بکوبم تو مانیتور.

    نصف عمرمون تو ترافیک می‌گذره نصف بقیش هم در انتظار لود شدن صفحات…

  • یک پیشنهاد بهتر!!!
    خونتونو عوض کنید. اینجوری وجدانت راحت تره.
    اسم رییس مخابرات منطقتون رو هم برام ایمیل کن تا بدم سر اسبش رو بذارن تو رخت خوابش یا مجبورش کنم یه کیبورد رو تا ته گاز بزنه. شایدم مجبورش کنم با سرعت دایل آپ شما بشینه کمیک دانلود کنه. شاید به راه راست هدایت شد!!!
    یادم رفت بگم. امروز محموله اول رو برات پست کردم.
    خواستم نگم تا سورپرایز بشی یادم اومد یه بسته سفارشی داشتم که چند وقت پیش تو پست گم و گور شد. اگر نرسید بگو تا پیگیری کنم.

    مواظب دندونات باش.

  • پدرام می‌گوید:

    من چون adsl دارم شرمندم/…..
    البته این روزا که اوضاع همه اینترنت ها بی ریخته … ولی درک می کنم واقعا مزخرف این دایلاپ ایران …..

    با امید به روزهای بهتر و خطوط پرسرعت تر

  • bardia می‌گوید:

    in ke zadeye asiayi ro migan jabre joghrafiayi!

  • ناشناس می‌گوید:

    به خير بگذره در قرن آينده ما زندگي مجازي رو تازه شروع مي كنيم.
    يه هفته اس فقط صداي كانكت شدن رو دارم. با هر موجودي كه تماس مي گيري مي گه مشكل داره منطقه تا…درست مي شه.(ساعت و روز و هفته و ماه و سال كه مهم نيست عمر مي كنيم قد 60 سال بگو يه 10 روز فستيوال فيلم از همه چي بي خبر باشي چيزي مگه مي شه؟مي شيني جلو تلويزيون اجراي راديويي شبكه دو رو از ماجرا نيگا مي كني در كنارش آقاي ميرميراني رو مي بيني كه اخم نكرده و داره مصاحبه مي كنه مثه كشف يه تيكه فيلم از هيتلر مي مونه كه بعد اين همه سال كشف كني كه 4 زانو نشسته داره آبگوشت با پياز مي خوره.

  • ناشناس می‌گوید:

    خونه تونو ببرين در 80 درصد باقيمانده.
    از اينترنت به عنوان تست اعصاب استفاده كنين.
    بگين از خبر 22 شبكه 3 بيان از كيبورد و خودتون در حال ميل كردنش گزارش بگيرن.
    به فكر استفاده از كبوتر نامه بر به جاي جي ميل باشين.
    برين پارك قدم بزنين جاي نت اومدن.و با پيرمردهاي بازنشسته شطرنج بازي كنين.
    سعي كنين خلاقيت به خرج بدين و فكر كنين پشت اون صفحه فيلتر شده چه منكراتي خوابيده.
    بيش از 20 پنجره باز كنين و بعد كه لودشدن به قيامت كشيد سعي كنين بنا به اولويت اونا رو ببندين.اين كارو چند بار در زور و در هفته و …انجام بدين و ببينين سطح و نوع علاقه تون بنا به موقعيت ذهني چه تغييري مي كنه.
    به فكر رفتن از ايران باشيد.
    به ليدي محترم در آشپزي كمك كنين(اصولا ديگه ظرف شستن كه از وظايف مرد شده)
    خب كيبورد رو بعد از خورد كردن مثه پازل كنار هم بچينين و دوباره و دوباره.
    دل و روده كيسو بريزين بيرون و سعي كنين موقع دوباره بستنش هيچ قطعه اي اضافه نياد.
    سعي منين جاز زدنو ياد بگيرين در آينده اي نه چندان دور وقتي ديگه دنوني واسه كيبورد نباشه لازم مي شه واسه تخليه عصبي شدن.
    چندتا فيلم گير بيارين.(فيلمي كه در اون انواع امكانات اينترنتي با شرح جزئيات مطرح شده باشه)مثل فيلم قتل آن لاين و به خودتون تلقين كنين كه واقعا ما اونجوري هستيم و از ديدن فيلم لذت ببرين و با بازيگرا همذات پنداري كنين.
    سعي كنين يك فيلم 3 ساعته رو در شلوغ ترين زمان دانلود كنين.(همون كميك هم خوبه) و بعد جلو اون كره و پوشه مسخره يوگا كار كنين.
    اگه سيگاري هم هستين كه فبها بازي با دود سيگار و تلاش براي بيرون دادنش از گوش و چشم.خونه سازي با نخهاي سيگار…(شخصا پيپ سنتي رو ترجيح مي دم هركدومش بيشتر از 3 نخ سيگار مي خواد 5 برابر دود و زودتر از 3 نخ سيگار ته مي كشه.علاوه بر اون وسوسه اش براي كشيدن خيلي بيشتره.و سالم تر از سيگاره.خب در كنار انتظار لود شدن يك تركيب پست مدرن جذاب داره.)
    كارهاي ديگه اي هم هست از جمله مقايسه هاي زماني از جمله باز شدن ترافيك اتوبان مذكور و لود شدن يك صفحه.
    موشك هوا كردن
    و همين طور تلاشهاي بيهوده اي مثل اميد داشتن به وضع آينده اينترنت .باز كردن جي ميل در سه سوت.فيلتر نبودن سايتهاي خبري و…
    اما عمرا اگه خيال كردين كاري ميشه كرد.
    خب حالا حمله انتحاري داشتين منم هستم.كجارو بمب بذاريم اول؟؟؟؟؟؟؟

