فوتو مرکب

دسامبر 9, 2007 § 19 دیدگاه

1.در دو سالگی بخاطر کشف کلیشه های تلویزیون گریه می کنم

2.کنار پدرم، نیکان کوثر و بهنام خمیسی. دفتر تحریریه گل آقا. 15 سال پیش

3.و حالا در 28 سالگی .همین حوالی

§ 19 پاسخ برای فوتو مرکب

  • خیلی وقت ها که نوشته ها تو میخوندم تو ذهنم تصورت میکردم. البته عادت قدیمیه…
    جالبه برام!!!! همین شکلی بودی. حال کردم با خودم.

  • ناتالی می‌گوید:

    اون وقت چقدر عصبانی!

  • خازییل می‌گوید:

    ای سروش توی آن عکس های زرد
    به این پدر بزرگ مدرنت بگو بخندد

  • golforoushi می‌گوید:

    سلام!
    والا مادرجون ما تو چلچراغ شوما رو خوندیم و کلی استفاده کردیم و بعدش وبلاگ مون رو از پرشین بلاگ اوردیم این جا. بعدش هم دیدیم سوال داریم و پاشدیم اومدیم به آدرسی که داده بودین. ولی از شوما چه پنهون همین که چشم مون افتاد به این هیبت و عصبانیت شوما(ماشالا هزار ماشالا!)سوال مون از ذهن مون پرید!
    موفق باشین و مرسی بابت مطلب چلچراغ.

  • ماهان می‌گوید:

    manam intor tasavoret nemikardam.

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    به ناتالی و golforoushi و سایر رفقای احتمالی:
    راستش من هنوز نمی توانم درست جلوی دوربین بایستم.به ندرت عکسی دارم دور از لودگی و مسخره بازی .برای پیدا کردن یک عکس آبرومند هم کلی گشتم.باور کنید خواب بزرگ اینقدر اخمو نیست.

  • خازییل می‌گوید:

    اینجا دیگر نظر خصوصی ندارد که بگوییم :

    لذت بردیم از زیرکی مواجی که بین گذاشتن این پست و پست قبلی سیلان می کند . عمو

  • golforoushi می‌گوید:

    سلام مادر جون! من رفتم کلی فکر کردم و یادم اومد که چی می خواستم بپرسم. بعدش اومدم و کورمال کورمال و چشم بسته- واس این که از خوف شوما دوباره سوالم یادم نره البته!- اومدم کامنت دونیت رو باز کردم و دیدم که گفتی… به نظر من عکسای لوده صمیمی ترن. ولی صلاح کار خویش را خسروان و اینا… و اما ببخشید بابت سوالایی که می پرسم و وقتی که بابت خوندنشون می ذارین. شوما حتمن به حق انتخاب خودتون در مورد جواب دادن یا ندادن توجه دارین و به خاطر این مزاحمت از من دل خور نمی شین… چندون البته!
    1. می شه فونت نوشته ها و کامنت ها رو توی صفحه تغییر داد؟
    2. امکان دست بردن توی قالب وبلاگ هست؟(گویا پولیه؟)

    بازم ممنون.

  • بنفشه محمودی می‌گوید:

    آن آقای قدبلند نیک آهنگ کوثر نیست احیانا؟!
    حالا که کلیشه ها را کشف کرده اید چه، باز هم گریه می کنید؟
    (چقدر خوب است که اینجا می شود ، گذاشت. من عقده دارم که در کامنت ها ، بگذارم. تنبلی ام می آید جای دیگری تایپ کنم و کپی کنم!)

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    به خازییل:
    برادر جان! بیشتر شبیه دلبستگی های آدمی بود که هنوز در بند تصور دیگران است و ترسید مبادا با گوژپشت نتردام اشتباه گرفته شود.زیرکی در کار نبود.که تازه مواج هم باشد!

    به golforoushi :
    تا انجا که می دانم دو تا فونت آریال و تاهما به عنوان فونت های رسمی فارسی در وب شناخته می شود فقط.
    در قالب های وردپرس دات کام هم نمی توان دست برد.باید رقم ناچیزی پرداخت که برای ساکنین ایران البته دردسر دارد.حکایت وردپرس دات ارگ البته فرق می کند.

    به بنفشه محمودی:
    نیکان البته قد بلند است. اما در این عکس خاص البته نمی توان چیزی از قدش فهمید چون همه نشسته اند و او ایستاده است. همانی است که محاسن دارد.( آن ماجرای عقده و اینها را نفهمیدم. امیدواریم فحش نبوده باشد!)

  • شمسی خانوم می‌گوید:

    ممنون! ببخشید به خاطر مزاحمتی که ایجاد کردم.

  • golabatun می‌گوید:

    وای من عکس شما رو ندیده بودم ، میترسیدم
    حالا که دیگه….
    چه جراتی داشتم اون چرندیات رو نوشتم براتون
    آیکون ِ ترس و لرز و حساب بردن و اینا !!

    بعدم از بابت ِ اون لینک یک دنیا ممنون

  • خازییل می‌گوید:

    منظور ما هم همین بود سروش جان .

  • maryam می‌گوید:

    خدا امشبو به خیر بگذرونه! من باز نشستم پای وبلاگ تو… نمی دونم فردا چه جوری وبلاگت رو معرفی می کنم! از ما گفتن! راستی… تو پست قبلی کم خودتو معرفی کرده بودی که اینبار با عکس اومدی؟! 🙂

  • بهرنگ می‌گوید:

    نه خیر..این آقای خواب بزرگ در حالت عادی اصلا اخمو نیست..در حالت غیر عادی هم خوب همه اخمو هستن!! به هر حال..من چند تا عکس غیر اخمو از ایشان دارم که اگر اجازت دهند در وبلاگم میگذارم ( با شناختی که ایشان از من و من از ایشان داریم، البته که اجازه نمی دهند و کار به خین و خین ریزی میکشد..طرفداران آزادی بیان کمک!!!!)

  • حميى موني می‌گوید:

    سلم
    خوبي خوشي؟
    با مطلبی با عنوان » انسان و آزادی » به روزم
    از نظر شما بهره میبرم

  • بنفشه محمودی می‌گوید:

    به خواب بزرگ درباره عقده و این حرف ها: نخیر آقا جان، فحش نبود. منظورم عقده گذاشتن ویرگول در کامنت ها بود که جاهای دیگر امکان ندارد!! کمی به بهتر دیدن روی بیاورید و ویرگول های ناچیز بیچاره را جدی تر بنگرید!
    البته درباره قد آقای «نیک» هم می توانیم قسم بخوریم که در این عکس پشت سر بقیه خودش را مچاله کرده!شما که از پشت سر چشم ندارید احیانا؟ ما که از روبرو می نگریم می بینیم!

  • Natalie می‌گوید:

    شما بفرمایید ما باور می‌کنییم : )

  • بهزاد خمیسی می‌گوید:

    درود دوستان عزیز
    اتفاقی عکس داداشمو دیدم کلی ذوق کردم !!!

این چیست؟

شما در حال خواندن فوتو مرکب در خواب بزرگ هستید.

فرا

