کمیک ریدر چیست؟ یا چطور یک کمیک ‌خوان حرفه‌ای شویم؟

ژانویه 17, 2008 § 7 دیدگاه

 

کمیک‌هایی که از اینترنت دانلود می‌کنید اغلب زیپ شده ( با پسوند CBZ) یا رار شده (با پسوندCBR) هستند.بعد باز شدن فایلها شما با یک سری تصاویر BMP یا GIFیا JPEG  طرف خواهید بود.آنها را با چه نرم‌افزاری نگاه می‌کنید؟ برای خواندن دیالوگ‌ها مجبورید هی روی تصویر زوم این و برای دیدن کلیت آن مدام زوم بک کنید. چاره چیست؟

خیلی راحت است. از CDisplay کمک بگیرید.این نرم افزار کوچک و کارآمد و رایگان مخصوص خواندن کمیک طراحی شده. فایلهای تصویری رایج را هم راحت می‌خواند. و گذشته از حسن‌های بسیارش شما را  همیشه از امکان یک زوم قوی و فوری بهره‌مند می‌کند. کافی است نشان‌گر موس را روی قسمتی که می‌خواهید ببرید تا فوراً تصویر بزرگتری از آن را ببینید. این زوم به دردبخور ابداً مزاحمتی ایجاد نمی‌کند چون به راحتی می‌شود نشان‌گر را خارج از تصویر کشید و کلیت تصویر را یکجا دید.

 نسخه 1.8 CDisplay را از اینجا دانلود کنید ( یا اینجا یا اینجا)

توضیحات مفصل درباره کمیک‌ریدرها

§ 7 پاسخ برای کمیک ریدر چیست؟ یا چطور یک کمیک ‌خوان حرفه‌ای شویم؟

  • ناشناس می‌گوید:

    تنها چيزي كه دوستان بابمان يادشان رفته بود كه بهش معتادم كنن همين كميك باز بودن بود.يعني آنها يادشان نرفته بود من مقاومت كرده بودم.كه آن هم به لطف شما شديم.معتاد را مي گويم.دستتان درد نكند.اما جور كردن موادمان هم با خودتان.

    پست قبلي ره هم سراغ امروز گرفتم.ممنون.

  • شیزوفرنی تنها می‌گوید:

    شديدا با م.ايلنان موافقيم در كامنتش در پست قبل.كامنت خصوصي نداريد و زرپ زرپ ميرويم جي ميل.

  • امید غیائی می‌گوید:

    کلامنت های قبل را نخواندم اما من برای خودم همه اینها رو میخوام دانلود کنم. اینترنت پر سرعت هم دارم.
    فقط خدا کند این رپیدشر ها که شما لینکمانکردید آنجا مشکل نداشته باشند. من که از این رکبها زیاد خوردم.
    هر کدام کامل شد دودستی تقدیمتان میکنم.
    بدون تعارف و از این جور حرفها.
    ممنون.واقعا خیلی ممنون.
    همین.

  • lgodfather می‌گوید:

    سلام سروش جان
    اگر ممکنه چند تا مرجع درست و حسابی برای دانلود کمیک معرفی کن.
    ممنون

  • reze می‌گوید:

    سلام
    چرا اين نرم افزار مطابق تصوير شما زوم نمي كنه

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    به reze : باید بروی از این مسیر: آپشن – کانفیگور- پروگرام ستینگ و بعد زومینگ اش را تیک بزنی و تنظیمات دلخواهت را انجام دهی

  • کمیک شاپ می‌گوید:

    […] چطور یک کمیک‌خوان حرفه‌ای شویم؟ […]

این چیست؟

شما در حال خواندن کمیک ریدر چیست؟ یا چطور یک کمیک ‌خوان حرفه‌ای شویم؟ در خواب بزرگ هستید.

فرا

