تک چرخ

اکتبر 16, 2006 § 7 دیدگاه

این بلاگفا بدجوری دارد رو اعصاب آدم تک چرخ می زند!

مثل آن بچه خوک عاقل قصه ها باید به فکر خانه محکم تری باشیم؟

§ 7 پاسخ برای تک چرخ

  • محسن می‌گوید:

    اين گل تقديم به شما .
    به ما هم سر بزنيد.
    _________***__*_**** ___________
    ____________**__**_____* __________
    ___________***_*__*_____* _________
    __________****_____**___****** ____
    _________*****______**_*______** __
    ________*****_______**________*_**
    ________*****_______*_______* _____
    ________******_____*_______* ______
    _________******____*______* _______
    __________********_______* ________
    __***_________**______** __________
    *******__________** _______________
    _*******_________* ________________
    __******_________*_* ______________
    ____**___*_______** _______________
    ___________*_____*__* _____________
    _______****_*___* _________________
    _____******__*_** _________________
    ____*******___** __________________
    ____*****______* __________________
    ____**_________* __________________
    _____*_________* __________________
    _____________*_* __________________
    ______________** __________________

  • فرهاد یلدا می‌گوید:

    ای بابا…

  • گیوتین می‌گوید:

    ای‌وای! مثل اینکه شناسایی شدیم!
    من هم گمون می‌کنم بلاگر کمتر از بلاگفا صفحه‌ی سروراِرورش رو به رخ کاربرها می‌کشه. حیف که انتقال دادن، حوصله و وقت و جربزه می‌خواد. فعلاً بازی کردن نقش خوک کوچولوهای مشنگ برای من و دانتون راحت‌تره.
    راستی، موقع گشت زدن، نقش فروهر رو هم دیدین؟ (جوگیری بیش نیستم؟)

  • حافظ می‌گوید:

    سلام.از اینکه درباره برادران خل و چل کوئن نوشته ای ممنون.کاش ما هم کمی از شر این والد لعنتی رها می شدیم.به دوستمان و همخا نه ات سلام برسان.

  • لاله خاتون می‌گوید:

    باید ما تو زندگی تک چرخ بزنیم،البته اگر چوب لای چرخمون نذارن

  • امیر می‌گوید:

    اميدوارم كه در شبهاي احيا به ياد من بوده باشيد.
    من كه وقتي روي پشت بام حرم حضرت علي (ع)مشغول عكاسي از گنبد بودم
    به فكر همه دوستان بودم.
    http://www.picnews.blogfa.com/

  • نازنین می‌گوید:

    واقعا موافقم!!

این چیست؟

شما در حال خواندن تک چرخ در خواب بزرگ هستید.

فرا

