قصه دیگران

ژانویه 6, 2008 § 9 دیدگاه

شخصیت قصه دیگران شدن لذت بخش است.

ممنون خازیل جان . ممنون 

§ 9 پاسخ برای قصه دیگران

  • سلام
    واقعا باید لذت بخش باشه!فعلا به من که پا نداده! نمی دونم به شما داده یا نه؟
    سری به من بزنین…با رد و بدل لینک هم موافقم
    قربانت

  • ناشناس می‌گوید:

    اول مي روم وب خازيل و بعد هم در آرشيو بيگ اسليپ خاطره مي خوانم.
    بلايي به سر من آورد نوشته شما كه…

  • سوفیا می‌گوید:

    سلام
    خواب بزرگ وبلاگ بی نظیری است در بین وبلاگهای دیگر. یک چیز منحصر بفرد دارد انگار که خواندنش را اینقدر لذتبخش می کند. آن پست «بهترین سالهای زندگی ما» معرکه بود واقعا.خیلی کیف داد. دستتان درد نکند.

  • سوفیا می‌گوید:

    دوست داشتنی ترین پست خواب بزرگ برای من آن ترانهء نیک کیو بود. که خدا می داند چند بار بهش گوش دادم.

  • shirin می‌گوید:

    بله …..واقعالذت بخش است.من این رامی دانم.خاطرات ان سالهاباقلم توفوق العاده س….

  • نبی بهرامی می‌گوید:

    آره خیلی کیف میده… حتی گاه شخصیت انشا دادش کوچیکت باشی .. که معلم بهش نمره 15 داده …

  • شیزوفرنی تنها می‌گوید:

    با دوستان موافقم.
    ولي قرار نيست كه اين را پست جديد حساب كنيم؟
    بنويس خواب نارنجي پوش.
    مطلب سيگار رو ازت طلبكارم.
    :دي

  • محبوبه میم می‌گوید:

    این وبلاگ را نگاهی بینداز .به نظرت همانی نیست که آدرس داده ای .به نظرت هردو یک نفرند ؟
    http://www.asareno.blogfa.com
    حالا می رویم سراغ خازیل

  • Ali akbari می‌گوید:

    سلام دوست عزیز من علی اکبری هستم خبرنگاری درحاشیه، قبلا فعال سیاسی ونظریه پرداز بسیج دانشجوئی بوده ام وبادوستان قصدداریم وبلاگی به مناسبت انتخابات مجلس وپس ازآن ریاست جمهوری راه اندازی نمائیم خوشحال می شویم که شما هم عضونویسندگان وبلاگ باشید تاضمن پوشش خبری انتخابات ازتحلیلهاوخبرهای آزادواختصاصی جنابعالی هم بهره مندشویم
    برای عضویت کافی است یک رمز به ما بدهید
    http://www.ali-akbari.com آدرس من
    http://www.7yar.blogfa.com آدرس وبلاگ بیست و چهار اسفند

این چیست؟

شما در حال خواندن قصه دیگران در خواب بزرگ هستید.

فرا

