در حال و هوای این روزها

آوریل 10, 2007 § 17 دیدگاه

منطقاً باید خیلی بد باشد.
یک هفته دیگر به خدمت وظیفه‌‌ام مانده ، یک دوجین کار نیمه تمام دارم، و تازه سه روز است فهمیده‌ام امریه‌ام رد شده و خلاصه همه چیز روی هواست….اما راستش آنقدرها حالم بد نیست.
تاثیرات روزی 40 میل سیتالوپرام است ،یا کامنت‌های محبت آمیز ، یا صدای حضرتکم نامجو …و یا نگاه پرذکاوت و آرام  لیدی‌ام مهرناز؟

تا یادم نرفته کمیک 300 را در جهان وب یافتم. لابد خبر داشتید که ترجمه فارسی فصل اولش اینجاست. حالا نسخه کامل 107 صفحه‌ای‌ش را می‌توانید از اینجا یا اینجا بگیرید.(اگر بصورت دایل آپ کانکت می‌شوید بنده مسئول پول تلفنتان نخواهم بود!)

قسمت ریویوهای گنجه‌ خواب بزرگ مدتی‌ست بصورت آزمایشی افتتاح شده . می‌خواهم درباره فیلم‌ها ، کتاب‌ها ، موسیقی‌ها ، سریال‌ها ، وبلاگ‌ها ، اماکن، غذاها ، افراد و هر چیز قابل تجربه شدن دیگر بنویسم: دو سه خط کوتاه همراه با دادن ستاره.
فعلاً قسمت فیلمش راه افتاده و البته شاید این توضیح کوچک لازم باشد که از آنجایی که نمی‌خواهم به دام ایده‌آلیسم بیفتم  و کار نیمه تمام بماند،  فعلاً نه لینک و تصویر معتبر چیزها (در ویکی یا جاهای دیگر) را  می‌گذارم و نه گنجه را پینگ می‌کنم.
امیدم این است که اگر با هر کدام از خوانندگان هم ذائقه در آمدیم ،‌ایشان را از تجربه مجدد چیزهای بد تجربه شده پرهیز بدهم یا برعکس به حسابی‌هاش  ترغیب کنم.

چیز دیگری هم هست برای گفتن؟ بله .خیلی چیزها…

§ 17 پاسخ برای در حال و هوای این روزها

  • آذین می‌گوید:

    سربازی 😦
    مزخرفه اما از اونجا تو هر چیزی به طور بسیار غیر منتظره و غیر قابل پیش بینی ای میشه یه نکته مثبت غیر منتظره کشف کرد، امیدوارم تجربه چندان وحشتناکی نباشه و خوب و تند بگذره.

  • موسیقی آب گرم می‌گوید:

    دیدار به سربازی، منم چندوقت دیگه میام. ایشالا اونجا شب ِ محسن نامجو برگزار می کنیم! راستی اینو دیدی و شنیدی؟
    http://tehranavenue.com/article.php?id=675

  • نیما می‌گوید:

    سلام، سال نو مبارک! ببخشید تاخیر شد!
    گنجه‌تان را هم دیدم، جالب بود، ولی دوز ترسناکش خیلی بالا نیست؟

  • نرگس می‌گوید:

    یکم در مورد سیتالوپرام بیشتر تحقیق کن.من چند ماه خوردم د و روی حافظه و تمرکز ذهنم اثر بدی گذاشته بود.
    روی مسایل جنسی هم همینطور .البته انموقع مجرد بودم ولی تا چند ماه ایجاد اختلالاتی میکنه.در مردان البته نمی دونم.
    برات سال خوب و شاد و بی قرصی رو ارزو میکنم/

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    به آذین:ممنون..خوبیش اینه که آدم زنده می مونه(اینطوری می گن!)

    به موسیقی آب گرم:منتظر شب نامجو خواهم بود. بابت لینک هم ممنون . زلف بر باد داده ام!

    به نیما : چه چاره ! (تازه 10 تا فیلم ترسناک ژاپنی دیگه هم دستم اومده . اگر فرصت باشد…)

    به نرگس:راستش بگیر نگیر دارد. برای من ظاهراً گرفته .اون تاثیر خاصی هم که گفتید جز عوارض جانبی مشهورشه(دقیقاً کدام تاثیر؟)
    من هم برای شما سال بدون افسردگی آرزو می کنم

  • سعیدیوس می‌گوید:

    جدی؟ خدمت؟ من این روزا دربه‌در دنبال راهی برای دودر کردنشم. به عبث البت. می‌دونم خودم. شاید یک ماهه دیگه مام راهی بشیم. یا حق.
    تو فیلم‌ها هم اون بهار، تابستان،،اینا خیلی حال داد بهم.

