بازی یلدای من

دسامبر 23, 2006 § 9 دیدگاه

کارپه دیم عزیز مرا به بازی یلدا فراخوانده است. پس:

  1. مشهدی‌ام ….ولی قسم می‌خورم ( خیلی) بدجنس نیستم
  2. مثل همه خردادی‌ها با عدد 2 درگیرم، حالا شما هی بگویید طرف دچار اختلال شخصیتی دو قطبی‌ست
  3. عاشق بی‌مووی‌های زامبی وخون ‌آشام و از این چیزها هستم
  4. قدم کوتاه‌‌ است ( دلم خوش است که هم‌قد آل پاچینو ام)
  5. مثل همه رومانتیک‌های کثافت ، هنوز از بعضی چیزها موی دستم سیخ می‌شود ، هنوز به آسمان نگاه می‌کنم،هنوز به مکیدن شیره حیات اعتقاد دارم ، هنوز اون حس لعنتی تبعیدی بودن همراهم است ، …. و به ندرت حاضرم درباره این چیزها صحبت کنم

پیشنهادهایم برای ادامه بازی هم این هایند:

دانتون( اگر در دسترس نبود گیوتین به نیابت بنویسد) ، جزیره بی‌خیالی ، عصیان، ماداگاسکار و دلتنگی‌های خیابان شانزدهم

§ 9 پاسخ برای بازی یلدای من

این چیست؟

شما در حال خواندن بازی یلدای من در خواب بزرگ هستید.

فرا