  • yekpooria می‌گوید:

    پایم کی کجا ؟ مسخره کردن خودشونو والا

  • م.ایلنان می‌گوید:

    بله این سزای تو است این نتیجه ی دعاهای من و نفرین هایی ست که فیل را مورچه میکند بیا وبا پوست خربزه ات حال کن دیگر پوست خربزه که هیچ پایم را حتی روی سمباده ی تو هم نمی گذارم ای مرگ بر آمریکا.

  • Hamid می‌گوید:

    راه حلی که چند نفر گفتند چطور بود؟ تغییر مکان.
    ضمنا به این هم فکر کنید که اگر هیچ طوری اینترنتتان برقرار نشد تازه به این ذهنیت خواهید افتاد که خیلی ها هم هستند که بدون سیستم عامل و مرورگر و ایمیل و … زندگی می کنند و خیلی هم از ما معتادها راحت ترند. نمونه اش خود من. الان ساعت 3:20 نیمه شب است و من دارم برای شما کامنت می گذارم. جسارت نباشد اما اگر مغزم بهتر کار می کرد الان به جای فکر به چگونگی حل مشکل شما در حال دیدن خوابهای رنگی بودم.

  • Firefox می‌گوید:

    من وقتی می بینم که یک از زیر مجموعه های وزارتخانه ای به نام وزارت ICT هیچ کاری در جهت تسریع دسترسی کاربران به اینترنت پرسرعت انجام نمیدهد به حال مملکتم میگریم!

  • آيدا می‌گوید:

    در راستای «گارس آن لاین خر است» یه میل بهت زدم که خورد تو دیوار!

  • آمیر می‌گوید:

    مراتب همدردی من رو با خودتون بپذیرید. ولی خیلی خندیدم!

  • golmaryam می‌گوید:

    من هم هستم. ولی واقعا زور داره ماهی شصت تومن. البته من از سر کارم که نزدیکه به خونه ولی پیش شمارش فرق می کنه وقتی کتنکت میشم خلی بهتره. تو خونه فقط هونشمند به کارم میاد با سرعت 28 کیلوبایت. نمیدونم دلیلش چیه؟

  • persianeyes می‌گوید:

    حرف دل ما را زدی دوست عزیز!
    من هم نمیتونم ADSL بگیرم، گفتند کابل های منطقه شما فیبر نوریه، راه علاجش رو پرسیدم، گفتند برو یک پیش شماره مشابه که قابلیت اتصال از طریق ADSl داره بخر که البته من هنوز این کارو نکردم!

  • شرمین می‌گوید:

    دلم برات خیلی تنگ شده.من و هسرم ادمهای بد و غیر قابل معاشرتی هستیم.اما شما دو تا رو دوست داریم.اینم بگو به درک.

