کامینگ سون

مه 5, 2007 § 13 دیدگاه

پای انسان چند درجه بالا می رود؟
کثافت یا نظافت :پارادوکس‌های ارتشی
احمقها به بهشت نمی‌روند
ژ3: چهار کیلو دقیقاً چند کیلو است؟
بیایید در مقابل دشمن باله برویم
رئیس ، هی.. تو حرف می‌زنی؟!
مغ‌بچه یگان ما
و دهها نکته دیگر

روز اول که رفتم تصور می‌کردم مثل پلیس فیلم فیس‌آف تنها بی‌گناه جمع‌ام .
حالا بعد دو هفته می‌فهمم به قول برو بچه‌های زندان شاوشنگ اینجا همه ما بی‌گناهیم!…

ممنون از همه رفقایی که خبر از اینجا گرفته‌اند.
اینجا کامینگ خواهد شد …خیلی سون

خیلی خیلی سون

§ 13 پاسخ برای کامینگ سون

  • نرگس می‌گوید:

    حالا طعم آش هاش چطوره؟ خوبه!

  • محسن م می‌گوید:

    سلام عزیزم چطوری؟4-3 ساعت قبل اومدم کامنت ها باز نمیشد.آپ هم نکرده بودی.الان همینجوری اومدم دیدم آپ کردی.آشخوری مبارک.ازتو وبلاگ باید بفهمم با معرفت؟چشم رو هم بزاری تمومه.یادش بخیر زمانی که من خدمت بودم حال میکردم.تو هم سعی کن باهاش حال کنی.اگه سخت گرفتی سخت میگذره.راستی یکشنبه دارم میرم اونور.مسابقات هندبال دانشگاههاست.خوشبختانه امسال افتاده اونور.یک تیر و دوشونه.اگه چیزی لازم داشتی خبرم کن.به لیدی عزیزتم خیلی سلام برسون.(خوشبختی توپی است که وقتی می غلتد به دنبالش می دویم ووقتی توقف میکند به آن لگد میزنیم.)

  • Osmosis Jones می‌گوید:

    و همانا تعجب نكنيد اگر از من پرسيديد بين «خاطرات خدمت» و «پستهاي نامجوگين» كدام را انتخاب مي‌كني و من گفتم: نامجوگ

    هنوزم گاهي لجنزار سربازي يادم مي‌آد و مي‌ره رو اعصابم. فقط تا مي‌توني دو-در كن.

  • ماکان می‌گوید:

    خدمت مقدس سربازی خوش بگذره

  • آذین می‌گوید:

    رسیدن به خیر جناب سروان!

  • آذین می‌گوید:

    ببخشید، جناب ستوان!

  • فواد خاک نژاد می‌گوید:

    سروش عزیز . درکت می کنم . درک درک . من هم مثل تو روزهای اولیه سربازیم است /.

  • سعیدیوس می‌گوید:

    غلاف تمام فلزی را برایت آرزو می‌کنم

  • اون جور که میگن هنوز خیلی چیزا هست که بعدا متوجه میشی
    (نه که من چند بار رفتم میدونم)

  • گیوتین می‌گوید:

    ای بابا. چرا هر وقت من چند مدت ناپدید میشم اتفاقات خوف ناک تو وبلاگستون میافته؟ منتظریم آقای روح. خوش که گویا نمیگذره٬‌ ان شالله خیلی بد نگذره.

  • بهرنگ می‌گوید:

    فقط با اون ژ3 چهار کیلویی نه خودت رو بکش نه فرمانده رو!! عدد هم نده

  • بنفشه محمودی می‌گوید:

    سلام ستوان دوم عزیز. امیدوارم صحنه های خشن فیلم های جنگی کمتر به ذهنت خطور کند. مثلا 1234 به خاطر کار سرباز پایل!

  • تیغ می‌گوید:

    ازخصوصیات اسلحه برام بگو

این چیست؟

شما در حال خواندن کامینگ سون در خواب بزرگ هستید.

فرا

