فرصت کوتاه است

مارس 18, 2007 § 22 دیدگاه

فرصت کوتاه است و سفر جانکاه…

این آخرین نوشته سال ۸۵ است.

تا ۷ فروردین برای راقم این سطور از دنیای نت خبری نیست.

بهاریه نوشتن می افتد آن ور سال.

و بابت تبریک پیش از موعد شرمنده ام …با این حال امیدوارم ۸۶ براتان بهتر باشد.


دلم غنج می زند برای  خلوت کردن با دی وی دی های تل انبار شده و نادیده در این دو سه روز اول که تهران خلوت و ساکت و آرام است . برای بسیار بسیار نوشتن.برای کلی کار دیگر. چه کنم که فرصت کوتاه است و سفر جانکاه:

۱۹ ساعت تا خوزستان …بهبهان…کوچه پشت شهرداری

§ 22 پاسخ برای فرصت کوتاه است

  • ایمان می‌گوید:

    سلام

    یه آپ نوروزی تلوزیونی

    اسامی فیلم‌‏های سینمایی كه قرار است در ایام تعطیلات نوروزی از شبكه های مختلف سیما پخش شود ، اعلام شد …

    امیدوارم سال خوبی رو گذرونده باشی

  • سورئالیست می‌گوید:

    سلام سروش خان.
    ممنونم از لطفتون. عید شما هم مبارک.انشاااله در کنار خانم و بچه‌ها خوش بگذره این روزها…

  • م س ا ف ر می‌گوید:

    سلام آقای روحبخش
    عید شما مبارک
    سال خوبی را برایتان آرزو دارم

  • بهرنگ می‌گوید:

    سلام..مرسی…ما هم همینطور..به اون سفر جانکاه که خوشی سه روز اول خلوت و ساکت و…رو ازمون میگیره، اضافه کنید دردسر تبریک نوروزی فرستادن طبق وظیفه برای دوهزار آدم نه چندان آشنای توی موبایل و دید و بازدیدهای فامیل دور نه چندان دلچسب و…سریع ازش رادیکال بگیرید!!!

  • آذین می‌گوید:

    دیر رسیدم که!
    سال نوی شما و لیدی محترم مبارک باشه!
    با خوزستان و بهار و لاله ی واژگون و…

  • امیدغیائی می‌گوید:

    سلام.
    همین.
    یاحق.

  • haji kensington می‌گوید:

    ایشالا دست پر برگردی. سال نو پیشاپیش مبارک

  • عیسا می‌گوید:

    پیشامد خوبی بود … آشنایی جالبی قبل از سال نو … سال خوبی داشته باشی … باقی اش باشد برای سال بعد … بر قرار باشی !!

  • آب و خاک می‌گوید:

    سلام.با اجازه شما به وبلاگتون لینک دادم. سال خوبی رو هم براتون آرزو می کنم.

  • مریم می‌گوید:

    سال نوی شما هم مبارک. از مطالب شما لذت بردیم و خواهیم برد. ممنون از اشاره ای که به شعر در آستانه کردید، مدت ها بود نخوانده بودمش. من این شعر را عاشقانه دوست دارم.

  • سحر می‌گوید:

    سلام سروش جان سفر بی خر و سلامت سال خوبی داشته باشی باید یه کاری برای مهار شرافتمندی بکنم!

  • سحر می‌گوید:

    قاعدتا میدونی من اونقدرها هم بی ادب نیستم معلومه که بی خطره دیگه ؟!

  • سلام سروش خان
    امیدوارم سفر خوبی باشه برات. منم بهت سال نو رو تبریک می گم. امیدوارم سال دیگه بیشتر از قبل از نوشته های معرکه و توپت استفاده کنیم( حال کن ) دی وی دی ها رو هم که می بینی یادی هم از ما بکن و جامونو خالی کن. تا بعد…

  • بنفشه می‌گوید:

    سال نو مبارک آقای خواب اردک. امیدورام سالی پر از پیشامدهای خوب داشته باشید و در سال جدید نزنید پایتان را بشکنید لطفا!

  • شازده می‌گوید:

    سلام سروش جان. اولا سال نو مبارک و ثانیا، بهبهان!!! جالبه…
    اما از همه ی اینها گذشته مطلبت در پست قبلی خیلی خوب بود… بسیار لذت بردم و یاد صحبتهای قدیمی شبهای خوابگاه افتادم… و البته باز هم در این زمینه ازت چیزهای زیادی یاد گرفتم.
    امیدوارم هرچه زود تر ببینمت. برگشتی خبر کن…

  • رضا می‌گوید:

    سلام
    سال نو مبارک
    کجایین؟ من شیرازم تا 4ام 5ام احتمالا اینجام بعد برمی گردم مشهد
    خوش بگذره
    دلم میخواست یه سر بیام پیشتون ولی نمیشه
    فعلا….

  • سلام/ سال نو مبارک

    وبلاگ شما در چلچراغیها لینک شد

    موفق باشید

  • خون آشام می‌گوید:

    سلام
    سال نو مبارک

  • محمد می‌گوید:

    ضمن تبریک سال نو به شما دوست عزیز،
    کلیه مطالب خواندنی در مورد محسن نامجو که در وب یافت میشود را جمع کردم با اجازه لینک مطلب شما هم هست.

  • رضا می‌گوید:

    سلام من برگشتم مشهد راستی این سریال چیه از شبکه 3 پخش میشه یهو دیدم یه صدای آشنا میاد گفتم این محسن نامجو به دیوید زنگ زدم گفت نمی دونم ولی خب از اونجا که کارگردانش رضا عطاران بود گفتم باید حدسم درست باشه
    خلاصه آخر برنامه نوشته خواننده محسن نامجو تو یه قسمتش هم عکسش رو به عنوان مجرم فراری روی برد کلانتری زده بودن

  • پوست انداختن می‌گوید:

    مبارک

  • نازلی می‌گوید:

    سلام
    سال نو مبارک
    راستی امروز ۸ فروردینه ها بهاریهاتون خدای نکرده که خزون نکرده

این چیست؟

شما در حال خواندن فرصت کوتاه است در خواب بزرگ هستید.

فرا

