کمیک و باز بیشتر

ژانویه 23, 2008 § 9 دیدگاه

خوشا بحال ADSL داران.

همان ADSL  دارانی که از حال ما غافلند.

بروید در این کمیک‌ها غرق شوید.

+ و تو چه دانی که …

§ 9 پاسخ برای کمیک و باز بیشتر

  • سلام به خواب بزرگ
    ممنون بخاطر لینک ها. من اکانت رپید شیر دارم.دانلود کمیک ها برام بدون دردسره. هر کدوم رو که میخواهید بفرمایید تا دانلود کنم و به آدرس مجله ارسال کنم.

  • آذین می‌گوید:

    خوشحالم که آهنگه رو دوست داشتید 🙂

  • هر وقت فرمودید در خدمتیم.لینک هر کدام رو که میخواهید ارسال کنید. سی دی رو کت بسته تحویل بگیرید!!!
    (مطمئن باشید این سی دی به سرنوشت سی دی های شب چله دچار نخواهد شد!!!)
    منتظرم….شاد باشی

  • mychamber می‌گوید:

    آقا دانلود کنیم بزنیم رو سی‌دی بفرستیم؟!

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    به آخرین پدرخوانده و mychamber :
    آه رفقا ! شرمنده می کنید.راستش انکار نمی کنم که در تب آنها می سوزم.اما حقیقتش دوست دارم این زحمت را بدهم به یک «خوره» که همه اینها را واسه خودش بخواهد.بی تعارف بگویم اینجوری عذاب وجدانم کمتر خواهد بود و …
    اگر خوره بودید و اینها را برای خودتان – این خیلی مهم است- خواستید …بسم الله .کور از خدا چه می خواهد مگر؟!

  • مطمئنا من مثل شما خوره نیستم اما علاقه مندم.
    این لینک رو هم ببین. جالبه!!!
    دوباره یکی به اسم خودش مطالبت رو نوشته.
    http://www.sohail2d.com/content/view/2123/2/

  • متسفانه خیلی از لینک ها پاک شده اند و دیگه قابل دسترسی نیستند.
    دارم میگردم هر کدوم که درسته میگیرم.

  • بهرنگ می‌گوید:

    tin tin………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • golmaryam می‌گوید:

    درخصوص کوچکی دنیا که فرموده بودید، باید عرض کنم که تصادفاً ما پس از دیدن برخی از دوستان دوستانمان، ترغیب شدیم که وبلاگشان را هم بخوانیم. در همین راستا برخی از دوستان آن دوستان را هم کشف کردیم و فهمیدیم همچین الکی هم نیست که ما با بعضی ها دوستیم و انتخاب آنها را هم می پسندیم خوب. بعد هم این آیه بسیار مقبول افتاد.

این چیست؟

شما در حال خواندن کمیک و باز بیشتر در خواب بزرگ هستید.

فرا

