ستوان‌دوم و چند نکته دیگر

ژوئیه 10, 2007 § 17 دیدگاه

1.در ارتش ستوان‌دوم را می‌نویسند « ستواندوم» حتی نه «ستوان دوم » .آدم چطوری باید روش استفاده از نیم فاصله را به ارتش یک کشور یاد بدهد؟این قضیه مهم است.

2.یک دوجین رفیق تازه هستند که می‌خواهم لینکشان کنم .تنبلی می‌کنم .بعد دو هفته باید بگردم در تک تک کامنت‌ها ، تازه بلاگرولینگ هم یاری کند تا من شرمنده رفقای احتمالاً نازنینی نشوم …که در اوان جوانی از این که کسانی کامنت‌هایم را جواب ندهند هنوز دلخورم.
تازه بگذریم از این که برای یک دوجین دوست قدیمی می‌خواهم میل بفرستم و نمی‌فرستم.

3. کسی خبری از گیوتین دارد؟

4.فعلاً در کتابخانه دانشکده افسری‌ام . کور از خدا چی می‌خواهد؟

از این هفته در چلچراغ قرار است قسمتی راه بیفتد به اسم وبلاگ . من و آرش و امیر مهدی و چند تادیگه از بچه‌ها صفحه داریم و قرار است بدون محدودیت ژانر و موضوع و … چیز بنویسیم.
اسم صفحه من هست «مکانی در آفتاب» .طبق قرارمان با بزرگمهر عصر شنبه‌ها اجازه دارم نوشته‌های آنجا را بگذارم اینجا.

تا هفته دیگر کارها رو غلطک می‌افتد و خواب بزرگ تکانی خواهد خورد. مگر این که اوضاع برعکس شود و غلطک رو کارها بیفتد که آنوقت دیگر تکانی نخواهد خورد!

§ 17 پاسخ برای ستوان‌دوم و چند نکته دیگر

  • محمد حسن خان فرازمند می‌گوید:

    خداوندگارا به حق آن سبیل هایت ( راستی هنوز هم آن سبیل های پر پشت را داری؟ یا دادیشان دم تیغ جلاد هات؟) کاری کن که این غلتک لعنتی روی کار ها نیفتد/هیچ وقت هیچ وقت…

    پ.ن: راستی اگر عکس جدیدی بدون سبیل داری حتمن برایم بفرست.

  • امید غیائی می‌گوید:

    سلام. اول از این به بعد مطالبتون تو مجله رو اینجا میخونم. من تنبلی دارم تو خریدن جراید آقا جان. ممنون.
    همین.

  • نیما می‌گوید:

    به نظرم سنگاپوره. درس و مشقش زیاده یحتمل.

  • دیو می‌گوید:

    1. کماکان امان از بلاگ رولینگ فیلتر شده
    2. من اصولااین قسمتهای چلچراغ رو هر کی هر چی دوس داره توش می نویسه رو دوس دارم (چی شد؟!) مثل منطقه آزاد. البته امیدوارم از اون بهتر باشه این قسمت وبلاگ.

  • فرهاد می‌گوید:

    سلام
    انشاالله که همه چی درست میشه
    من آپم و منتظر
    «زماني که درستي مسير زندگيمان را به پرسش ميگيريم … »
    اینم ادرسم
    shirzad.wordpress.com

  • دانتون می‌گوید:

    به قول خارجکولی ها گفتنی:
    Don’t worry
    گیوتین نازنین ( جانم به فدای تیغه ی تیزش) در صحت و سلامت به سر می برد.

  • بنفشه محمودی می‌گوید:

    امیدوارم آن غلطکی که با ط نوشته ای بیاید و در همان کتابخانه دانشکده افسری از رویت رد شود!

  • محمد حسن می‌گوید:

    نخير جانا /اشتباه نگرفته ايم /سبيل هاي خداوندگارمان را فرموديم…براي خودش شوكتي داشت اگر مي ديديد

    حالا همه سبيلش را را با اين تيغ هاي ژيلت تقلبي كه اخيرا به عرش كبريايي قاچاق مي شود تراشيده است .

    ما هم باورمان نمي شد تلگراف زديم از روح جد كبيرمان كه همان حوالي منزل دارد صحت را جويا شديم /تاييد كردند

  • سیما می‌گوید:

    اسم وبلاگتان زیباست.عجالتن حرف دیگری ندارم.

  • سارا(1حشره) می‌گوید:

    جدن خوشحالم که پسر نیستم و مجبور به سربازی رفتن هم نمی باشم
    می تونیم اون صفحه ی شما رو تو 40 چراغ نخونیم بعد از اینجا بخونیمش

  • محمد الیاس می‌گوید:

    سلام. در پست قبلی من هم مطلبی نوشته ام درباره فیلم راز خوشحال میشم اگه بخونی و نظر بدی. در ضمن من در بدر دنبال این آهنگ مرغ شیدای نامجو می گردم سراغ داری؟

  • محمدرضافاتحی می‌گوید:

    سلام
    از آهنگ ترنج ممنون.

  • محمد الیاس می‌گوید:

    باشه دیگه. آهنگ ترنج رو به محمد رضا میدی. آهنگ مرغ شیدا و ترسم که اشک رو به ما نمیدی. در ضمن مرسی از بازدید و نظرت.

  • سینا سعیدی می‌گوید:

    خیلی خوشحال شدم وقتی خوندم که دوباره داری همون سروش قبلی می‌شی…

  • لاله خاتون می‌گوید:

    1-با هر نوع تغییر موافقم پس امیدوارم کارها رو غلطک بیفتد.
    2-فیلم "راز" احتیاج دارم

  • نینا می‌گوید:

    تمام روز دلم خوش بود به تاپیک فلسفه که تو سایت 40 چراغ قسمت تالار های گفتگو راه اندازی کرده بودم
    اعتراف می کنم هیچ کدوممون چیز خیلی زیادی از فلسفه نمی دونستیم
    ولی عاشقانه مطالعه می کردیم
    همه تشنه بودیم
    نمی دونم حس می کنم این کلمات نمی تونن حس منو منتقل کنند
    ولی به هر حال تالار های گفتگو بسته شد و من دیگه نمی دونم درد دل های یک آماتور فلسفه دوست رو به کی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا به کی بگم آقای روحبخش؟

  • م.عبدی می‌گوید:

این چیست؟

شما در حال خواندن ستوان‌دوم و چند نکته دیگر در خواب بزرگ هستید.

فرا

