کمیک بازان جهان متحد شوید!

ژانویه 15, 2008 § 13 دیدگاه

 

اکنون کدام شما …آری کدام شما اینترنت پر سرعت + معرفت دارید؟

به شکل دیوانه‌واری ذوق‌زده ام…به چند منبع بزرگ دانلود شاهکارهای کمیک و گرافیک‌نوول زده‌ام. اما نمی‌توانم دانلودشان کنم.چون اینترنت پر سرعت ندارم.

بزودی منتظر یک سورپرایز بزرگ  باشید. خواب بزرگ امیدوار است دوستان عزیزش او را از ثمره این جستجو بی‌نصیب نگذارند و  بعد آن پست موعود دلش را با چند سی‌دی آتشین شاد کنند.

شهر گناه/ تیمارستان آرخام/بازگشت شوالیه سیاه /از جهنم / نگهبانان و …

و  تو چه دانی که گرافیک‌نوول چیست…

§ 13 پاسخ برای کمیک بازان جهان متحد شوید!

  • PAPILLION می‌گوید:

    سلام. سروش روحبخش گرامی من چند وقتیه که با وبلاگ شما آشنا شدم. وبلاگت از چند جهت خوبه یکیش اینکه موضوع تازه ای داره. بین ما ایرانیا خیلی کم به کمیک بوک پرداخته شده و با کارای کسایی مثل مرجانه ساتراپی و امثال شما مردم کم کم دارن باهاش آشنا می شن. معرفی ریموند چندلر یکی دیگه از نمونه های خوبیه که می شه نام برد.موفق باشی.به ما هم سری بزن.

  • ناشناس می‌گوید:

    دوباره سلام. ممنون از این که به من سر زدی. شما اولین کسی هستین که تو وبلاگ من که تازه از دیشب به راه افتاده کامنت نوشته و این خیلی خوبه.دو تا پست تازه نوشتم که خوشحال می شم سر فرصت بخونی.راستی من رو هم به فهرست کمیک بازان جهان اضافه کن.

  • کمانگیر می‌گوید:

    قربان بفرستید لینک ها رو خوشحال میشم کمک کنم.

  • خطير می‌گوید:

    ما هم هستیم.

  • ميم ميم می‌گوید:

    خواب بزرگ به سلامت باد
    قضيه ي آب و كوزه و تشنه لبيست ! قبلن گفته بودم كه به چه گنجينه اي دسترسي دارم ، نگفته بودم ؟! {چشمك}
    پنجشنبه سي دي ها رو تحويل مي دم.
    لينكارو بفرست…

  • شیزوفرنی تنها می‌گوید:

    عارضم خدمت شما كه:
    موانع براي پست نوول برداشته شد.
    هول نزن عزيز.ما هر گرافيك نوول را خواستي تقديم ميكنيم.البته اگر با معرفتهاي قبلي نبودند.وسط امتحانا ويرش راانداختي به جان ما.نگهبانان تمام شده و ما برگشته ايم به نوستالژي خودمان.تن تن ميخوريم.

  • آراز بارسقیان می‌گوید:

    بابا بی خيال اينا رو که من دارم، تازه کشفشون کردی؟
    چرا هر چيزی رو که پيدا می کنيم فکر می کنيم تا حالا کسی نداشته يآ خودمون اولين مکتشف اون هستيم؟
    خواستی ندا بده برات بفرستم يآ اگه نبود برات بگيرمش!!!!

  • سلام سروش جان
    ما میدانیم کمیک چیست
    ما اینترنتمان سریع راه میرود
    ما اکانت رپید شیر هم داریم
    ما کلا آدم شادی هستیم…
    خبرم کن تا برات ردیفش کنم.

  • insomniac می‌گوید:

    لینکاشون بذار حداقل

  • شیزوفرنی تنها می‌گوید:

    ميبينيم كه بسي خرسنديد.
    از كشف تازه و استخوان گذاشتن لاي زخم كهنه ما كه دارد پدر در مياورد.
    لينك وعده داده شده گم شده.تا شب پيدا مينماييم حتما.

  • ارنستو می‌گوید:

    ببین تو لینکارو بذار
    به جانه عزیزم قول میدم دانلود کنم بیارم دفتره مجله
    خوبه؟
    لینک بذار دیگه نامرد

  • شیزوفرنی تنها می‌گوید:

    بچك ميلت را عزيز.

  • Bamdadi می‌گوید:

    اگر منبع محدودیت خاصی نداره، لطفا توی وب‌لاگت معرفی کن. من خط زیاد سریع ندارم ولی علاقه‌مند هستم که ببینم آثار رو.

    اگه تمایل نداری که به صورت عمومی لینک‌ها را بنویسی، لطف کن و برام ای‌میل کن.

    موفق باشی

این چیست؟

شما در حال خواندن کمیک بازان جهان متحد شوید! در خواب بزرگ هستید.

فرا

