27 سال قبل

مه 29, 2007 § 23 دیدگاه

خب رفقا…
سقوط آزاد در 28 سالگی …
برای کسی که فوبیای 30 سالگی دارد نشانه هشدار است.
که هنوز قبای ژنده و کپک زده خود را نمی داند به کجای این شب تیره بیاویزد.
به مرحمت لیدی عزیز دیشب عیش کردیم بسی.

§ 23 پاسخ برای 27 سال قبل

  • آذین می‌گوید:

    مبارکه آقا. مبارک شما و لیدی عزیز..

  • شانه بسر می‌گوید:

    خیلی تبریک میگم.

  • سورئاليست می‌گوید:

    بيشتر از شما مبارك ليدي باشد !

  • ماکان می‌گوید:

    تبریک میگم آقا!

  • نبی بهرامی می‌گوید:

    تبریکات لازمه سروش عزیز

  • بنفشه محمودی می‌گوید:

    تولدت مبارک. اما 30 سالگی اصلا هم به فوبیا نیاز ندارد. این را از کسی که دو سال پیش سی سالگی را پشت سر گذاشته قبول کن!
    30 سالگی برای زنان که سن کمال است. تو برو خود را باش که برای رسیدن به کمال باید تا 40 سالگی صبر کنی!

  • Osmosis می‌گوید:

    تولد شما را از درگاه ابدیت مسئلت می دارم

    هشتم خرداد خورشیدی

    (برسد به دست آقای هاید)

  • نیما می‌گوید:

    رفىق.
    تولدت مبارک.

  • فرهاد یلدا می‌گوید:

    به zirtitr.blogfaسر بزن

  • فرهاد یلدا می‌گوید:

    مبارک

    برقرار باشی دیوانه ی عصر جدید.

  • تولدتان بسیار بسیار مبارک باشد سروش الدوله.

    خداحافظ/ما که رفتیم/

    مایی که زیادی ترسو هستیم و حق هم داریم / فعلا اینجا جایی نداریم.

  • وحید می‌گوید:

    اي كه ۲۷ رفت و در خوابی… تولدت مبارک! این فوبیای ۳۰ سالگی هم به زودی حل می‌شه!

  • کتایون می‌گوید:

    سلام. خوشحالم.منم تبریک می گم.نمی دونم چندبار تا حالا اتفاقی به وبلاگ یکی از نویسندگان محبوبتون برخوردید که به من حق بدید خوشحال باشم یا نه ! (عجب جمله بندی!)در هر حال آرزوی موفقیت وسلامتی دارم براتون.خوشحال میشم به من هم سر بزنید.

  • pargolak می‌گوید:

    تو همون سروش روحبخشی هستی که توی 40چراغ هم می نویسد؟؟

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    به بنفشه محمودی: خب برای کسی که در 30 سالگی به کمالات می‌رسد معلوم است که فوبیا ندارد

    به pargolak :راستش گمانم همان باشم…(حالا این خوبه یا بد؟)

    به سایر رفقا: ممنون از لطفتان … یادم نمی‌آید هیچ وقت این تعداد تبریک را در زندگی

  • فواد خاك نژاد می‌گوید:

    سروش نازنين . من هم تبريك مي گم و اميدوارم ليدي گرامي سلام من را رسانده باشد . من هم اين روزها ارتشي شده ام و روي بازوي راستم نشان كماندويي مي درخشد . من هم احساس حماقت مي كنم از ژ-3 ها . يك شب كه از پادگان بيرون آمدي و شب هاي تهران را ديدي من را به ياد بياور كه زير پتوهاي كثيف آسايشگاه آرام اشك مي ريزم .

  • مسعود می‌گوید:

    تبریک. شما 28 سالتونه و فوبیای 30 سالگی دارید. من از 23 سالگی این مرضو گرفتم. (راستی من وبلاگمو از روی راهنماییهای شما تو 40چراغ تازه ساختم. ممنون)

  • سینا سعیدی می‌گوید:

    ا! مث اینکه تولدت بود.
    مبارکه!!!

  • مسعود می‌گوید:

    مرسی از کامنتتون. تقریبا تمام نکات راهنماییتون رو رعایت کردم. فقط سر یه نکته اش بدجوری گیر کردم. اونم قسمت " چطور لینک بگیریم؟".

  • سحر می‌گوید:

    کجایی؟

  • یک نفر مست می‌گوید:

    سلام سروش خان
    ازت دیگر خبری نیست؟ نمی یایی اونورا؟ آموزشیت چطور بود؟ بابا دلت میاد مارو اینقدر بی خبر بزاری؟

  • سنجاقک مهربون می‌گوید:

    سلام از وبلاگتون اولش خوشم اومد ولی بعدش که فهمیدم 40 چراغی هستین یه جوریم شد ولی به هر حال پیر شدنت مبارک

  • بارون تپلی می‌گوید:

    فقط سلام.

این چیست؟

شما در حال خواندن 27 سال قبل در خواب بزرگ هستید.

فرا

