خواب سرخ

دسامبر 24, 2007 § 11 دیدگاه

§ 11 پاسخ برای خواب سرخ

  • امید غیائی می‌گوید:

    آهان نارنجی پوشیده اید وسط تصویر.بالای سر یکی از محبوبترین بازیگران زن سینمای ایران من.
    خوش گذشت؟!

  • مریم می‌گوید:

    خاصیت مهم این عکس اینه که هر کی داره یه طرف رو نگاه می کنه

  • م.ایلنان می‌گوید:

    دراین خیابان
    درنیم روز ناواقع
    قیافه هایی تکرار می شود
    که درتناسخ شان
    بازگفت بی معناست
    ودر تواردشان
    بارلعنت دیدار
    عزیز من چه گریزی درآبگینه حصار؟
    ***
    باید باشد.حتمن باید باشدوگرنه همین جور بی دلیل که سراغش نمی رفت این خواب بزرگ.سروشی که خبر گذشته های نفرینی را می آورد دوست ندارم.نمی توانم بایاد آن روزها که خیال می کردیم بیدارشده ایم اما هنوز وهنوز خواب بودیم به سرخوشی برسم.
    ***
    عزیزمن اگر هم می گریزی درآبگینه حصار برو به جاهای خوبتری که یاد حماقت ها(یی- مان-شان)نیفتیم.ای خواب…ای خواب بزرگ

  • ناشناس می‌گوید:

    خوش گذشت.؟
    ولي واقعا اين عكس قابل بررسيه.
    توش حتي از عكاس هم عكس مي گيرن.
    به اضافه اينكه نه واقعا وجهه جهاني اين عكس با توجه به حضور خاتمي توش چي مي شه.

  • شيزوفرني تنها می‌گوید:

    چاره اي نيست جز اينكه بگم فسمت نبود همديگرو ببينيم.سالن شلوغ و تپل تر شدن تو نسبت به عكست و گوشه گيري ذاتي من كه اجتناب كردم از آمدن به رديفهاي جلوتر و ديدن تو نامجو كه مشتاق ديدارتان بودم و هستم.خاصه كه اسمي ازت نشنيدم و فكر كردم حضور نداري در اين خواب سرخ.

  • D: آخی! چلچراغ چه قدر نویسنده جدید پیدا کرده!

  • Keshvary می‌گوید:

    عکس جالب انگیز ناکیه …

  • من نازنین می‌گوید:

    آی کلک به خودتم که رسید

  • من نازنین می‌گوید:

    ببخشید ای

  • بهرنگ می‌گوید:

    خوب…تو خبرها خوندم که اونشب یه جایزه هم به نامجو دادن..به عنوان افتخار ملی موسیقی یا یه همچه چیزی..ایشون هم پشت تریبون تشکر کردن و گفتن تو نگهداری وسایل شخصیشون بی دقتی کردن و چندتا از آهنگهاشون بطور غیر مجاز به دست مردم افتاده و ایشون از این مساله ناراضی هستن و…
    کاملا بدون شرح بود..قصد فقط نقل خبر بود…تفسیر با بزرگانی چون شما…

  • شوخي می‌گوید:

    خاتمي رو بي خيال! نگاه موشكافانه ي مهندس اكبرپور رو داشته باش كه به افق هاي نامرئي دور خيره شده است!!! به چه مي انديشد؟

این چیست؟

شما در حال خواندن خواب سرخ در خواب بزرگ هستید.

فرا

