نوامبر 1, 2007 § 10 دیدگاه

1.بعد از تعویض ویندوز ، لایو رایترم کار نمی‌کند.دست ودلم به نوشتن نمی‌رود.انگار نه انگار که یک سال و نیم بدون این قرطی‌ بازی‌ها وبلاگ نوشته‌ام.بار اول به شکل رویایی سریع و شیک نصب شد و خیلی آسان قالب وبلاگ را شناخت.که چطوری است که وقتی من همان نسخه ویندوز را دوباره نصب می‌کنم.نمی‌تواند قالب را بشناسد؟
آی رفقای آی‌تی نویس.هست یاری‌کننده‌ای که مرا یاری کند؟

2.علی‌الحساب امکان ایندکس شدن مطالب را در موتورهای جستجو بسته‌ام.وقتی بعد از دو پست پیش حضرت گوگل فرخنده دلانی را در جستجوی «داستان سک..» » دخمل سک..» و یک دو جین کلیدواژه دیگر به اینجا کشاند ترجیح دادم فعلاً بی‌خیال ویزیتورهای گوگلی شوم و به همین چهارتا رفیق نازنین همیشگی دل خوش دارم.

3. هفته آینده گویا نمایشگاه مطبوعات است. یکی از روزها –احتمالاً نوزدهم – «خواب بزرگ» در غرفه چلچراغ حضورش (سر وتهش را ؟) به هم خواهد رسانید.
بسیار خوشحال خواهد شد از دیدار و گپ با رفقای که فرصت دارند و گذرشان به آنجا می‌رسد.تاریخش که قطعی شد می‌گویم.

4.سالها بود که دیگر موسیقی سنتی نشنیده بودم.
به لطف میثم نازنین و مجید عزیز و  به یاد روزگار شباب دیشب خودم را با لطفی و چاووش‌های اول انقلاب خفه کردم.
گریه بید و چاووشی 8 چیزهایی را درونم تکان داد که گمان می‌کردم مدتها پیش مرده است.

5.وه وه وه …این شهرام ناظری لعنتی دارد شاهنامه کردی را می‌خواند و صدای دف و تنبورش دارد کل هیکلم را می‌لرزاند.ما روزگاری کی بودیم؟
نمی‌توانم بنویسم .نمی‌توانم بنویسم.این پاکت سیگار من کجاست؟

§ 10 پاسخ برای

  • شیزوفرنی تنها می‌گوید:

    ooooooooof ke age ghesmat bashe biam agha soroosh!
    koli harf daram bahat!
    be omid c u dar nomayeshgah

  • sizief می‌گوید:

    اگر کلاً نصب نمی شه که احتمالاً مشکل از نصب نبودن سرویس پک دو یا ملحقاتشه. ولی اگر نصب می شه و مشکلات ِ دیگه داره که من ندانم 🙂

  • سا يه مي باشم! می‌گوید:

    1.خوب براي بلاگ خودتان در مجله تبليغ مي نماييد( به ما ربطي ندارد البته ,مجله ي خودتان است ,دوست داريد و خوب ميكنيد لابد!)2. ما به نمايشگاه مطبو عات نمي اييم ! گفتيم كه گفته باشيم 3.قول داديد ايميل ما را منتشر نكنيد ها! از ان جا كه ما در بلاگمان پته ي زندگي مان را ريخته ايم روي اب ونمي خواهيم ملت بدانند كه اين ماييم !!(لابد الان مي گويي كي خواست ايميل تو رو منتشر كنه!مي بينيد چه خوب ذهنتان را مي خوانيم ,اينقدر ما با هوشيم)

  • سروش روحبخش می‌گوید:

    شما را می شناسیم؟

  • Natalie می‌گوید:

    1 فكر كردم چشمهاي من لوگوي شما رو نمي بينه! بعد ديدم قالب عوض شده!
    2- ما روي «شايد ادامه دارد» شما حساب كرديم و بي اعتراض گذشتيم ها! نمي شه كه اين همه از ديدگاه مردانه بنويسي و رها كني!!

  • khazil می‌گوید:

    گویا همین هم بدک نیست !

    البته به سلیقه مان ایراد نگیرید . لطفن

  • سروش روحبخش می‌گوید:

    به Natalie :
    بله آن «شاید ادامه دارد» را می توانید بخوانید حتماً. راستش دارم ایده ها را جمع و جور می کنم. و قالب هم ..بله دیگر.
    یکی از تنها دردسرهای وردپرس قالبش است. قالب کوبریک که از آن استفاده می کردم چند روزی است چپ اندر قیچی شده و ناچار این یکی را فعلا جایگزین کردم.

  • محسن م می‌گوید:

    سلام سروش جان عزیز:
    شرمنده نتونستم یه مدت به وبلاگت سر بزنم.تاامروز که اومدم اهواز کتاب بگیرم الان هم اومدم خونه بچه هاا ینترنت adsl هم براهه{داغ دلت روتازه کردم ها؟هنوز اونجا خبری نیست؟} گفتم بهترین موقست ببینم دز چه وضعی.راستی وبلاگ جدید مبارک.غیراز اینکه وبلاگ عوض شده طریقه نوشتنش هم عوض شده.اگه کاری داشتی می تونی رو من حساب کنی.ان شاءالله تو نمایشگاه هم موفق باشی.

  • بنفشه محمودی می‌گوید:

    قابل توجه آقای خازییل که ما را به غلط گرفتن از خودشان متهم می کنند. ما از همه غلط می گیریم، نه فقط از ایشان!
    آقای هولمز، قرتی را با ت می نویسند نه با ط!

  • ميم ميم می‌گوید:

    سروش…
    اتفاق پشت اتفاق ! تا شده ام باور كن…
    اين شنبه كه برسد شايد بشود بخزم جايي،گوشه اي كه سيگاري با هم… آي خدايا…

این چیست؟

شما در حال خواندن در خواب بزرگ هستید.

فرا

