بمبی دیگر..

ژانویه 3, 2007 § 8 دیدگاه

نیما پیشنهاد ساخت یک بمب گوگلی رو داده … پیشنهادش هم لینک کلمه  censorship (سانسور) به سايت ساماندهی است.

توضیحاتی دیگر درباره بمباران گوگلی

بمب قبلی: خودتان arabian-gulf را در گوگل سرچ کنید تا ببینید

چه می شود افشاي 17خطاي امنيتي و حرفه‌اي طرح ساماندهي

هک شدن سایت وزارت ارشاد .

.. ومجموعه ای از لینکهای مرتبط با طرح کذایی

§ 8 پاسخ برای بمبی دیگر..

  • خون آشام می‌گوید:

    سلام
    راستش تمایل زیادی به مارول ندارم حتی به اسپایدر من
    دی سی با بتمن و سوپرمن و فلش و فانوس سبز و زن اعجوبه و … اون همه بدمن هایی
    که واسه ی ابر قهرماناش خلق شده برای من حکم یه عبادتگاه رو پیدا کرده
    راستی از اون لینکی که برای شهر گناه گذاشته بودی هم خیلی استفاده کردم
    خلاصه شرمندم کردی
    اگه باز از این لینکا داشتی ما رو بی خبر نذار
    راستی قضیه ی چلچراغ چیه؟

  • لاله خاتون می‌گوید:

    هستم.ماجرای هک شدن سایت وزارت ارشاد و استفاده اش از لوگوی یک سایت خارجی هم دهن کجی خوبی بود

  • سحر می‌گوید:

    سروش من قیافه قبلی تو دوست می دارم اما خب چون تو صاحب خونه ایی هر چی تو بگی اعصاب مصاب هم ندارم اما خب گاری هم نمی تونم بکنم

  • سحر می‌گوید:

    هیچی بعضی آدما با فضولی کردن تو کار بقیه و دخالت بیجا فکر می کنن بزرگ شدن وقتی تو یه کار دیگه کم می آرن به بقیه گیر می دن

  • لاله خاتون می‌گوید:

    خب دیگه حلس…گویا ارشادی ها کم آوردند چون دیگه وبلاگ هایی که با استفاده از خدمات سرویس دهنده های وبلاگ راه اندازی شده اند از طرح ساماندهی حذف شدند

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    به لاله خاتون: راستش همچین هم حل نیست… سانسور شاخ و دم ندارد .وبلاگ و سایت فرقی نمی کند. از قضا بی خیال شدن وبلاگی ها و خالی شدن پشت اصحاب سایت رفقای ارشادی مان را خوش می آید.

  • بنفشه می‌گوید:

    حالا که لوگوی جدید را دیدم فکر می کنم بهتر از قبلی شده. اما ای کاش رنگش کمی گرم تر بود.

  • فرهاد یلدا می‌گوید:

    خوبی بابا؟

این چیست؟

شما در حال خواندن بمبی دیگر.. در خواب بزرگ هستید.

فرا

