رفیق نگاری

اوت 13, 2007 § 14 دیدگاه


1.پروژه نيمه نصفه گنجه و چند تا ايده ديگر مدام وسوسه‌ام مي‌کند خواب بزرگ را دات کام کنم.
براي خودم شرط گذاشته‌ام تا منطقه مخابراتي خراب‌شده ما اينترنت اي‌دي‌اس ‌ال را ساپرت نکند با اين دايل آپ قاتل دور اين ايده خام نگردم.

2. طي دو هفته اخير ده‌تايي ميل با مرتضي رد و بدل کرديم. يک‌ ساعتي تلفني حرف زديم وسرانجام او به وعده تاريخي‌اش عمل کرد و برايم نامه نوشت.
اجازه داده نامه‌اش را بگذارم روي وب. اين نامه يک تحذير و هشدار حرفه‌اي‌ست به هر کسي که کار خلاقه مي‌کند.
هشدارش گرامي‌ست اما چندان به کار من نمي‌آيد. جوابي برايش نوشتم و منتظر نامه بعدي‌ام .اين نامه‌نگاري‌ها را روزي -شايد زود- مي‌گذارم اينجا. چون قضيه چندان شخصي نيست. حرف وحديث‌هاي دو نفر است که در اين مملکت به کار دل مشغولند. يکي بزرگتر و آب‌ديده‌تر و ديگري کوچک‌تر و جوان‌تر و خام‌تر. باشد که به کار ديگران هم بيايد.

3.من و بهرنگ تازگي هم را کشف کرده‌ايم. با طيف وسيعي از علايق سينمايي و فانتزي.
کي ديگر ممکن است از صداي نفس‌هاي عميق لرد دارت ويدر در جنگ ستارگان قديمي نوستالژي داشته باشد؟
قبلاً درباره «گروه» چيزکي نوشته بودم. روزگاري که  من بودم و مهدي و يوسف و حاتم و حافظ و رضا.
هميشه از اين کهن‌الگوي جمع‌ شدن يک گروه خوشم آمده . در فيلمها ديده‌ايد ديگر :هر کس مهارتش در چيزي‌ست؛ يکي چاقو انداز است ، يکي تردست است، يکي مغز متفکر است ، يکي استاد تيراندازي است و الخ…
حالا با خاطره آن گروه قديمي چنديست که گروه متاهلانه ما کم‌کم دارد شکل مي‌گيرد : مهدي و فيروزه ،بهرنگ و سودابه و مهرناز و من.با چند بازيگر مهمان. دور هم جمع مي‌شويم حرف مي‌زنيم و فيلم مي‌بينيم و بازي مي‌کنيم ..(بله ..بازي .همان بازي پانتوميم که يکي بايد يک کلمه را با ادا براي اعضاي گروهش توضيح بدهد و کل کل سر خلاقانه اجرا کردن، درست حدس زدن و خورده شيشه براي انتخاب کلمات سخت است)
مهدي‌اينها که همين کنار بودند. بهرنگ اينها هم آمده‌اند کوچه بغلي ما.
يکي از همين روزها -اگر بچه‌ها اجازه بدهند- پستي با عنوان «با اين شخصيت‌ها آشنا شويد» مي‌نويسم و تخصص اعضاي اين گروه را شرح خواهم داد.
عاشق «رفيق‌نگاري‌»ام.

§ 14 پاسخ برای رفیق نگاری

  • محمد می‌گوید:

    سلام …
    من عکس این آپت رو کپی کردم …
    موفق باشی…

  • عیسی ب می‌گوید:

    آقای سروش . من دیگر آن وبلاگ پرشین بلاگم را تعطیل کردم و آمدم در بلاگ فا . باز سر می زنم . بعد خواندن مطلبت .

  • بهرنگ می‌گوید:

    حال نمودیم یکی از ما برای کاری اجازه خواست! احساس آدم بودن و تمدن و "کپی رایت" غلیان نمود!!! سروش خان! کلیه حقوق محفوظ و مخصوص خودت…

  • خازییل می‌گوید:

    راستش را بخواهید سوا از رفقا که عرض نمودید /
    چشمم که به تصویر افتاد یاد آدم آهنی "چاق و لاغر" افتادم …

    عالی است . باور کنید خیلی عالی است .