  • یک نفر مست می‌گوید:

    سلام آقا سروش
    ممنون ازوقتی که گذاشتی. آقا یک حال بی خودی دارم خیلی بی حوصله شدم. ولی همیشه حال خوندن نوشته هات رو دارم. خیلی عیدت مبارک.

  • خون آشام می‌گوید:

    سربازی خوبیش اینه که آدم تقریبا همه چی رو توش میبینه
    واسه من که اینجوری بود

  • مسعود می‌گوید:

    از حال خوب به حال بد………….
    سربازی من هم چند وقت دیگر می آیم

  • نرگس می‌گوید:

    من چند وقت ژیش تو کاتالوگ داروش خوندم که عوارض دارد و دکتر دیگری بهم گفت ماهها طول میکشد تا درست شود مثل ….بابا بیخیال دیگه وارد جزییات نمیتونم بشم
    ولی تنوع و ورزش خیلی می تواند کمک کند.نمیدانم الان اگر دوباره برایم شرایطش پیش بیاید دلم نمیخواهد از ان داروها استفاده کنم.
    با اینکه من دکتر الکی نرفتم و هر دارو و سفارشی هم از کسی قبول نکردم.

  • سحر می‌گوید:

    اخ سروش اگه می دونستم که بهت می گفتم با هم باهاش حرف بزنیم اونقدر ها هم خوب نیست مصاحبه ام اما مرسی که خوندیش

  • Osmosis Jones می‌گوید:

    برادر خوابالودم، از سه هفته پيش كه اين نوشته را گذاشتيد اينجا هر روز آمدم كه چند كلامي در مورد دوران نكبت‌ناك سربازي بنويسم ولي ترسيدم روحيه‌ات جريحه‌مال شود فقط خودت را براي كسالت بارترين روزهاي زندگي آماده كن…

  • ساراي می‌گوید:

    مهم اين است كه اين روزها نيز مي گذرند فقط ما بايد حواسمان باشد كه برخي حالت هاي روحي و خلقي در ما نهادينه نشود، و از اين دوره هاي گذار (يا چيزي شبيه به گذار) به سلامت عبور كنيم.

  • سینا می‌گوید:

    سلام دوست من خوبی
    وبلاگ قشنگی داری .
    اگه می تونی تو هم بمن سر بزن منم تنهام .
    راستی اگه بخوای میتونیم تبادل لینک هم بکنیم .
    پس اگه موافقی عنوان وبلاگتو واسم بفرست تا لینکت کنم تو هم منو با عنوان اراگون لینک کن .
    خب دیگه من رفتم .
    خداحافظ دوست من

  • لاله خاتون می‌گوید:

    حتما حالت خوب است ،یه دنیا کار داری با یه عالمه انگیزه برای ادامه.خطوط دستانت هم این را می گویند والبته + شانس همیشگی

  • ازی می‌گوید:

    سربازی خوبه منتها برای سالهای بعد از تموم شدنش که فقط خاطراتش می مونه (اینو از روی حرف ادمهایی می گم که یه کوله خاطرات خوش دارند) متن نوشته ات در مورد اریک برن و یونگ رو خوندم. فکر کنم بهتره کتاب اسطوره های روانشناسی زنان نوشته شینودا بولن انتشارات مطالعات زنان رو هم بخونی. توی این کتاب شخصیت زنان به فراتر از چیزی که یونگ گفته بسط داده شده. فکر کنم برات جالب باشه. راستی توی بحث سایه یونگ هم یک کتاب فوق العاده به اسم نیمه تاریک وجود هست که فکر می کنم خوشت بیاد. اگه خوندی خوشحال می شم نظرت رو بدونم.

  • ازی می‌گوید:

    بابا بالاخره یک اقازاده (البته منظورم از اون اقا زاده ها نیست :دی)کتابخون پیدا شد. در مورد نیمه تاریک وجود به نظرم در موردش زود قضاوت کردی. ما بعد از خوندن کتاب جلسه ای با حضور مترجم و یک استاد روانشناس پیرو یونگی داشتیم که کتاب رو نقد کردند. خیلی خوب بود. بهخصوص که شخصیت مترجم این کتاب خانم فرناز فرود خیلی دلچسبه. دکتر شیری هم شخصیت جالبی داره و مفاهیم یونگ رو خیلی خوب برات می شکافه. کتاب انسان و سمبولهایش نوشته یونگ رو هم خوندی؟

این چیست؟

شما در حال خواندن در حال و هوای این روزها در خواب بزرگ هستید.

فرا