  • شیزوفرنی تنها می‌گوید:

    باز پستي همين جوري و اينهمه كامنت.:دي
    2-3 روز بعد آموزش مجانب از طريق مكاتبه به شفارش يك اغفال گشته با پوست خربزه.

  • mastaneh darash می‌گوید:

    baba kheili bahal bod koli khandidam
    motasefane to in keshvare kheili moderniteye ma hame chiz va har chizi ke fekresho bokoni ghabele etefagh oftadane
    piroz bashi

  • کامیار می‌گوید:

    هه هه ! بذار به بارم که شده شهرستانی ها ( حداقل برای یکی دو هفته ) یه چیزشون از شما برتر باشه .
    حالا ADSL به کنار ، بقیه ی اینایی که گفتی یعنی چی ؟

  • سنتوری برای دانلود روی اینترنت قرار گرفت. با مطلبی در این مورد آپ کردم. خوشحال میشم نظرت رو بخونم.

  • محسن م می‌گوید:

    امشبی را که در آنیم غنیمت شمریم شاید ای جان نرسیدیم به فردای دگر
    سلام :
    می بینم که آمپر چسبوندی رفیق،چند وقتی بود که مطلبی با این همه کامنت نداشتی،اگه اشتباه نکنم آخریش مربوط به فیلم های هالیوودی و خصوصیاتشون بود.بازم فرصتی شد که مردم درد دلشونو بگن،مثل اینکه همه بخار بنزینن،منتظره یه جرقه هستن.خواستم بگم زیاد تو فکر نرو پیر میشی جوون.خوبه چند وقت به چند وقت از این پست ها بزاری که مردم منفجر نشن و بیان درددلاشونو بگن.شاید یه جورایی بشه گفت داری مشاور میشی.مشاور اجتماعی یا خانواده،البته اینا همش نظر شخصیه ولی اینجوری به نظر میرسه.منم اگه مثل تو می خواستم برخورد کنم الان خرخره خیلی ها رو جویده بودم.و البته آنچه به جایی نرسد فریاد است…

  • Yasin می‌گوید:

    درود!
    موفق باشید.
    http://www.1yas.wordpress.com

  • mehrankarzari می‌گوید:

    سلام من کارمند شرکت سپنتا و ایز ایران هستم می خواستم ببینیم می تونم کمک کنم شما را اگه میشه بگین کجا ساکنین تا بعد

  • سجاد می‌گوید:

    =((=((
    ای برادر همین فیلم رو سر ما هم در آوردن ولیم ما بلانسبت شما خنگ نبویدم!!!!!
    ما از قبل می دونستیم که باید متقاض داشته باشند تا وصل کنند منم هرچی رو داشتم و هرچی بچه محل و دوست و رفیق بود جمع کردم. و گفتم و که برن درخواست بدن. همچین کف کرده بودند که نبودی ببینی.
    توی چیک ثانیه محله ی مارو پشتیبانی کردن ما هم حالش را بردیم بی خبر از اینکه اینان همه سیاهی لشکرن و من و یکی دوتا از دوستان فقط ای دی اس ال می خیام
    توام امتحان کن
    امدوارم که به جمع ما بپیوندی

  • Mory می‌گوید:

    آخرین راه حل اینه که خونت رو عوض کنی :دی

  • سحر می‌گوید:

    خب از سر کوچه رییس جمهور بگیر ارزون و کار درست! سروش دلت خوشه ها!

  • ali786 می‌گوید:

    سلام
    آخ گفتی سروش ، بعد میان تو وبلاگشون سریال آپلود می کنن !
    داغ دلم تازه شد
    موفق باشی خیلی خوب نوشتی پسر

    یا علی مدد .

  • رضا می‌گوید:

    آقا من پایه هستم فقط هواپیماش از شما 🙂

  • […] اصلاً سر همین پست اخیر.که میرزای عزیز  شرمنده‌مان کرد.از نام چه پرسی و پانته‌آ و مهران […]

  • پلنگ صورتی می‌گوید:

    استاد گرامی چه جوری می شه دست ما بدبخت بیچاره ها هم به این کمیک بوک ها برسه (اجرش محفوظ می باشد) لطفا راهی پیش پای ما بذارین چون بنده حقیر سراپا تقصیر اخیرا پس از تماشای فیلم شهر گناه روبرت رودریگز شدیدا وارد امورات کمیک بوکی شده ام…
    دیگه این که چرا تو این وبلاگ وزین و رنگین و سنگین و… اصلا حرفی از تام و جری و چوبین و اسفنج باب و پلنگ صورتی عزیز (ایهام دارد) نمی شه؟!