  • گیوتین می‌گوید:

    خوب یه دقیقه صبر کنید ببینم٬ وعده ی دات کام٬ رفیق نگاری٬ به روز شدن منظم گنجه٬ چاپ گنجینه ی وسوسه انگیز نامه ها٬ هوم٬ ترجیح میدم خرج سنگین تو حساب آنلاینم داشته باشم تا چند یه دوجین چشم منتظر پشت در خوابگاهم:)
    از شوخی گذشته واقعاً ممنون بابت توضیحات. با توجه به اینکه نظر بصورت خصوصی فرستاده شده بود (و با توجه به اینکه حدس میزنم این مسئله به مشکل فنی وبلاگم برگرده٬ چون چند تا نظر دیگه هم خصوصی فرستاده شده بودن که به نظر نمیومد برای خصوصی فرستاده شدن نوشته شده باشن)٬ اجازه هست برای تصحیح اشتباهم از عین نقل قول کامنت استفاده کنم؟

  • سوفیا می‌گوید:

    خوب نامجو هم رفت…(اصل خبر در روزنامه حیات نو سه شنبه)
    دست برداشت از این میکده سر به سری
    ‍‍بای بگذاشت به اون راهی که فکر می کنه بهتره…
    کاشکی قضاوتی در کار بود…
    بدیش این است که این طور خبرها همیشه وقتی می رسد که آدم خودش هم حال و روز چندان خوشی ندارد. وگرنه می گفت بی خیال…
    و ما می مانیم و این برسش که مگر در این مملکت با نوابغ مان با هنرمندان بزرگمان با آنهایی که نمی خواهند در چهارچوب های بسته مان بگنجند چه می کنیم؟چه می کنیم؟وای وای وای…
    وقتی هنر به اتمام می رسه…

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    رفت؟ اوه …متاسفم.
    چی بگوییم سوفیا؟…چی ؟
    پ ن: اگر کسی مشتاق بود اصل خبر اینجاست:
    http://www.hayateno.org/Detail.aspx?cid=98953&catid=489

  • علیرضا می‌گوید:

    آقا ما منتظر ریختن اطلاعات این رفقات هستیم شدید!!
    هرچه سریعتر بهتر.میدونی که ایرانی ها تو فضولی اولن…

  • عیسی ب می‌گوید:

    جنگ ستارگان ! وای چه فیلمی . موسیقی فوق العاده جان ویلیامز . دوستی داشتم که می گفت زمانی که از همه چیز حسابی افسرده می شود میرود سری کامل این فیلم را می گذارد می بیند تا حالش خوب شود . ما هم که وقتی توی این سری آخر آن نیمه ی تاریک آناکین اسکای واکر بیرون زد حسابی حالمان گرفته شد. یادش بخیر زمان راهنمایی می رفتم بازی های جنگ ستارگان می گرفتم تا شاید بتوانم تکه ای از فیلم هاشان را تماشا کنم . یک مطلبی هم نوشته ام می خواهم نظرت را بدانم .

  • میم میم می‌گوید:

    سلام ،
    مستر روحبخش عزیز ، برای فرستادن ایمیل به شما ، یک آدرس نیاز دارم.
    می شود یک آدرس ایمیل محبت بفرمائید لطفن…

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    میم مییم عزیز
    ایمل من اینه :
    s.roohbakhsh@gmail.com

  • محسن م می‌گوید:

    سلام سردار:
    بازم ارادت.
    زیاد حرص نخور.ای دی اس ال هم میاد.میبینیمت.

  • حمیده می‌گوید:

    جلسه دوم آموزش فنگ شویی در برنامه خانه مهر روز چهار شنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۰.۵ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
    از امروز می توانید جلسات آموزش فنگ شویی که از طریق برنامه خانه مهر پخش می شود را از طریق این وبلاگ پیگیری نمایید.

این چیست؟

شما در حال خواندن رفیق نگاری در خواب بزرگ هستید.

فرا

