قیافه تازه

دسامبر 29, 2006 § 11 دیدگاه

قیافه قبلی

و حالا خانم ها ، آقایان …این قیافه تازه خواب بزرگ است.

§ 11 پاسخ برای قیافه تازه

  • ت م می‌گوید:

    با تقدیم سلام خیلی دوستانه
    بدون تعارف باید بگویم که پخش نظرات شخصی شما بین عموم در بر گیرنده اطلاعاتی است که پاره ای از مردم به آن نیاز دارند . من شخصا از مطالب جالب شما لذت بردم . همواره کامیاب و شاد باشید .

  • خونآشام می‌گوید:

    من عاشق پنگوئنم
    ولی خب از زن گربه ای و ژوکر هم نمیشه گذشت
    حالا من یه سوال دارم
    چرا یهو وبلاگت اینجوری شد

  • گیوتین می‌گوید:

    هممممممممم. آدم وسوسه می‌شه قالب «مشکوک» وبلاگشو عوض کنه.

  • سورئالیست می‌گوید:

    خواب نیست پس؟‌درست میبینیم !!!

  • شازده می‌گوید:

    خوب نبود. اون قبلیه بهتر تر بود.

  • بنفشه می‌گوید:

    رنگش مرده است.

  • خواب بزرگ می‌گوید:

    به گیوتین : یه بار وسوسه شدم برات با سایکو یه قالب تازه بسازم:) ( نه این که این یکی خوب نباشد …محض تفریح یا تشخصی که لایقشی)

    به سورئالیست: حالا خوب است ؟ بد است ؟ بهتر است ؟ افتضاح تر است؟

    به شازده و بنفشه: مرسی..نظرتان قطعاَ موثر خواهد افتاد( راستی می دانستید" خواب بزرگ " چیزی ست تو مایه مرگ . دست کم چندلر فقید که big sleep را به این معنی به کار برده) باز هم ممنون

  • خونآشام می‌گوید:

    یکی از رویاهام این بود که ای کاش توی ایران فرهنگ کمیک استریپ بود تا توی هر روز مشخصی از هفته دوان دوان به سمت کیوسک فروش این جور چیزا برم و با لذت ورقهای کاهی کمیکی رو که خریدم ورق بزنم اما افسوس…
    اینترنت تا حدودی تونسته به این اشتیاقم پاسخ بده
    باید دونسته باشی که من شیفته ی بتمنم و در کنارش عاشق اون چهار تا لاکپشت دیوونه ی نینجا که اسم هنرمندای دوره ی رنسانس رو به خودش گرفتن هستم
    تو چی؟

  • فرهاد یلدا می‌گوید:

    شمایل از نو …

    در دل اما به جستجوی نگاره ای نو پژمردیم…

  • فرشاد می‌گوید:

    دوست عزیز من نظری همین الان در همان راهنمای وب… برایتان درج کردم به این پندار که این مطلب تازه نگاشته شده اما… از لینک دوستانی وارد شده که لینکدانی شان را یادشان میرود به روز کنند. نمایی از قالب با تبلیغات بلاگفا که " کلی بخندید" واقعاً هم خنده دار شده (شوخی بود) نه خیلی هم قشنگ است والله
    دیرمان شد توفیق هم آرزو داریم

  • نیما می‌گوید:

    عجب؛ پای شکسته چه کارها که نمیکند! آقا وقت اضافه بدم خدمتتون؟
    من مشهد دکتر پا آشنا دارم خواستی بگو معرفی کنم زودتر درمان شی؛ میترسم قالب اون یکی را هم عوض کنی

این چیست؟

شما در حال خواندن قیافه تازه در خواب بزرگ هستید.

فرا