  • مرتضي بهمني می‌گوید:

    فقط ميتونم بگم دركت ميكنم ! تو با سرعت هفت كيلوبايت در ثانيه تا حالا كانكت شدي !؟
    همين !

  • فرهود می‌گوید:

    سلام
    بابا adsl هم بخوره تو سرشون بی‌شرف ها محدودیت حجم که دارن به درک ولی اینکه هر روز خطت قطع باشه و بخوای دست به دومن پشتیبانی بشی و اونها هم کاسه کله دستت بدن واقعا دهنتو سرویس می‌کنه

  • theone می‌گوید:

    من در منطقه مخابراتیم یک سری مشکلاتی داشتم از جمله اینکه تجهیزات ای دی اس ال رو نصب نکرده بودند و بعد هم که نصب کردند خط من پی سی ام بود یعنی رو RU من تلفن داده بودند و نمی شد که روش ADSL بگیرم مرکز مخابرات هم من رو سر می دوند و من رفتم سراغ وزارت خونه. روابط عمومی مخابرات خیلی ادعای اینترنت پر سرعت و این حرفها رو می کنه به خاطر همین که ضایع نشه پیگیر هستند. من با یک خانومی در روابط عمومی صحبت کردم مسئول تالار گفتگوی وزارتخانه بود ایشون خیلی عذر خواهی کرد از من بابت این مشکلات و گفت ما موظیفم که مشکل شما رو حل کنیم. من واقعا شاخ درآوردم و خودش تماس گرفت با رئیس مرکز مخابراتی ما و این شد که آقایی که تا دیروز می گفت ما در منطقه شما ظرفیت نداریم که بتونیم خطتون رو نرمال کنیم گفت شما یک در خواست بنویس و یک خط ثبت نام کن اون رو بهت نرمال می دیم و این شد که با پیگیری اون خانوم تقریبا در کمتر از یک هفته مشکل یک ساله من حل شد. به تو هم پیشنهاد می کنم به وزارت خونه بری و به روابط عمومی شکایت کنی و حتی از اون هم بالاتر بری و سازمان بازرسی شکایت کنی که بین مراکز مخابراتی تبعیض قائل می شوند. تا فشار نیاری کار پیش نمیره. ممکن هست که مرکز مخابراتتون به تو بگه ما فقط مسئول برقراری Voice رو خط شما هستیم اما این حرف کاملا غیر قانونی هست یعنی اونها باید تمام خدمات زیر ساخت رو بدهند. پیشنهاد من اینه که پیگیری کن از همه کانال ها 🙂

  • محمد کشوری می‌گوید:

    وای به درد من دچاری ؟ توروخدا به منم بگو چیکار کردی من که دیگه تقریبا مطلب نمیتونم بنویسیم چون صفحه معظم گوگل رید 7 دقیقه طوی میکشه تا بالا بیاد . وای روزگار غریبیست نازنین …

  • Approach می‌گوید:

    بسم الله
    سلام. پیش‌نهاد می‌کنم محل زنده‌گی‌تان را عوض کنید و ساکن منطقه‌ای شوید که وضعیتش به‌تر است! پیش‌نهاد سجاد هم به نظر عملی است.
    یا علی

  • حسين می‌گوید:

    اين عدم دسترسي به ADSL، هر چه قدر هم كه دردسر براتون ايجاد كرده به نقل قول روزآنلاين و جناب مسعود بهنود مي ارزيد:
    http://www.roozonline.com/archives/2008/02/post_6191.php
    كاش من هم ADSL نداشتم!

  • محسن می‌گوید:

    هرچه سعی میکنم که کلاس بگذارم و بگویم همان یک کامنت کافی بود باز هم نمی شود فقط یک سوال می کنم یعنی تمام این ذوق زیبایی نگارش شما سر همان شرطی کردن فرشته خانم لعنتی است؟!!!!!!

