ستوان دو :خواب بزرگ

آوریل 20, 2007 § 28 دیدگاه

این یک پیغام گیراست.

«خواب بزرگ»  حداقل  بین ۱۰  تا ۴۵ روز به علت در دسترس نبودن اینترنت در مرکز آموزشی صفر یک نیروی زمینی ارتش واقع در افسریه تهران  آپدیت نخواهد شد.

لطفاْ بعد از تمام شدن این سطر پیغام خود را بفرمایید…

§ 28 پاسخ برای ستوان دو :خواب بزرگ

  • ! می‌گوید:

    new challenge of my pen

  • سینا سعیدی می‌گوید:

    جریان چیه؟

  • آذین می‌گوید:

    خدا به شما و لیدی نازنین صبر و مقاومت عطا فرماید!


    دلمان تنگ می شود و منتظریم.

  • ازی می‌گوید:

    امیدوارم به سلامت دروه ات رو به پایان بگذرونی و خاطرات خوشی براتون باقی مونه. راستی فکر کنم از این به بعد مشکلی در مورد کتابها بود باید از شما سوال کنم چون انگاری تجربه اتون در مورد یونگ زیاده. در مورد اقازاده هم صرفا شوخی بود به دل نگیرید. خوش بگذره.

  • سحر می‌گوید:

    افسر وظیفه جات حسابی تو وب خالیه به هر حال این سلام و شش پا رو از ما بپذیر

  • بنفشه می‌گوید:

    یعنی تازه رفتی سربازی؟!

  • فرهاد یلدا می‌گوید:

    به سلامت.می آی و سیگاری می کشیم

  • مریم می‌گوید:

    سلام آقای خواب بزرگ، برای احوالپرسی از شما نظر می نویسم. کار خاصی نداشتم. در فرصتی دیگه به شما سرخواهم زد. موفق باشی. امیدوارم دوران آموزشی زود بگذره. فعلا خدانگهدار. (سعی کردم به سبک پیغام گذاشتن تلفنی بنویسم!)

  • امید غیائی می‌گوید:

    خوش بگذره سرکار آموزشی!!!!!!!!!

  • دخترساروی می‌گوید:

    اولین درود نثارت جناب خواب بزرگ! باز هم اینجا خواهم امد!

  • جلال سعیدی می‌گوید:

    مرد حسابی مگه قرار نبود بیای قبل از رفتن ببینیمت؟ حالا نفرینت کنم تا آخر آموزشی بهت مرخصی ندن تو پادکان درخت سروش سبز شه؟!

  • ارشدت می‌گوید:

    اهم … اهم…
    اجازه بدهید…
    ابتدا می خواهیم گلویمان را صاف کنیم … حسابی…. ااهههههممممم…
    و حالا که صاف شد می خواهیم سخنانی ایراد کنیم برایتان…آهای احمق سیگارت را خاموش کن…"…."
    ارذم به هذورتان که
    1. اینجا پادگان 0 1 ااست …
    2. اینجا سیگار کشیدن ممنوع است .
    3. اینجا موسیقی گوش کردن به خصوص یک آقایی به اصم نامجو که اخیرن معروف شده خیلی ممنوع تر است…
    4.اینجا روابط پنهانی جنصی هم ممنوع است …
    5.اینجا در چنین مواردی فاعل و مفعول را جفتشان را به عنوان هدف متهرک تیر باران می کنند…
    6.اینجا همه چیز ممنوع است … عوضی اون آدامس تو بنداز دور…
    7.کثافت از اون حمدالله بی پدر مادر بکش بیرون.
    8.هی باتو بودم… حمد الله : 2 دقیقع صبر کن فقط"
    9. بیشتر نشه ها…
    10. هی پسر تو که داری نامجو گوش می کنی….
    11. سرباز ها. تیربارونش کنین…
    12. اینجا سروش ممنوع.

  • سورئالیست می‌گوید:

    ما هم به شما خواهیم پیوست !!! :ي

  • آذین می‌گوید:

    آقای خواب بزرگ
    برگشتید، حوصله کردید، تشریف بیارید اینجا:
    http://lahhzeh.blogfa.com/post-147.aspx

  • مریم می‌گوید:

    من روزشماری می کنم که شما برگردین.

  • بانی می‌گوید:

    صدای بوق یادتون رفت

  • سلام ياز خوش به حالت كه تو اونجا اينتر نت هست تو 03 عجب شير كه وضع واقعا افتضاحه

    موفق باشي

  • یک نفر مست می‌گوید:

    سلام سروش عزیز من فقط می توانم بگویم ما هر دو هم دردیم. امیدوارم خدمتت سریع بگذره و البته بیشتر امیدوارم امریه بدن بهت. و اما بعد اینکه مواطب خودت باش اگر چه بعد از بلاهایی که به سرت میاد اینو می خونی.

  • بانی می‌گوید:

    همین الان یه اتفاق مسرت بخش برام پیش اومد…راستش مطلب "اجنه" تون رو من خیلی اتفاقی برای اولین بار دیدم و خوشم اومد… اونموقع وقتی توی کامنتم از "خانوم چاقه"ی خودم اسم بردم هنوز مطالب دیگه تونو نخونده بودم. همین الانه الان در حال بررسی آرشیوتون بودم که چشمم به "راهنمای وب نویسی برای خانم چاقه" افتاد… نفسم بند اومد ، یه لحظه با خودم گفتم: وای این منم؟…البته منطقا نمی تونست خطابتون به من باشه(اونموقع من توی عالم بلاگرها وجود نداشتم)، ولی از طرفی هم مطلبتون کاملا مربوط بود به من!…وای نمی دونید خانم چاقه ی من چقدر محظوظ شد آقای روحبخش، واقعا مرسی!

  • مریم می‌گوید:

    آقای خواب بزرگ، امیدوارم به زودی و به سلامت برگردید. منتظر بازگشت (گودزیلا، بتمن، …) شما! هستیم.

  • مسعود می‌گوید:

    سفرت به خیر…
    راستی مطالبی که دربارۀ وبلاگها توی 40چراغ نوشته بودید جالب بودند. مرسی

  • نیما دارابی می‌گوید:

    قبل از اینکه جنگ شه برگردی.

  • شازده می‌گوید:

    الهی من بمیرم…..
    منم چند روز دیگه بهتون ملحق می شم.
    یه جوراییم خوش به حالت

  • آزاد می‌گوید:

    آماده ی تبادل لینک هستیم

  • اکبر می‌گوید:

    سلام
    با اینکه شش ماه پیش آموزشی رو تو یزد گذروندم اما جناب سروان مواظب باش که سربازی روت تاثیری نذاره. تازه 01 راحتتر از هوای کویری یزد هست حداقلش تو خونه خودت هستی.
    به امید اینکه با آرامش و راحتی این دوران نسبتا تا کمی سخت رو بگذرونی.
    فعلا

  • زهرا می‌گوید:

    سلام…

  • مریم می‌گوید:

    سلام. وقتی برگشتی برو و این مصاحبه ی جدید با محسن نامجو را بخون.
    http://www.roozna.com/Negaresh_site/FullStory/?Id=36175&Title=شیطنت%20کسب%20و%20کار%20من%20است!%20-%20رضا%20آشفته
    امیدوارم هرچه زودتر و به سلامت برگردی.

  • مسعود مرعشی می‌گوید:

    سلام . برگشتی سری هم به ما بزن . منتظریم…

این چیست؟

شما در حال خواندن ستوان دو :خواب بزرگ در خواب بزرگ هستید.

فرا