  • حامد می‌گوید:

    این داداش ما را ببین چقدر دلش لک زده برای ای دی اس ال یا به قول ما «ان دی اس ال». مزخرفه. یک چیزی حدود دو سوم زمانی که اشتراک می گیرم خط مشکل دارد. همین چند وقت پیش زنگ زدم پشتیبانی طرف می گه خط تلفنت قطعه، میگم ننه ات خوب بابات خوب دارم با همان باتو صحبت می کنم میگه باشه قطعه. خلاصه بعد از کلی زنگ زدن و عیب گذاشتن روی دستگاه و مودم و خط، از پشتیبانی آمدند دیدند روی هیچ چیز نمی توانند عیب بگذارند گفتند خوب دایل آپ استفاده کن که سرعتش بیشتره. من هم فقط می توانستم از این همه عنایت تشکر کنم.

  • احمد می‌گوید:

    سلام
    منم توی این خراب شده هستم

    چند روزه پیش گفتن یه شرکت برنده شده و از 20 فروردین راه می افته

    جان تو منم پایم که مادره کله مخابرات چمرانو بگاییم

  • […] 24, 2008 توسط WalKer In the Woods امروز کشف کردم که علاوه بر کی برد می توان “فریزر” رو هم گاز گرفت. روی در تعمیر گاهی […]

  • maryam می‌گوید:

    سلام
    اینجا چه خبره؟

  • علیرضا می‌گوید:

    سلام. داشتم در مورد ساپورت ADSL تو منتطقه مخابراتی چمران تو گول سرچ میکردم به وبلاگ تو برخوردم. منم مشکل تو رو دارم متاسفانه.
    یه راهی هست واسه راحت شدن از دایل آپ لعنتی. شرکت لایزر اینترنت بی سیم میده تو این منطقه. می تونی از اونا سرویس بگیری:
    http://www.laser.ir

    ———-
    خواب بزرگ : ممنون علیرضا جان! من الان به همت همین شرکت معظم 4 ماهی است از سوراخ فوری رها شده ام.اما می دانی که هزینه ای که بابت 128 وایمکس می پردازی چیزی حدود 6 برابر هزینه همان پهنای باند در ای دی اس ال است….و این سوراخی است که شاید فوری نباشد اما انصافن عمیق است!

  • هامون می‌گوید:

    منم تو ی این مرکز مخابرات کوفتیم
    ولی یه فرقی با شما دارم چون من رکورد جهانو دارم.
    داشتم یه عکس دانلود میکردم(بعد از 100 سال)نوشت که 5 روز و 8 ساغت طول میکشه. نگاه کردم دیدم سرعته دانلودم1 بایت در ثانیه س. مغزم ترکید الانم چند وقتیه که دارم یه نقشه میکشم برم سازمان ملل شاید اونا یه کاری برای ما بکنن.
    تازگی ها هم یه شرکت(فن آوا)اومده میگه که این منطقه رو ساپورت میکنه وقتی زنگ میزنی میگه فیبر نوریه و نمیتونه کاریش بکنه.
    خداییش سرعت دانلود تو افغانستان بیشتر از یه بیت در ثانیه س.

  • mehraban می‌گوید:

    salaaaaaam be shoma dostaye golam ke hamaton inja payam gozashtin mikham mozhdeh bedam
    horaaaaaaaaaaaaaaaaa
    horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    belakhare to in mantaghe chamran yekasi khadamate adsl gharar dade
    berid in sito bebinid
    faght 2am konid ke hajatam rava beshe kheyli zod
    az tahe del 2am konidaaaaaa

    http://www.fanava.com/

    be omide didar
    ya alii

  • برای آقای نعمت پور می‌گوید:

    آقا رضا سلام،
    به جای این که به همه ی لر ها توهین کنی بهتره که خودتو سنگین نگه داری. چرا توی این مملکت همه به هم فحش می دن؟ همه جا خوب وبد هست. پس عزیزم از این پس به هیچ کس توهین نکن چون خودت هم مثه بقیه کامل نیستی.
    دوستدار شما، یک لر

این چیست؟

شما در حال خواندن از تو متنفرم سوراخ فوری! در خواب بزرگ هستید.

فرا

